Jump to content

RDR2 online Onspeelbaar


cyrus_beukbaard

Recommended Posts

En, de Beukbaard Epic Facepalm award van deze week gaat uit naar Red Dead Redemption 2 Online...
Damn WTF?
Ik kan mij de tijd nog heugen dat we als hardcore GTA V online spelers zaten te fantaseren hoe dope het zou zijn als Rockstar een tweede Red Dead Redemption zou maken met daarbij, net als bij GTA V, een dikke online versie. Lekker de schurk uithangen in het wilde westen met je maatjes, samen missies doen, samen geld verdienen, samen lekker kutten en een hele hoop lol beleven. Kun je je voorstellen hoe blij ik was toen de eerste hints van Rockstar werden gedropt dat er inderdaad een tweede RDR in de maak was met een online modus. En toen na vijf jaar de game uitkwam was ik blij als een kind.
Zoals ik al eens eerder heb gezegd, de story mode is een van de beste games die ik ooit heb gespeeld en de verwachting van een online versie was dan ook hoog; mede omdat GTA V online jaren lang DE game is geweest voor mij. Vrijwel meteen viel me op dat er een hele hoop dingen miste in de game en okay het was een BETA. Maar na een maand keihard grinden en steeds meer vrienden die afhaakte heb ik hem ook een tijd in de kast gezet.
Toen ik las dat er eindelijk nieuwe missies en wat andere nieuwe dingen waren en dat de game na zes maanden eindelijk uit de BETA kwam was ik dan ook niet heel enthousiast, maar toch stiekem wel een beetje nieuwsgierig. Zeker omdat ik altijd de hoop heb gehad dat het misschien nog wel goed zou komen. Zo was het dus dat we dinsdagavond met z'n vieren de game in doken om de nieuwe story missions te spelen. Al vrij snel kwamen we erachter dat er een aantal bugs in zaten, zoals het feit dat al onze paarden na elke missie weg waren en niet meer gefloten konden worden. Dat is best irritant als je in zo'n grote wereld ergens in Bumfuck nowhere staat. Maar met behulp van gestolen huifkarren wisten we alsnog van missie naar missie te verplaatsen. Helaas waren het maar een stuk of drie nieuwe missies, die op zich tof waren, maar qua content was het erg magertjes. M'n homie RJdamage had gelezen dat er ook nieuwe stranger missies waren en met z'n tween waagden we gisteravond opnieuw een poging en gaven we RDR2 Online nog een kans.
We zijn in totaal zo'n anderhalf uur bezig geweest om een stranger missie te starten, maar bij elke locatie waren of de strangers niet aanwezig of konden we niet eens het huisje van de stranger binnenkomen. Daarnaast werden ook elke keer als we bij zo'n missie aankwamen onze paarden onzichtbaar en konden we er ook niet meer op zitten. De game is dus letterlijk onspeelbaar geworden. *Diepe zucht*
Ik had zoveel hoop voor deze game.
Deze game zou voor mij de glorytijd van GTA V online terugbrengen en ervoor zorgen dat al m'n maatjes uit die gouden dagen weer bij elkaar zouden komen om samen als vanouds lol te maken. Teleurstellend. RDR2 online gaat gewoon weer een hele tijd de kast in en we gaan zien wat de toekomst brengt. Ik geef nog niet helemaal op, maar er gaat wel een hele hoop moeten veranderen en een hele zooi content moeten worden toegevoegd.

RDR2onlineREALLY.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bugs zijn natuurlijk irritant, maar ze zijn onvermijdelijk in zo'n grote game. Neemt natuurlijk niet weg dat het eigenlijk niet hoort. Ikzelf heb geen problemen, alleen het feit dat Stranger-missies soms niet willen starten wanneer je met de Stranger gepraat hebt. Qua content valt het natuurlijk gewoon tegen, zelfs na de update van vorige week. Ik moet toegeven dat ik sinds de update wel elke dag heb gespeeld om de dagelijkse challenges te voltooien. Ze zijn een stuk leuker en gevarieerder, en het is nu de moeite waard om ze te voltooien. Door de challenges vul ik mijn tijd op het spel toch wel goed in en doe ik allerlei verschillende dingen. 

 

De nieuwe missies in de Free Roam vallen ook erg tegen. Ik heb al eerder aangegeven dat het gewoon gerecyclede content is. Ze voegen bijvoorbeeld Sadie Adler toe en wat voor missies heeft ze: het zoeken en terugbrengen van een koets. Dat is exact hetzelfde wat ik bij de andere missies moet doen. En zo gaat het bij alle missies. Speel bij een opdrachtgever de missies en je hebt ze bij allemaal gedaan.  

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...