Jump to content

PrioX

Recommended Posts

Screenshot_4-46c3.jpg?quality=90&strip=a

 

Call of Duty Modern Warfare

Ontwikkelaar: Infinity Ward

Uitgever: Activision

Genre: FPS

Platforms: Xbox One, PlayStation 4, PC

Aantal spelers: 2-20

Release: 25 oktober 2019

 

Een nieuw jaar, een nieuwe Call of Duty. Dit jaar is het de beurt aan Infinity Ward om een nieuw deel in de serie uit te brengen. Geruchten gingen al langer rond dat het Modern Warfare 4 zou worden. Maar verrassend genoeg is het simpelweg 'Modern Warfare' geworden, een ''soft-reboot'' van de MW-serie. Het nieuwe deel focust zich meer op realisme en staat in het teken van hedendaagse oorlogvoering en terrorisme. 

 

Citaat

Bereid je voor om ondergronds te gaan, Modern Warfare® is terug!

 

Er heeft nog nooit zo veel op het spel gestaan nu spelers de rol op zich nemen van dodelijke Tier One-agenten in een bloedstollend verhaal dat de wereldwijde machtsverhoudingen zal beïnvloeden. Call of Duty: Modern Warfare neemt fans mee in een ongelooflijk rauw, keihard provocerend verhaal dat met ongekende intensiteit een licht werpt op de veranderende aard van de hedendaagse oorlog. Infinity Ward is ontwikkeld door de studio waar het allemaal mee begonnen is. Het spel is vanaf de grond opnieuw opgebouwd en biedt een epische nieuwe variant van de iconische Modern Warfare-serie.

 

In de intuïtieve en dramatische verhalende singleplayer campagne verlegt Call of Duty: Modern Warfare grenzen en worden regels doorbroken zoals alleen Modern Warfare dat kan. Spelers wagen zich aan adembenemende geheime operaties naast een gevarieerde cast van internationale commando's in iconische Europese steden en de brandhaarden van het Midden-Oosten.

 

Maar daar eindigt het verhaal niet. In Call of Duty: Modern Warfare komen spelers in een meeslepend verhaal terecht dat de hele game omvat. Ervaar met klassieke multiplayer het ultieme online speelterrein of vorm een team en speel samen in een aantal elite operaties die voor alle vaardigheidsniveaus toegankelijk zijn.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

De release staat al in de agenda, maar dit wordt wel mijn laatste Call of Duty.

Ik ben ooit begonnen bij Call of Duty 4: Modern Warfare en wil het daarom met deze soft-reboot titel afsluiten!

 

Titel(s) gespeeld:

-Call of Duty 4: Modern Warfare [2007]

-Call of Duty: Modern Warfare 2 [2009]

-Call of Duty: Black Ops [2010]

-Call of Duty: Modern Warfare 3 [2011]

-Call of Duty: Black Ops II [2012]

-Call of Duty: Ghosts [2013]

-Call of Duty: Advanced Warfare [2014]

-Call of Duty: Black Ops III [2015]

-Call of Duty: Modern Warfare Remastered [2017]

-Call of Duty: WWII [2017]

-Call of Duty: Black Ops IIII [2018]

 

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Zijn er mensen die de recente gameplay hebben gezien? Moet stiekem toch toegeven dat het spel me ontzettend aanspreek als actieve Rainbow Six Siege speler. Het ziet er een stuk beter en realistischer uit. 1 augustus is trouwens de grote Multiplayer reveal. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik ook wel een grote fan ben van de stijl in de gameplay. De nadruk lijkt minder te liggen op gekke wapens en personages in regenboog pakjes, waar ze jaloers op zouden zijn dit weekend in Amsterdam. 

 

Het is wachten op de multiplayer reveal. Ik hoop dat we dan een goed totaalbeeld krijgen over wat we kunnen verwachten. Als ze maar niet opnieuw allemaal valse beloftes gaan maken over 'Dit wordt de meest uitgebreide call of duty ooit blablabla'. Ik denk dat Call of Duty zich dit jaar echt moet zien te bewijzen dat ze nog bestaansrecht hebben na Black Ops 4. 

Link to comment
Delen op andere websites

 

Even wat punten die ze onthuld hebben tijdens de reveal:

  • Het spel ondersteunt crossplay tussen de Xbox One, PS4 en PC.
  • Er is geen season pass, alle content na de release is gratis voor iedereen.
  • Aantal spelers: 2v2 , 6v6 , 10v10 en 20v20.
  • Er is blijkbaar ook een nieuwe Ground War mode waar ''meer dan 100 spelers'' aan mee kunnen doen.
  • De mappen variëren qua grootte (ook vanwege de spelersaantallen) en krijgen een dag en nacht setting. 
  • Niet alle mappen zijn opgedeeld in drie lijnen waardoor je weer het gevoel krijgt in een groot gebied rond te lopen. 
  • Scorestreaks verdwijnen en de klassieke killstreaks keren terug. 
  • Pick-10 is verwijderd en het klassieke create-a-class is terug (1 primary, 1 secondary, 3 perks, 1 lethal, 1 tactical)
  • Alle speelstijlen willen ze ondersteunen, zelfs campers. 
  • Er is geen minimap, alleen wanneer er een UAV actief is. 
  • In de Gunsmith kun je maximaal 5 attachments op je wapens zetten die de statistieken en het uiterlijk veranderen. Er werd gezegd dat sommige wapens wel 60 verschillende attachments hadden. 
  • Onzichtbare muren die we in de laatste spellen vaak hadden willen ze verwijderen. Hierdoor krijg je weer wat vrijheid om op objecten te klimmen zoals auto's, daken, etc. 
  • Infinity Ward vond dat COD de laatste jaren te veel focus heeft gelegd op de arena shooter en wilt d.m.v. grotere en interactieve mappen hier vanaf stappen. 

Mijn pre-order staat inmiddels vast. Helaas moet je weer vooraf bestellen om toegang te krijgen tot de beta. 

September 12-13 - PS4 pre-order beta

September 14-16 - PS4 open beta

September 19-20 - PC, Xbox One pre-order beta, PS4 open beta

September 21-23 - PC, Xbox One, PS4 open beta

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Veel mensen de beta gespeeld? 

 

Ik wel, grafisch en qua gameplay was het prima. De speelstijlen waren voor mij echt een afknapper. Zoveel campers heb ik nog nooit meegemaakt in een Call of Duty. Tientallen hoeken en ramen vol mensen die alleen maar op je zitten te wachten, verschrikkelijk. Ik heb het spel al vooraf besteld. Een kans geven doe ik straks dus zeker... Maar ik moet nog zien of ik het echt leuk ga vinden. 😯

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Speelt niemand hier de Battle Royale, CoD Warzone?

 

Was een beetje gestopt met gamen maar laatste tijd weer best vaak, puur door CoD. Vind het een vette game mode, met 150 man in een groot level en een cirkel die steeds kleiner wordt. Heb Fortnite ook wel geprobeerd maar was het niet echt voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...