Jump to content

Gta van voertuig wisselen


petslove

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik speel gta 5 op de xbox one. 

Is het mogelijk om sneller van voertuig te wisselen? 

Als ik bijvoorbeeld de motor heb en deze wil ruilen voor de auto, moet ik eerst paar straten verderop lopen. 

Ik zie dat andere spelers dit sneller kunnen zonder eerst verderop te moeten lopen.

 

iemand enig idee hoe dit kan?

 

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten is dit niet mogelijk. Als ik het me goed kan herinneren hebben ze dit destijds gedaan nadat spelers hun persoonlijke voertuigen wisten te dupliceren en ze daarna verkochten. Je moet nu dus een paar straten verder rijden/lopen voordat je een ander persoonlijk voertuig kunt bellen. 

 

Sommige voertuigen kunnen sneller opgeroepen worden via het interactie menu. Dit zijn vaak spelers in een Biker club, CEO of VIP-status die dit kunnen. Deze spelers hebben speciale voertuigen die ze (ik geloof) zonder wachttijd kunnen oproepen maar vaak wel tegen betaling. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 5-5-2019 om 12:33, PrioX zei:

Naar mijn weten is dit niet mogelijk. Als ik het me goed kan herinneren hebben ze dit destijds gedaan nadat spelers hun persoonlijke voertuigen wisten te dupliceren en ze daarna verkochten. Je moet nu dus een paar straten verder rijden/lopen voordat je een ander persoonlijk voertuig kunt bellen. 

 

Sommige voertuigen kunnen sneller opgeroepen worden via het interactie menu. Dit zijn vaak spelers in een Biker club, CEO of VIP-status die dit kunnen. Deze spelers hebben speciale voertuigen die ze (ik geloof) zonder wachttijd kunnen oproepen maar vaak wel tegen betaling. 

Die voertuigen hebben wel wachttijd van 2 of minuten. Je eigen bike opvragen via Interactive menu in MC is ongelimiteerd en zonder wachttijd.

De voertuigen die tot de MC of CEO/VIP behoren hebben wachttijd en afhankelijk welke soort voertuig het is en of je CEO/VIP baas die heeft, is het gratis. Geldt hetzelfde voor MC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...