Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
PrioX

Wij hebben jullie feedback nodig!

Recommended Posts

GTA-LCS-Maverick
Op 5-11-2019 om 22:20, PrioX zei:

We kunnen wel in cirkeltjes blijven lopen... Maar wij hebben duidelijk gemaakt hoe de situatie nu in elkaar zit. Wat er een hele periode (waaronder jaren) geleden heeft afgespeeld doet er in deze kwestie niet veel meer toe. Ik vind dit topic ook niet de geschikte plek om dit te blijven aankaarten. 

Een postverbod en meerdere privéberichten zijn geen meldingen genoeg? Daarnaast was het niet een blog waarop je de teksten plaatste, maar op je profiel nadat je een postverbod had gekregen. Daarom zijn deze teksten weer verwijderd. Dat het aantal actieve leden laag ligt hoeft nog niet te betekenen dat iedereen zomaar van alles kan posten op z'n eigen manier en dat de regels (die al jaren bekend zijn) genegeerd mogen worden. 

Je feedback is welkom, zeker over het forum ;) . Maar deze kwestie is voor ons afgedaan. Als het goed is weet je wat wel en niet mag, en op welke manier het aanmaken van een topic is toegestaan (in Opinie). 

Maar waarom kun je me niet uitleggen waarom het volgens jullie nep nieuws was dat ik eerst posten ??? want laat me dan ook gewoon zien wat dan wel het echte verhaal is enzo, want daar sta ik echt wel voor open hoor. 

Dus als je een postverbod hebt mag je ook niks meer op je profiel plaatsen en word ook gelijk alles verwijderd wat je daar ooit had staan ??? maar mag ik nu dan wel weer dingen neerzetten in dat stukje Over Mij op me profiel ??? want ik vind het erg onduidelijk allemaal.

PrioX

In eerste instantie was ik van plan dit te melden in het recente feedbacktopic van Nyltje. Maar als algemeen feedbacktopic van de afgelopen maanden vind ik dit een betere plek. 

Ik wilde even doorgeven dat ik samen met o.a. Joriz en Thundercover de opties voor de toekomst van GTAGames aan het bekijken ben. Het is geen geheim dat mijn ''schone lei'' die ik 5-6 maanden geleden heb aangekondigd geflopt is. Ik ben niet te beroerd om dit toe te geven. De activiteit ligt laag en ook bijvoorbeeld Discord komt maar moeilijk op gang. Dit heeft allerlei uiteenlopende redenen, welke ik ga proberen aan te pakken. Eind vorig jaar heb ik in de crewfora een topic geopend met als titel ''focusverlegging'' waarbij het doel was om ons minder te focussen op het forum en meer op andere platforms waar meer potentie in zit, en waar wij als community dus profijt van kunnen hebben. Door een gebrek aan wil binnen ons kleine team heeft dit niet goed uitgepakt. Dat wil ik allereerst gaan aanpakken de komende weken. 

Zodra we concrete plannen hebben delen we die uiteraard met jullie en mogen jullie meedenken. Aarzel niet om dat nu al te doen. :)

Davey__
18 hours ago, PrioX said:

In eerste instantie was ik van plan dit te melden in het recente feedbacktopic van Nyltje. Maar als algemeen feedbacktopic van de afgelopen maanden vind ik dit een betere plek. 

Ik wilde even doorgeven dat ik samen met o.a. Joriz en Thundercover de opties voor de toekomst van GTAGames aan het bekijken ben. Het is geen geheim dat mijn ''schone lei'' die ik 5-6 maanden geleden heb aangekondigd geflopt is. Ik ben niet te beroerd om dit toe te geven. De activiteit ligt laag en ook bijvoorbeeld Discord komt maar moeilijk op gang. Dit heeft allerlei uiteenlopende redenen, welke ik ga proberen aan te pakken. Eind vorig jaar heb ik in de crewfora een topic geopend met als titel ''focusverlegging'' waarbij het doel was om ons minder te focussen op het forum en meer op andere platforms waar meer potentie in zit, en waar wij als community dus profijt van kunnen hebben. Door een gebrek aan wil binnen ons kleine team heeft dit niet goed uitgepakt. Dat wil ik allereerst gaan aanpakken de komende weken. 

Zodra we concrete plannen hebben delen we die uiteraard met jullie en mogen jullie meedenken. Aarzel niet om dat nu al te doen. :)

Sorry, maar WAT valt er nog te doen? Er zijn een aantal zaken geprobeerd om het forum uit het slop te trekken wat helaas niet heeft mogen baten. De wondermiddelen die geopperd zijn werken gewoon niet.

