Jump to content

Maak jij gebruik van de aanbiedingen op GTA Online?


PrioX

Recommended Posts

Rockstar Games geeft ons nu al jaren wat wekelijkse bonussen en kortingen voor GTA Online. Soms zijn ze super handig, zo vlak voor een grote update, en de andere keer hoef je er niet naar om te kijken.

 

Ikzelf maak er vrijwel nooit gebruik van. Niet alleen omdat ik GTA Online al tijden niet meer actief speel. Maar ook omdat ik er de toegevoegde waarde vaak niet van inzie. De bonussen zijn vaak actief op onderdelen die ik nauwelijks gebruik of speel. Ik log eigenlijk alleen in wanneer ik weet dat er iets gratis te halen is (Jup, ik ben er zo een... :7). 

 

Maak jij vaak gebruik van de wekelijkse bonussen en kortingen? 

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de game nog actief speelde, periode voor en vlak na Doomsday heists, maakte ik er wel vaker gebruik van. 

GTA:Online heeft zijn beste tijd gehad en kortingen zullen mij niet terug laten keren naar het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, GTAO is enorm uit balans dat ik maar lekker geld heb gemod en dan niet te spreken van die enorm out of proportion prijzen en randoms die eruit laggen of het al snel opgeven als iemand 1x dood is. Alleen de zeldzame liveries is wel nice en of de festive shit voor de raygun :P  Maar die aanbiedingen... nope. Ik vermeed geld modding toen GTAO nog realistisch was en vond het ook enorm leuk met die oude adversary modes, oude heists en stunts races maar toen er steeds meer van die weaponized shit kwamen, dacht ik van fuck it. Back to old games waaronder GTA SA. Heb nog onafgemaakte automods. Maar het is erg jammer dat R* en Takeshit2 totaal de andere weg hebben gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen gemodde money dus ik maak wel gebruik van de aanbiedingen. Wel alleen als ik het spel speel, of een heeuuuule goede aanbieding wanneer ik het niet speel.

 

Vaak maak zijn er wat dingen die ik wil hebben, maar koop ik ze pas in de aanbieding, alles komt wel een keer korting.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik was vroeger heel erg verslaafd aan gta online. Heb veel shark cards uitgegeven. Ik speel nu nog wekelijks weleens een paar keer gta online. En de laatste shark card die ik uitgaf voor 8 miljoen was denk een half jaartje terug. En inmiddels heb ik bijna alles wel gehad in gta. Tot dan de voertuigen die mij totaal niet interesseerde. 

 

Dus de aanbiedingen die er nu komen heb ik eigenlijk niks aan. Gewoon omdat ik bijna alles wel heb gekocht of heb gehad. 

 

Aan de ene kant best zonde dat ik zoveel geld in gta online heb gestoken. Maar aan de andere kant kan ik wel zeggen dat ik gta online echt kapot hard heb gespeeld. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...