Jump to content

MTA meeting - wanneer?


PrioX

Recommended Posts

Zoals ik vorige week in dit feedbacktopic wist te melden heb ik recent contact gehad met @Bierbuikje over MTA. Na de vraag hoe dit precies werkt kwam hij zelf met het voorstel om later wanneer hij de tijd heeft een MTA meeting voor zijn rekening te nemen. 

 

Ik kreeg zojuist een bericht van hem: de server voor de meeting is geregeld. Dankzij de fanatieke MTA-spelers van MrGreenGaming (@MrCena), en de aanvraag van Bierbuikje, kunnen wij binnenkort een avondjes MTA gaan spelen op een van hun servers. De speltypen die we kunnen spelen zijn:

  • Races
  • Never The Same (race gamemode met willekeurig wijzigende voertuigen bij iedere checkpoint)
  • Capture the Flag
  • Shooter
  • Deadline
  • Race the Flag
  • Destruction Derby

 

gallery_16696_221_509335.png

 

We willen graag weten wanneer jullie kunnen en wie hieraan mee willen doen. Bierbuikje moet ongeveer twee weken van te voren aangeven wanneer de meeting zal plaatsvinden. Hier proberen we dus rekening mee te houden. 

 

Laat je maar horen! :D 

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk die groepsfoto! Wat lang geleden alweer 😛 Zondagavond lijkt mij ook goed, maar dan wel wat vroeger op de avond, veel mensen werken en dan niets zo vervelend als doodmoe aan de week beginnen. Vrijdag en zaterdag plan ik meestal vol, dus dan is het puur geluk als ik toch aanwezig kan zijn.

 

Is Feedback wel de geschikte plek voor een MTA discussie? :7 

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, Dutchy3010 zei:

Is Feedback wel de geschikte plek voor een MTA discussie? :7 

Goed punt, verplaatst naar het SA forum. Was eventjes aan het zoeken naar het MTA-forum, maar die is al een tijdje weg. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

I am sorry for speaking English here, but I assume what I will mention will be helpful and help people decide if they are interested into coming. 

 

We (Mr. Green Gaming) have an event server only dedicated for server events and @PrioX and @Bierbuikje approached me to ask if they can use the event server and I happily agreed. 

The gamemodes which will be played are mentioned above, but nothing is better than seeing these gamemodes yourself. These are 2 videos I have made some time ago and they will help you decide if you are interested into attending this event hosted by @PrioX. Enjoy these short videos and I hope to see as many as possible in the event server when it takes place, have a good day!

 

PS: DeadLine is not in these videos since it is a new gamemode which we added recently.

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Doodle opzetten met het gehele forum? :clown: 

 

Een vrijdag/zaterdag/zondag lijkt mij voor iedereen het handigst. In principe ben ik erbij, maar heb hetzelfde als Dutchy: meestal staat er al het nodige gepland. Finger crossed dat ik erbij kan zijn. 🤞

Link to comment
Delen op andere websites

5 hours ago, MrCena said:

I am sorry for speaking English here, but I assume what I will mention will be helpful and help people decide if they are interested into coming.

Rather English then nothing :P 

 

I'm in, if  available.

 

Hangt er een beetje vanaf van de dag. Ik ga nog op vakantie naar china, ga verhuizen en ben vaak dagenlang ook niet achter de PC te vinden. Dusja, het kan er ook zo maar niet van komen >.<

Link to comment
Delen op andere websites

GTA: SA staat op 'n andere pc van me die al lang de deur uit is. Even kijken hoe of wat, mij betreft download ik de boel via Steam. Maar: zet me maar even niet op de aanwezigheidslijst tenzij ik het aangeef.

 

Overigens, leuke groepsfoto. Da's lang geleden, inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

The event/meeting will most probably be on late July/ early August and during a weekend (Friday/Saturday/Sunday). Also I don't know how long it will take, but I am assuming 1-2 hours and everyone who joined will start to feel bored (Unless you are addicted to MTA and enjoying really bad). So my predictions will be on a weekend were everyone who is interested to join (You guys will decide which day exactly) and it will be somewhere on early evening. 

 

Just a little more information to help you guys decide and instead of being too open. I made it more clear I assume. 

 

Feel free to ask me anything. I am here to assist you guys through this event/meeting. (I prefer in English, otherwise I will need to use google translate and sometimes google translate is drunk).

Bewerkt: door MrCena
Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, MrCena zei:

The event/meeting will most probably be on late July/ early August and during a weekend (Friday/Saturday/Sunday). Also I don't know how long it will take, but I am assuming 1-2 hours and everyone who joined will start to feel bored (Unless you are addicted to MTA and enjoying really bad). So my predictions will be on a weekend were everyone who is interested to join (You guys will decide which day exactly) and it will be somewhere on early evening. 

 

Just a little more information to help you guys decide and instead of being too open. I made it more clear I assume. 

 

Feel free to ask me anything. I am here to assist you guys through this event/meeting. (I prefer in English, otherwise I will need to use google translate and sometimes google translate is drunk).

That'd be good, past few times we've done this we mainly did the game modes available in MTA. I believe it was @Puma who initiated it? Hope to hear the horse-song.

Link to comment
Delen op andere websites

We also played a few times on a server of @Megadreams I think, but I don't remember which features belonged to whose server. :P 

 

37 minuten geleden, MrCena zei:

sometimes google translate is drunk

Thanks for blaming Google Translate and not us. :bier: 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...