Jump to content

"GTA2: The Movie" high quality version.


MrKooKie

Recommended Posts

 

Een zekere "drawman" heeft op YouTube de volledige versie van "GTA2: The Movie" geupload. Het is niet helemaal duidelijk wie deze persoon is, maar wat wel duidelijk is, is dat het hier om een versie gaat die niet eerder op internet geplaatst is. De "official version" van deze film is altijd in lagere resolutie aangeboden. Ook is er een intro periode van zo'n 30 seconden waar het lijkt alsof er een opname gestart wordt.

 

Misschien niet zo'n grootse vondst voor de meesten, maar ik persoonlijk ben hier al een aantal jaar naar opzoek. :D

 

Anyway... Enjoy!

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Games had (vroeger) in vele fragmenten deze film als downloads online staan. Zo te zien heeft iemand ze eindelijk weer goed aan elkaar geknipt. Ook vroeger wel een keer een poging gedaan, al is het lastig om daar mooi resultaat mee te krijgen.

 

Ik vind de film nog steeds bijzonder. Het speelt zich duidelijk af in het heden (of iedergeval moment van filmen) in New York, terwijl GTA2 totaal niet in het heden speelt in een fictieve stad. De film vind ik dan ook veel meer bij GTA1 of GTA3 passen.

 

Des al niet te min. Super dank voor het delen @MrKooKie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meende dat de volledige versie al wel eens ergens te zien was, maar dat durf ik nu niet meer met zekerheid te zeggen. Leuk dat er na al die jaren een hogere kwaliteit is opgedoken, natuurlijk met de bekende muziek halverwege. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...