Jump to content

Weapons Expert 7


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

2 uur geleden, PrioX zei:

Maar kan je het niet proberen buiten de stadjes zodat je niet snel gezien wordt? 

ja maar dan is er volgens de opdracht teveel tijd tussen denk ik. Het moet achter elkaar zijn he. Als ik een passagier op zijn paard onderweg aanspreek en kwaad krijg, heeft hij rode bol en heb ik inderdaad 1/4. Maar als ik dan wacht op de tweede die aankomt gaat hij weer naar 0/4. Dus denk ik dat er teveel tijd tussen zal zijn.

De opdracht is achtereen volgens.

Zit nu op 98.6% en heb enkel nog 3 challenges  : Gambler 02 , Sharpshooter 04, en Weapons expert 7. En dan denk ik dat ik 100% zal hebben?

Want heb geen andere logs meer ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Op 12-5-2019 om 20:35, GTA_FUNPLAYER zei:

En dan denk ik dat ik 100% zal hebben?

Dat zal waarschijnlijk wel het geval zijn. Heb je de Stranger-missie in Saint Denis al gedaan waarbij je speciale planten en pluimen van vogels moet verzamelen? Dit kost namelijk ook wat tijd en kan over het hoofd gezien worden. 

 

Op 12-5-2019 om 20:35, GTA_FUNPLAYER zei:

ja maar dan is er volgens de opdracht teveel tijd tussen denk ik.

Heb je het wel al geprobeerd op die manier? Ik lees op het internet dat veel spelers het zo gedaan hebben, dus dat het te lang zou duren wat betreft de tijd lijkt me dan niet van toepassing. 

 

Ik zou ook zelf opzoek gaan naar voorbijgangers, en niet blijven staan op een punt. Op die manier ga je ook snel aangegeven worden bij de politie omdat de voorbijgangers je bij een lijk zien staan. 

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, PrioX zei:

Dat zal waarschijnlijk wel het geval zijn. Heb je de Stranger-missie in Saint Denis al gedaan waarbij je speciale planten en pluimen van vogels moet verzamelen? Dit kost namelijk ook wat tijd en kan over het hoofd gezien worden. 

 

Heb je het wel al geprobeerd op die manier? Ik lees op het internet dat veel spelers het zo gedaan hebben, dus dat het te lang zou duren wat betreft de tijd lijkt me dan niet van toepassing. 

 

Ik zou ook zelf opzoek gaan naar voorbijgangers, en niet blijven staan op een punt. Op die manier ga je ook snel aangegeven worden bij de politie omdat de voorbijgangers je bij een lijk zien staan. 

Hey :)

 

ja wat betreft missies , stranger, collectables, compendium, miscellaneous, bounty posters, change encounter, alles heb ik gedaan. Enkel nog die 3 challenges. Heb zelfs nog de al de oude gunslingers opgezocht via postcards, alles gedaan.

 

Wat betreft zoals je vraagt of ik het op die manier al had gedaan om passanten kwaad te krijgen om zo te doden, ook gedaan. En niet blijven staan gewoon ergens iemand op zijn paard kwaad krijgen, rood bolletje, en tomahawk gooien = 1/4 . Dan weer verder gaan en ergens anders een tweede poging = 2/4 dan weer echtwaar iddentiek zelfde verhaal zonder een misser (!!!) resultaat 0/4 :) echt denk dat er een bug is !

Heb op forums ook gelezen van sommige mensen die een challenge niet kunnen doen.

Zo ook mijn 80feet tomahawk gooien lukt ook niet. Volle kracht bezitten, je x toets even aanhouden om verder te gooien, hoogste wat ik kan is 73feet.

En andere challenges zijn dan weer zo simpel.

Ik denk dat ik het gewoon zo laat en moet verder leven op 98.6%

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...