Jump to content

Kan geen enkele auto verkopen?


Rubenvincent

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik ben vincent en heb een vraag voor mijn zoon.

Hij speelt gta5 en kan op geen enkele manier een auto verkopen. Welke type auto maakt niet uit.  Heb zover ik kan alles geprobeerd maar ik kan hem niet helpen.

Weet iemand wat ik eventueel moet doen?

- Hij wilt er geld mee verdienen voor het spel

- zover ik weet als leek is hij online

- van mini tot duurdere auto's kan niet verkocht worden. Met of zonder schade.

 

Hij zit met zijn handen in het haar en baalt enorm. Hopelijk kunnen jullie hem helpen.

 

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom! :)

 

Is er toevallig een foutmelding die in beeld komt of bij de optie om het voertuig te verkopen? Normaal gesproken hoor je de meeste voertuigen van de straat te kunnen verkopen. Hier zit wel een limiet/cooldown op zodat je niet continu voertuigen bij de garage naar binnen kunt rijden om te verkopen (ik geloof 25 voertuigen in 24 echte uren). Ook kunnen voertuigen met een straatwaarde van boven $50.000 niet verkocht worden. 

 

Het is overigens wel handig om zeker te weten of er online of offline gespeeld wordt. Offline (in de story mode) kunnen voertuigen namelijk helemaal niet verkocht worden. Het bovenstaande geldt dus alleen voor GTA Online. 

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Online kunnen alleen de "lelijkere" voertuigen verkocht worden, dus auto's die op Ferrari, Lamborgini, Porsche en nog meer andere exotische merken gaan dus helaas niet. Wel kan hij de Sentinel (XS) verkopen, Ubermacht Zion coupe/cabrio, gezinsauto, bikes en nog andere minder exotische straatauto's verkopen.

 

En over de mini, bedoel je toevallig deze?:

https://gta.fandom.com/wiki/Issi

Die kan hij wel gewoon verkopen. Om welke platforum gaat het? X360, Xbox One, PS3, PS4 of PC?

Link to comment
Delen op andere websites

Op 1-6-2019 om 12:51, PrioX zei:

Welkom! :)

 

Is er toevallig een foutmelding die in beeld komt of bij de optie om het voertuig te verkopen? Normaal gesproken hoor je de meeste voertuigen van de straat te kunnen verkopen. Hier zit wel een limiet/cooldown op zodat je niet continu voertuigen bij de garage naar binnen kunt rijden om te verkopen (ik geloof 25 voertuigen in 24 echte uren). Ook kunnen voertuigen met een straatwaarde van boven $50.000 niet verkocht worden. 

 

Het is overigens wel handig om zeker te weten of er online of offline gespeeld wordt. Offline (in de story mode) kunnen voertuigen namelijk helemaal niet verkocht worden. Het bovenstaande geldt dus alleen voor GTA Online. 

 

Op 1-6-2019 om 12:51, PrioX zei:

Welkom! :)

 

Is er toevallig een foutmelding die in beeld komt of bij de optie om het voertuig te verkopen? Normaal gesproken hoor je de meeste voertuigen van de straat te kunnen verkopen. Hier zit wel een limiet/cooldown op zodat je niet continu voertuigen bij de garage naar binnen kunt rijden om te verkopen (ik geloof 25 voertuigen in 24 echte uren). Ook kunnen voertuigen met een straatwaarde van boven $50.000 niet verkocht worden. 

 

Het is overigens wel handig om zeker te weten of er online of offline gespeeld wordt. Offline (in de story mode) kunnen voertuigen namelijk helemaal niet verkocht worden. Het bovenstaande geldt dus alleen voor GTA Online. 

Hoi allemaal,

 

Bedankt voor de reacties,

 

Heb vandaag weer eens een poging met me zoontje gedaan.

Hij speeld oline. Heb ernaar gekeken en had 2 opties online maar offline modes of zoiets en online modes. Heb deze geselecteerd online.

Wederom weer een normale auto gepakt zag er alledaags uit en 1x Een soort suv (lexus, landrover type/soort) weet niet alle merken daar. En dat mocht niet lukken.

Heb ook een auto uit de top 5 genomen die verkocht kon worden. Maar er staat alleen categories zondel sell????

Kan het misschien zijn dat je een bepaalde level bereikt moet hebben voordat het kan????

Of dat het alleen bij een bepaalde personage zoals trever of michael?

