Jump to content

Starten met criminal enterprise


Helmer

Recommended Posts

Ik heb gta v via g2a gekocht.. helaas zat daar gratis 1m bij en de criminal enterprise starter pack

Ik wil liever beginnen zonder iets / geld

Hoe begin ik zonder alle gebouwen en bunker en geld

 

Helmer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit mogelijk is. Want dit is namelijk de hele insteek van het Criminal Enterprise pakket. Dit is namelijk zo gemaakt dat nieuwe spelers niet eindeloos hoeven te grinden voor een beetje up to par te komen met de rest van de spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, .Bunta zei:

Ik weet niet of dit mogelijk is. Want dit is namelijk de hele insteek van het Criminal Enterprise pakket. Dit is namelijk zo gemaakt dat nieuwe spelers niet eindeloos hoeven te grinden voor een beetje up to par te komen met de rest van de spelers.

Ja dat snap ik maar ik wil gewoon starten zonder iets... zat helaas in de 15 euro bij g2a

 

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen waarom je graag zonder iets wil starten? Alles in GTA Online is redelijk duur waardoor het volgens mij niet echt leuk is om geen geld te hebben.

Als je dat geld echt kwijt wilt, kun je het misschien uitgeven aan een auto van een miljoen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum! 

 

Ik weet niet of het gaat werken... Maar is het geen mogelijkheid om een nieuw karakter aan te maken, of is het geld gedeeld? Heb zelf nooit een tweede karakter aangemaakt dus weet niet hoe dit werkt. 

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is de main bank account gedeeld als je een 2e character aanmaakt. Je zou eventueel kunnen proberen om al je geld op character 1 op zak te hebben en dan zou je in theorie $0 op character 2 moeten hebben.


En anders kun je altijd de tip van Platypus gebruiken en een dure auto te kopen. Je hebt wel een garage nodig om deze te kunnen kopen. Deze zijn er al vanaf $10.000 ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, .Bunta zei:

:7 

 

Grinden in GTA is een bitch.

Hahaha ja snap ik maar ik wil gewoon niet starten met alles en nog wat... enig idee hoe ik dit weg kan doen? 2de account ofzo

 

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, Helmer zei:

Hahaha ja snap ik maar ik wil gewoon niet starten met alles en nog wat... enig idee hoe ik dit weg kan doen? 2de account ofzo

 

Heb je het 2e character al proberen aan te maken? Of krijg je daar ook die gebouwen al bij? 2e account zal niet gaan aangezien je socialclub account aan je game serial code wordt gekoppeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee zal dat nu doen

5 minuten geleden, .Bunta zei:

Heb je het 2e character al proberen aan te maken? Of krijg je daar ook die gebouwen al bij? 2e account zal niet gaan aangezien je socialclub account aan je game serial code wordt gekoppeld.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 8-5-2019 om 16:41, .Bunta zei:

Heb je het 2e character al proberen aan te maken? Of krijg je daar ook die gebouwen al bij? 2e account zal niet gaan aangezien je socialclub account aan je game serial code wordt gekoppeld.

Nog steeds die criminal starter pack 😕

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...