Het idee om Discord naast het forum te laten lopen zonder echte promotie is uitgelopen op een teleurstelling. Dan kun je zeggen dat de crewleden te weinig promotie gemaakt. Maar om zoiets te laten slagen heb je meer verkeer nodig. Verkeer dat had kunnen ontstaan als het forum direct had doorgelinkt naar de Discord. Maar blijkbaar wil de topcrew daar niet aan. Bang om het forum te sluiten of bang voor iets nieuws?

6 maanden geleden is geprobeerd met nieuwe aanwas van crewleden en een nieuwe admin het tij te keren. Maar het dalen van activiteit heeft men niet kunnen keren. Integendeel, het is in deze 6 maanden harder gegaan dan ooit. Zelfs met de aankondiging van Red Dead Redemption voor PC is het stil gebleven op 1 avond na. En dat zelfs met een spotlightforum!  En wat te denken van het vacatureforum. Posities die na een maand nog niet zijn opgevuld. Is het een teken?

Dus wat blijft er over van de schone lei? Gaan we weer bij leden die nu nog langskomen vragen of ze een baan als moderator willen hebben. Dat gaat dan een druk vacatureforum worden. Stonden de neuzen überhaupt dezelfde kant op in de gesprekken?

En volgen er consequenties op de groep crewleden die er nu is?  Je wilt een groep gemotiveerde leden om je heen hebben. Niet een groep die niet eens de eigen aangewezen onderdelen onderhoud  en niet meer de moeite neemt om er iets van te maken. Iets wat deze groep zeker aan te rekenen is.

Daarbij, waar zijn Joriz en Thundercover in deze discussies waarom wordt dit gesprek alleen door jullie 3 gevoerd achter de schermen? Juist deze kwesties horen toch in de openheid te worden gevoerd lijkt mij. Het weinig aantal leden dat nog trouw komt heeft toch echt dat recht bedongen.

Stel dat er weer een nieuwe groep crewleden wordt gevonden, gaat die goede, ouwe tijd plots weer herleven? Gaan we oude proefballonnen weer van stal halen zoals Clubs, Het XP-Systeem of herinvoering van de Megaleden? In deze retoriek hoeven we dat misschien niet eens meer te proberen. Wat zien jullie als topcrew wat de leden schijnen te missen. Bovenal, waarom wil Joriz dat het openblijft? Dat zou ik graag willen weten.

Dus wat zou er moeten gebeuren om het nog een klein succesje te maken?  Gaan we dan een blog starten. Of omarmen we de vernieuwing en gaat men per 2020 alleen over op de Discord. Want met 42 leden op het kanaal is het aantal beneden verwachting, maar met de juiste tools en mate van verkeer zou het nog wat kunnen worden. Alleen niet zo lang er nog een forum bijhangt. Want dan geef je de mensen de keus om eventueel een vraag te stellen. En waar op het forum het misschien een dag duurt heb je op de Discord binnen enkele ogenblikken een reactie.

Persoonlijk vind ik (zoals door meerdere is aangekaart) dat het een gelopen race is. Het forum is te lang doorgegaan om maar de mijlpalen te halen.  Steunpilaren van vroeger trekken weg en wat over blijft is een klein vijvertje aan leden. Denk hierbij aan de gangleden van The Underground, maar die stilstaan ook lijken te vertrekken.

Er zullen vast geweldige tijden zijn geweest op het forum. Maar als je na jaren niet de weg naar boven kan  of durft in te zetten dan moet je een besluit nemen of zo doorgaan nog wel wenselijk is. Besmeur de goede herinneringen die men heeft aan deze community niet door als een spookstad te fungeren waar men alleen nog langskomt om oude berichten te bekijken.

PrioX

Tof dat Opinieblad/MM zich nu eens hier probeert te mengen in de discussie. Dat is lang geleden. ;)

Die punten en vragen die je aankaart zijn meer dan terecht. Ik zal er vanavond wanneer ik thuis ben op reageren. 

GTA-LCS-Maverick

Ik zag dat er bij GTA Wikipedia ook nog genoeg te doen is, dus als die mods dat nou is gewoon even doen, want die zijn hier de hele dag maar hebben niks te doen.

