Jump to content

Hoeveel goud en geld heb jij op Red Dead Online?


PrioX

Recommended Posts

Volgens Social Club heb ik 55.00 Gold en $250.00, terwijl ik nog geen seconde RDOnline gespeeld heb. :7 Maar ik zou nog minstens $1.000 moeten krijgen omdat ik de Ultimate Edition heb. Hopelijk krijg ik die als ik binnenkort eens begin met Online. :P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Amper 347$ omdat je veplicht bent 5 paarden te kopen waar je niets mee bent om een award te krijgen en 87 Gold maar omdat ik er maar liefst 6 goudstaven kwijt ben door die onozele honor/dishonor. Ik was puur op maximum honor en heb daarvoor een award gekregen. Dus ik zeg ik ga eens bij diene debiel ouwe Jones en wa krijg ik? Maar de helft van een dishonor? Ik dacht dat je dan op maximum dishonor kwam, neen de helft van je balk, dus ik ga terug als voorheen, en wat krijg ik dan? Amper 2 miliblokjes verder dus sta ik nu op de helft van mijn balk, terwijl ik helemaal rechts maximum had !

Doe je missies, dan schieten u zogezegde collegas u dood. Online SOLO helpt zelfs niet want dan schieten passanten u nog dood als je niets hebt misdaan.

KUTSPEL !

Waarom wil iedereen graag doodschieten? Genieten jullie niet van de natuur neen ???

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, Platypus zei:

@GTA_FUNPLAYER De enige posts die jij op dit forum plaatst zijn posts waarin je klaagt en zegt dat Red Dead Online kut is. Waarom speel je het dan überhaupt nog en speel je niet een spel waar je wel plezier aan beleeft?

Omdat die niet bestaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
1 uur geleden, PrioX zei:

Ik zit nu op $17.093 en 382.88 Gold.

Damn, rijke cowpoke. :7 Waar ga je al dat geld en goud aan uitgeven? :P

 

Voor mijn speelsessie vandaag had ik iets van $3200 en 230 Gold. Heb flink wat uitgegeven en daar schiet nu nog $52.85 en 208.37 Gold van over. Gelukkig heb ik nog twee schatkaarten op zak. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op dit moment $800 (wel nog wat schatkaarten te gebruiken) en bijna 98 gold bars. De afgelopen weken heb ik niet zoveel gespeeld. Gelukkig heb ik volgende week weer veel tijd over. Ik ga dan zeker weer wat opsparen. Tot nu toe beleef ik nog steeds veel plezier aan de summer update. Rockstar heeft echt goed werk gedaan!

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, Platypus zei:

Damn, rijke cowpoke. :7 Waar ga je al dat geld en goud aan uitgeven? :P

Ja goede vraag... :7 Ik wacht waarschijnlijk tot ze iets toevoegen wat ik echt leuk vind. Dan heb ik nu in ieder geval al een voorsprong. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...