Jump to content
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
PrioX

[Feedback] GTA-Weken

GTA-Weken  

3 members have voted

1. 1. Lijken de GTA-Weken jou interessant en leuk?

• Jazeker, is het proberen waard
      3
    • Nee, geen interesse
      0
    • Anders... (laat je reactie achter)
      0

Recommended Posts

PrioX

Lang, lang, lang geleden kwam voormalig crewlid @3L1077 (alle credits gaan naar hem) achter de schermen met het idee om ''GTA-Weken'' te organiseren. Het is destijds niet opgepakt omdat we met allerlei andere dingen bezig waren. Dit soort weken worden een aantal keer per jaar georganiseerd en zullen in het teken staan van een specifieke GTA waar wij als crew activiteit rondom organiseren.

De GTA in kwestie krijgt die week een plekje in het Spotlight-forum en we kunnen bijvoorbeeld het volgende regelen:

• Dubbel XP in het subforum
  • Grafisch werk verwerken op het forum m.b.t. de GTA in kwestie (bijvoorbeeld een speciale banner of afbeelding in de carrousel)
  • Extra discussietopics (zoals stellingen)
  • Spelletjes in het subforum actief maken
  • Artikelen met bijvoorbeeld communitycreaties (screenshots, video's) gemaakt op de GTA in kwestie
  • Meetings op de GTA in kwestie (als deze mogelijkheid er is)
  • Een contest m.b.t. de GTA in kwestie
  • Quiz avond in de chat met vragen en muziek over/uit de GTA in kwestie
  • Winactie met goodies (kan aansluiten op een van de bovengenoemde activiteiten)

We kunnen er dus het een en ander omheen bedenken. Omdat de activiteit op het forum laag is wil ik eerst peilen of er voldoende animo is voor dit soort ''GTA-Weken''. Mocht je dus een mening hebben, of ideeën, laat het dan maar weten. Binnenkort zullen we de resultaten bekijken en beslissen of we een proefweekje gaan draaien. :) 

Blaatschaap

Quizavond lijkt me hartstikke leuk als we iets kunnen organiseren mits daar ook een publiek voor is. Ik zou er een avond vrij voor houden, in ieder geval. Spellen op het forum zouden ook kunnen helpen, al zou ik niet zo goed weten hoe we de typische forumspelletjes kunnen "ver-GTA-liseren" (© Blaatschaap 😉), met betrekking tot een GTA-week. Goodies hoeven voor mij niet, mijn huis is al vol genoeg.

Lijkt me een leuk idee. Ook om weer eens enthousiast te worden in andere GTA's dan alleen GTAV. :)

Nyltje
Op 5-5-2019 om 22:24, Blaatschaap zei:

Quizavond lijkt me hartstikke leuk als we iets kunnen organiseren mits daar ook een publiek voor is. Ik zou er een avond vrij voor houden, in ieder geval. Spellen op het forum zouden ook kunnen helpen, al zou ik niet zo goed weten hoe we de typische forumspelletjes kunnen "ver-GTA-liseren" (© Blaatschaap 😉), met betrekking tot een GTA-week. Goodies hoeven voor mij niet, mijn huis is al vol genoeg.

Lijkt me een leuk idee. Ook om weer eens enthousiast te worden in andere GTA's dan alleen GTAV. :)

In het subforum van elke GTA zijn spellen te vinden, maar veel zijn naar onder gezakt.

"Jazeker, is het proberen waard"