PrioX
10 uur geleden, Davey__ zei:

Daarbij, waar zijn Joriz en Thundercover in deze discussies waarom wordt dit gesprek alleen door jullie 3 gevoerd achter de schermen? Juist deze kwesties horen toch in de openheid te worden gevoerd lijkt mij. Het weinig aantal leden dat nog trouw komt heeft toch echt dat recht bedongen.

Laat ik beginnen met dit. Deze discussie is niet meer dan een vaststelling dat we verkeerd bezig zijn. Ik heb de andere administrators gevraagd hoe zij de toekomst inzien, en als zij dat hier in het openbaar willen delen moeten zij dat zelf doen, dat is namelijk niet aan mij. Maar ik wil best open kaart met je spelen en mijn eigen visie hier delen. 

Het forum is voor mij persoonlijk gedaan. Iets wat ik vorig jaar al doorhad maar daar is te weinig mee gedaan. Het forum moet verkleinen en wij als GTAGames.nl (dus niet GTAForum) moeten onze naam in stand houden op de platforms waar onze community vandaag de dag zit. Dat is niet hier op het forum. Op o.a. Facebook hebben wij een redelijk grote achterban en vergaren we redelijk wat betrokkenheidsacties. Veel volgers doen dat al sinds de oprichting van de profielen en moeten we in mijn ogen dus zien vast te houden. We kunnen alleen maar groeien op deze platforms, waar dat je hier op het forum alleen nog maar kleiner wordt.

Het forum verkleinen houdt in dat de focus verlegt moet worden. En daar heb je een geschikt en gemotiveerd team voor nodig, mensen die bereid zijn zich in te zetten op platforms als Discord en Facebook. De desinteresse van het huidige team zorgt ervoor dat we dit niet kunnen realiseren. Dus ja, ook dat zal moeten veranderen maar is niet eenvoudig als je niet zomaar een vervanger kunt aanwijzen, deze zijn er namelijk niet. 

Het forum opdoeken is een optie die ik voorbij heb laten komen. Maar achteraf gezien: waarom moet zoiets opgedoekt worden terwijl het nog dagelijks honderden mensen kan helpen? En als ik het over honderden mensen heb doel ik op gasten die hier nog altijd door de duizenden topics snuffelen en info vergaren, of jullie die de oude tijd blijven herbeleven door oude topics te bekijken. 

Het forum verkleinen. Wat bedoel ik daar precies mee: Beperk alles tot één forumcategorie (simpelweg Forum) met daaronder plek voor de fora die nog een eigen plek verdienen, zoals GTA natuurlijk. Open je GTAGames.nl dan verschijnt er een landingspagina waarop men onze bezigheden kan zien. Ik heb het dan met name over het nieuws, en activiteiten op sociale media (inclusief Discord). Zo'n pagina moet duidelijk laten doorschemeren dat wij ons ergens anders bezighouden en de bezoekers doorverwijzen. Ik heb het liefst ook een echt artikelsysteem voor de nieuwsberichten zodat deze ook van het forum af kunnen.

Wat is dan het gevolg? De crew die we dan hebben zal zich voor 100% focussen op de eerder genoemde platforms waar onze community vandaag de dag zit. Geen 5-6 moderators die dode fora moeten beheren, maar mensen die de interactie met onze community verzorgen. Ik durf best toe te geven dat ik op dit moment de enige ben die actief is op onze sociale media, en dat ik niet alle tijd van de wereld heb om elke dag (op tijd) de volgers te benaderen met leuke (nieuws)berichten. Dit kan zoveel male beter en groter wanneer je 4-5 mensen hebt die dit samen kunnen organiseren. Plus we hoeven ons niet meer druk te maken om plichtmatig het forum te blijven promoten naast andere platforms. 

Het idee om Discord naast het forum te laten lopen zonder echte promotie is uitgelopen op een teleurstelling. Dan kun je zeggen dat de crewleden te weinig promotie gemaakt. Maar om zoiets te laten slagen heb je meer verkeer nodig. [...] Bang om het forum te sluiten of bang voor iets nieuws?

Dat de promotie beter kan ben ik volkomen met je eens. Bang voor iets nieuws zijn we niet. Maar het tempo waarin dit gerealiseerd wordt is wel een probleem waardoor we vaak achter de feiten blijven aanlopen. Hoe we dit kunnen oplossen? Een team hebben dat er voor 200% achter staat (hieronder ga ik er uitgebreider op in). 

