Jump to content

Criminal master mind challenge PS4


SanderHeeten

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik wil graag de criminal master mind challenge uitdaging aan gaan op de PS4.

Mijn vraag is zijn er mensen die mee willen doen?

 

Enige ervaring in GTA is wel van belang!

 

Groeten Sander^_^

Bewerkt: door SanderHeeten
Link to comment
Delen op andere websites

17 minutes ago, ViX_EleCtriX said:

Daar heb ik wel trek in, wil je dit onder je eigen Crew doen en zelf Hosten? Voeg me maar toe via PSN en SocialClub.

 

ViX_EleCtriX

Ik heb je toegevoegd, Ik zit in de Crew The Criminal Legends moeten we nog 2 andere mensen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal Moonnie vragen of hij wil meedoen. Wat denk je? Zaterdag ochtend beginnen? In feite kan je alles over meerdere dagen uitspreiden maar dan moet je niet tussendoor een heist met iemand anders gaan doen. Dan reset de boel weer.  Als je zelf geen Crew hebt dan wil ik ook wel hosten, ik zal je een invite sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

2 minutes ago, ViX_EleCtriX said:

Ik zal Moonnie vragen of hij wil meedoen. Wat denk je? Zaterdag ochtend beginnen? In feite kan je alles over meerdere dagen uitspreiden maar dan moet je niet tussendoor een heist met iemand anders gaan doen. Dan reset de boel weer.  Als je zelf geen Crew hebt dan wil ik ook wel hosten, ik zal je een invite sturen.

Dit weekend wordt voor mij lastig dan ben ik er niet, in feite komen door de weeks de avond uren mij beter uit! nee precies geen heist tussen door doen dan moet het lukken, jij mag ook hosten vind ik prima!

 

Link to comment
Delen op andere websites

3 minutes ago, ViX_EleCtriX said:

Dat worden een hoop avonden, beter in een weekend dan kan je lang doorspelen. 's avonds wordt lastig

Dit weekend kan ik alleen niet, moet altijd van weekend tot weekend bekijken of dat gaat lukken. vanavond ben ik er in iedergeval wel. 

Link to comment
Delen op andere websites

Het mooiste zou zijn dat je het hemelvaartweekend vrij bent. Ik en Moonnie staan te popelen om vrijdagochtend 31 Mei te starten. Dan kan vrijdagavond de ballans opgemaakt worden. Mocht je dan kunnen dan zitten we klaar. We hebben dan nog 1 deelnemer nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Om de CMMC te doen heb je dus echt even de tijd nodig, Beste is om het zo snel mogelijk achter elkaar te doen. Dus hemelvaart zou perfect zijn want de meeste kans op spelers met vrij uren. Welke tijden moet je werken dan? Weekend dan wel vrij? 's Nachts doorspelen? Laatste keer dat ik dit gedaan heb waren we twee dagen bezig. Je moet ook goed tactiek bespreken, dus niet als een mafkees doorrennen als je maat nog onder vuur ligt.

 

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het heb hem al 1x eerder geprobeerd maar gingen toen dood bij de 1na laatste setup voor de laatste heist. moeten goed afspreken wie wat doet en geen onnodig risico`s lopen, werk altijd van 8 tot 5 en in het weekend wel vrij, maar goed dan heb je altijd nog weer mensen die je willen zien in het weekend en daar moet je ook tijd voor maken.

Daarnaast moet ik nog 2x door de weeks trainen en zondag wedstrijden maar dat is over 2 weken ook voorbij.

We moeten even kijken of we een 4e man kunnen vinden en dan kan ik je laten weten wanneer ik kan en hoe we het willen doen.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...