Jump to content
.Sharingan

Chronologische terugblik op de GTA HD-era


7gta4update.jpg.3aa3165190a3d76e3a26d0eb05403173.jpg

 

Afgelopen maand zagen we de video van Suggestive Gaming waar we de chronologische volgorde doorliepen van elke GTA III-era game. Dit keer is het HD universe aan de beurt. 

 

In de video doorlopen we de gebeurtenissen vanaf GTA IV en naderhand ook elke game die voorafgaand GTA 3 zijn uitgebracht. De video is het zelfde opgebouwd als de vorige video met duidelijke uitleg om de touwtjes aan elkaar te knopen.

 

Ga er lekker voor zitten want de video is een heerlijke 22 minuten lang!

 

 

Bron; Suggestive Gaming

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk filmpje. Vooral het stukje over GTA IV en de DLC's, waarbij maar weer blijkt dat ze flink door elkaar heen lopen. Ik heb ooit eens die drie games zo door elkaar heen gespeeld, dat ik ook deze timeline kreeg. Was leuk om te doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fantastische herinneringen aan GTA IV en de Episodes. Deze drie spellen blijven voor mij toch wel de beste wat betreft storytelling in de serie. Het was inderdaad indrukwekkend hoe goed Rockstar drie verhalen met elkaar verbonden heeft, heeft aangevuld met interessante karakters, en ook nog eens gevarieerd heeft laten aanvoelen. De stad Liberty City heeft hier ook groots aan bijgedragen. Ik zou willen dat ze waren verder gegaan in deze richting als het aankomt op DLC. Maar helaas zoals @.Bunta al zei: They became greedy... 

 

GTA IV is inmiddels 11 jaar oud en ik hoop stiekem nog op een soort van remaster voor de huidige generatie consoles. 🙏

 

Spoiler

takemymoney.jpg

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...