En volgen er consequenties op de groep crewleden die er nu is?  Je wilt een groep gemotiveerde leden om je heen hebben. Niet een groep die niet eens de eigen aangewezen onderdelen onderhoud  en niet meer de moeite neemt om er iets van te maken. Iets wat deze groep zeker aan te rekenen is.

Toen ik aan mijn ''schone lei'' begon was het de bedoeling een team op te zetten bestaande uit gemotiveerde leden. Natuurlijk is dat iets wat je graag wilt en ook moet hebben. Maar het is anders gelopen. De crewleden zijn inmiddels allemaal aangesproken en zeer binnenkort hoop ik aan de hand van de response beslissingen te nemen over wie blijft of vertrekt. De toekomst zoals ik die hierboven geschetst heb en dus volledig gebaseerd is op mijn visie, vereist een team dat zich kan inzetten op sociale media. Het huidige team kan dat niet. 

Gaan we oude proefballonnen weer van stal halen zoals Clubs, Het XP-Systeem of herinvoering van de Megaleden?

Nee. Laat ik vooropstellen dat veranderingen als de clubs en het XP-systeem met de beste bedoelingen waren. Dat het anders is gelopen is nou eenmaal zo. Het had misschien voorkomen kunnen worden. Maar dat zijn praatjes achteraf waar we nu niks meer aan hebben. 

Sorry, maar WAT valt er nog te doen? Er zijn een aantal zaken geprobeerd om het forum uit het slop te trekken wat helaas niet heeft mogen baten. De wondermiddelen die geopperd zijn werken gewoon niet.

Als afsluiting reageer ik even op jouw openingszin. Met het forum valt niet veel meer te doen, en heb ik persoonlijk al opgegeven (zoals je in mijn eerste stuk al kon lezen). Maar met de naam GTAGames.nl kan nog voldoende gedaan worden op andere platforms. Onze naam en achterban is daarvoor nog in prima staat (al dan niet hier op het forum) en vereist alleen een goed team waarmee het verder uitgebreid kan worden. 

6 uur geleden, GTA-LCS-Maverick zei:

Ik zag dat er bij GTA Wikipedia ook nog genoeg te doen is, dus als die mods dat nou is gewoon even doen, want die zijn hier de hele dag maar hebben niks te doen.

''Gewoon even doen'' dat is heel makkelijk wat je nu zegt. WikiGTA vereist wel wat meer werk dan ''gewoon eventjes doen''. Daarbij hebben we geen WikiGTA-medewerkers die dit gewoon eventjes kunnen doen. Dat men hier moderator is hoeft niet te betekenen dat ze direct (willen) schrijven op WikiGTA. Daarom is het plan om later een update uit te brengen waardoor iedereen stukken tekst kan schrijven. Al zullen deze dan gekeurd moeten worden door moderators. Deze update vereist echter flink wat voorbereiding. Roepen wat men moet doen is altijd heel eenvoudig. 

GTA-LCS-Maverick
Op 13-11-2019 om 19:41, PrioX zei:

''Gewoon even doen'' dat is heel makkelijk wat je nu zegt. WikiGTA vereist wel wat meer werk dan ''gewoon eventjes doen''. Daarbij hebben we geen WikiGTA-medewerkers die dit gewoon eventjes kunnen doen. Dat men hier moderator is hoeft niet te betekenen dat ze direct (willen) schrijven op WikiGTA. Daarom is het plan om later een update uit te brengen waardoor iedereen stukken tekst kan schrijven. Al zullen deze dan gekeurd moeten worden door moderators. Deze update vereist echter flink wat voorbereiding. Roepen wat men moet doen is altijd heel eenvoudig. 

Ja maar het is wel goed dat iemand als ik even zegt van kunnen die mods dat niet even doen ?? want niks doen is nog veel eenvoudiger toch ?? 

Als ik jou was zou ik anderen mods in dienst nemen die bereid zijn om wat meer te doen en ook wat beter hun werk te doen, want eerder kom je mij al geen uitleg geven waarom zei mij eerdere topics nep nieuws vonden, en ik vraag me ook echt af of jij kan zien wat de mods allemaal doen hier ?? want jij moet het maar weer zien op te lossen met verzonnen argumenten, dus als ik jou was zou ik het echt is even allemaal omgaan gooien, want voor jou is het ook niet zoo leuk toch ??? 