 

Ik moet toegeven dat het een machtig mooi spel is hadden wij dat vroeger ook maar.

Nu snap ik pas echt waarom mensen gamen zo leuk vinden haha.

We zullen alle reacties en opties meerdere malen proberen. Dit moet ik oplossen voor me zoontje.

 

Alvast super bedankt voor de moeite

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2-6-2019 om 00:15, SilverRST zei:

In GTA Online kunnen alleen de "lelijkere" voertuigen verkocht worden, dus auto's die op Ferrari, Lamborgini, Porsche en nog meer andere exotische merken gaan dus helaas niet. Wel kan hij de Sentinel (XS) verkopen, Ubermacht Zion coupe/cabrio, gezinsauto, bikes en nog andere minder exotische straatauto's verkopen.

 

En over de mini, bedoel je toevallig deze?:

https://gta.fandom.com/wiki/Issi

Die kan hij wel gewoon verkopen. Om welke platforum gaat het? X360, Xbox One, PS3, PS4 of PC?

Bedankt voor je reactie,

Het is een ps4

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Staat er boven de minimap een error dat het opslaan naar de Rockstar servers niet goed gaat? Dit zou namelijk een reden kunnen zijn waarom er geen 'Sell' optie aanwezig is. Voor zover ik weet hoef je niet eerst een bepaalt level te zijn. Heeft hij wel de tutorial opdrachten gedaan? Je moet namelijk een race spelen, een missie voor Lamar, een winkel overvallen, kleding kopen, een auto tunen en daarna een Last Team Standing mode spelen. Deze worden allemaal aangegeven in het spel wanneer je deze voor de eerste keer start. Of dit echt de reden kan zijn weet ik niet zeker.  

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Staat er boven de minimap een error dat het opslaan naar de Rockstar servers niet goed gaat? Dit zou namelijk een reden kunnen zijn waarom er geen 'Sell' optie aanwezig is. Voor zover ik weet hoef je niet eerst een bepaalt level te zijn. Heeft hij wel de tutorial opdrachten gedaan? Je moet namelijk een race spelen, een missie voor Lamar, een winkel overvallen, kleding kopen, een auto tunen en daarna een Last Team Standing mode spelen. Deze worden allemaal aangegeven in het spel wanneer je deze voor de eerste keer start. Of dit echt de reden kan zijn weet ik niet zeker.  

Hoi,

Wederom weer aan het worstelen.

Heb een nieuwe profiel aangemaakt. Zodat ik zeker weet dat alles klopt qua instellingen. Bij mijn profiel staat een groen bolletje dus ben online.

Maar ik weet niet of hij al die opdrachten heeft gedaan. Dit ga ik checken.

Neem aan dat de opdrachten van lamar beginnen een L.

 

Ga dit even uitzoeken van de opdrachten

 

Tof dat je zo behulpzaam bent namens ons

 

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, Rubenvincent zei:

Tof dat je zo behulpzaam bent namens ons

Geen probleem. :) 

 

6 minuten geleden, Rubenvincent zei:

Heb een nieuwe profiel aangemaakt. Zodat ik zeker weet dat alles klopt qua instellingen. Bij mijn profiel staat een groen bolletje dus ben online.

Weet je zeker dat je het hier over GTA 5 Online hebt, en niet dat je online bent met de PS4? Op deze pagina staat stap voor stap uitgelegd hoe je GTA Online start en hoe je een auto verkoopt. In de offline modus van GTA 5 (de story mode met Michael, Franklin en Trevor) kun je geen auto's verkopen en dus staat de optie ''Sell'' niet aangegeven.

 

6 minuten geleden, Rubenvincent zei:

Neem aan dat de opdrachten van lamar beginnen een L.

Ja, maar in GTA Online starten deze missies automatisch wanneer je GTA Online voor het eerst opstart, waardoor je in feite meteen een locatie aangewezen krijgt (bijvoorbeeld een geel bolletje waar je naartoe moet). 

Link to comment
Delen op andere websites

Pfoeh, het is idd lastig waarom er geen "Sell" optie staat wanneer je auto pikt van de straat. Ik bedoel, standaard zijn er redelijk lelijke auto's en die zou je gewoon moeten kunnen verkopen. Welke level/rank is je zoontje? Volgens mij kan je al vanaf level 1 auto's verkopen.

 

Na al die jaren blijft GTAV idd prachtig, vooral in de ochtendgloren en wanneer tussen de 18:00 en 21:00 is het erg mooi in zonnige weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...