PrioX

Laat ik vooropstellen dat alle crewleden die hier door de jaren heen taken hebben uitgevoerd, alles op vrijwillige basis doen. Het is onze hobby en niemand staat in dienst. Wij hebben verwachtingen en verlangens naar actieve en gemotiveerde crewleden. Zoals gezegd missen wij dat nu. Dat is ook niet moeilijk als je ziet hoe klein de crew nu is, en dat is ook weer een gevolg van de kleine actieve community die we nu hebben. Dus ja, zoals ik al zei moet dit aangepakt worden. Maar het is makkelijk om te roepen om iedereen eruit te knikkeren. Wie komt er voor terug?

WikiGTA staat in feite los van het forum. Dus wanneer iemand hier als crewlid een forum beheert wilt dat niet zeggen dat hij of zij direct wilt of kan schrijven voor WikiGTA. Je moet er aanleg maar vooral ook interesse voor hebben. WikiGTA loopt qua inhoud flink achter. En dat is niet bepaalt motiverend, en zeker niet wanneer het team van schrijvers zo klein is.

3 uur geleden, GTA-LCS-Maverick zei:

want eerder kom je mij al geen uitleg geven waarom zei mij eerdere topics nep nieuws vonden, en ik vraag me ook echt af of jij kan zien wat de mods allemaal doen hier ?? want jij moet het maar weer zien op te lossen met verzonnen argumenten, dus als ik jou was zou ik het echt is even allemaal omgaan gooien, want voor jou is het ook niet zoo leuk toch ??? 

Verzonnen argumenten? Dat is wel een beetje gedramatiseerd. Ik kan zien wat men doet. Maar ik ga zeker geen jaren terug kijken waarom een topic gesloten is. Maak je niet zo druk om een gesloten topic. Zoals ik nu al voor de zoveelste keer herhaal weet je wat nu wel en niet mag. Wat andere crewleden in het verleden bepaald hebben kan ik nu niet meer veranderen. Men beheert zijn of haar forum op zijn of haar manier. En als je het niet eens bent met de beslissing van een crewlid kun je diegene altijd een privébericht sturen. Dat is nooit anders geweest. ;) 

GTA-LCS-Maverick
Op 14-11-2019 om 19:51, PrioX zei:

Laat ik vooropstellen dat alle crewleden die hier door de jaren heen taken hebben uitgevoerd, alles op vrijwillige basis doen. Het is onze hobby en niemand staat in dienst. Wij hebben verwachtingen en verlangens naar actieve en gemotiveerde crewleden. Zoals gezegd missen wij dat nu. Dat is ook niet moeilijk als je ziet hoe klein de crew nu is, en dat is ook weer een gevolg van de kleine actieve community die we nu hebben. Dus ja, zoals ik al zei moet dit aangepakt worden. Maar het is makkelijk om te roepen om iedereen eruit te knikkeren. Wie komt er voor terug?

WikiGTA staat in feite los van het forum. Dus wanneer iemand hier als crewlid een forum beheert wilt dat niet zeggen dat hij of zij direct wilt of kan schrijven voor WikiGTA. Je moet er aanleg maar vooral ook interesse voor hebben. WikiGTA loopt qua inhoud flink achter. En dat is niet bepaalt motiverend, en zeker niet wanneer het team van schrijvers zo klein is.

Verzonnen argumenten? Dat is wel een beetje gedramatiseerd. Ik kan zien wat men doet. Maar ik ga zeker geen jaren terug kijken waarom een topic gesloten is. Maak je niet zo druk om een gesloten topic. Zoals ik nu al voor de zoveelste keer herhaal weet je wat nu wel en niet mag. Wat andere crewleden in het verleden bepaald hebben kan ik nu niet meer veranderen. Men beheert zijn of haar forum op zijn of haar manier. En als je het niet eens bent met de beslissing van een crewlid kun je diegene altijd een privébericht sturen. Dat is nooit anders geweest. ;) 

Het is niet een gesloten topic, want ik had dit jaar ook al wat nieuws topics gemaakt en ik bedoel ook alleen maar van dit jaar.

Tegenwoordig wil bijna iedereen wel mod worden omdat het een machtig gevoel geeft, dus zoo moeilijk is dat niet. 

Als je mensen maar een beetje beloond of wat geld geeft dan heb je die Wikipedia in een maand alweer bijna in orde, want 10 50 of 100 euro is voor jou misschien niet zoveel maar  oor iemand anders weer wel, dus als je dat een beetje goed uitwerkt ? 

Ik weet niet wat ik wel en niet mag posten, want eerst zeiden jullie zonder argumenten dat het nep nieuws was en onzin, en daarna zeiden jullie weer dat je niet zomaar iets mag plaatsen, dus ik weet niet welke van de twee het nou was, en ik heb geen optie om berichten naar mensen te sturen.

Ik kan me zelf ook wel opgeven voor Onrecht.

Edited by GTA-LCS-Maverick

PrioX
24 minuten geleden, GTA-LCS-Maverick zei:

Als je mensen maar een beetje beloond of wat geld geeft dan heb je die Wikipedia in een maand alweer bijna in orde, want 10 50 of 100 euro is voor jou misschien niet zoveel maar  oor iemand anders weer wel, dus als je dat een beetje goed uitwerkt ? 

WikiGTA wordt volledig gemaakt en beheert door vrijwilligers en hobbyisten. Geld geven voor het schrijven van artikelen is dus absoluut geen optie, tenzij GTAGames.nl/WikiGTA ooit gaat werken met donaties. En dan is het alsnog de vraag wat je gaat krijgen. Je komt dan weer terug op je opmerking die je maakte over het moderator zijn:

24 minuten geleden, GTA-LCS-Maverick zei:

Tegenwoordig wil bijna iedereen wel mod worden omdat het een machtig gevoel geeft, dus zoo moeilijk is dat niet. 

Als je men gaan belonen met geld zal iedereen een poging wagen. Maar op WikiGTA willen we kwaliteit voor kwantiteit. Misschien een van de redenen waarom het nu zo achterloopt. Maar wel een goede reden. 

Daarbij kan ik je uit ervaring vertellen dat het vinden van een geschikt crewlid/moderator vandaag de dag (in de huidige situatie) lastiger is dan je denkt. ;)

Advancegta

WikiGTA is ook gewoon een verloren zaak, er zijn simpelweg betere alternatieven tegenwoordig.

Je kan het ook gewoon zo zien; het is al best knap dat GTAForum het zo lang heeft volgehouden. 

Er zijn niet zoveel actieve en moderne Nederlandse forums meer tegenwoordig, ik ben zelf wel te spreken over het forum van Tweakers, FOK! heeft ook zo z'n interessante subforums (maar ook een hoop onzin) en ik begrijp dat voor vrouwen het Viva forum nog aardig populair is. :P

GTA-LCS-Maverick

Ik vind het erg raar dat als ik iets heb gezien en ik film dat dan met me telefoon of iemand anders, en dat een mod dan nog steeds gewoon mag zeggen dat het niet waar is en ook niet is gebeurd, terwijl je het dan wel gewoon op video hebt staan, en ze hoeven er ook geen uitleg over te geven ofzo.

Ooja is het hier nu ook zo dat bemanning bemensing moet zijn ??? want je wilt natuurlijk geen anderen mensen kwetsen.

NicolaB
On 12/3/2019 at 11:55 PM, GTA-LCS-Maverick said:

Ooja is het hier nu ook zo dat bemanning bemensing moet zijn ??? want je wilt natuurlijk geen anderen mensen kwetsen.

Ik weet niet echt hoe je daar iemand mee kan kwetsen. Er zal waarschijnlijk een historisch onderscheid ingemaakt zijn, omdat vroeger altijd de mannen hun posten bemanden met mankracht en niet met vrouwkracht.  Maar ik denk dat dat onderscheid steeds minder sterk is. En dat straalt ook wel wat uit vind ik. Een brandweerman die zegt dat ze brandweerman veel stoerder vind klinken dan brandweervrouw, of ombudsman die dat veel gaver vind als ombudsvrouw. Dat vind ik altijd wel juist van die echte topvrouwen haha 😄

GTA-LCS-Maverick
2 uur geleden, NicolaB zei:

Ik weet niet echt hoe je daar iemand mee kan kwetsen. Er zal waarschijnlijk een historisch onderscheid ingemaakt zijn, omdat vroeger altijd de mannen hun posten bemanden met mankracht en niet met vrouwkracht.  Maar ik denk dat dat onderscheid steeds minder sterk is. En dat straalt ook wel wat uit vind ik. Een brandweerman die zegt dat ze brandweerman veel stoerder vind klinken dan brandweervrouw, of ombudsman die dat veel gaver vind als ombudsvrouw. Dat vind ik altijd wel juist van die echte topvrouwen haha 😄

Dus de helft van de mods hier zou eigenlijk ook een vrouw moeten zijn en daar moeten natuurlijk ook Transgenders bij, want het forum nu is ook eigenlijk te conservatief.

NicolaB

Ik zeg: genderquota! XD