Jump to content

Bedankt, Tommie59 en Danger_dog_guy_7!


PrioX

Recommended Posts

Na een vragenronde onder de crewleden is duidelijk geworden dat @Tommie59 en @Danger_dog_guy_7 door verschillende redenen minder tijd en motivatie hebben gekregen om hun taken als crewleden voort te zetten. De laatste jaren zijn beide heren actief geweest als moderators van het GTA Online-forum, en heeft Tommie59 een geweldige bijdrage geleverd aan WikiGTA. Bedankt jongens! _O_

 

Alle crewleden staan vermeld op de medewerkerspagina. Zij hebben nu globale moderatierechten en zijn op alle plekjes van het forum inzetbaar, en medeverantwoordelijk voor alle fora. Wel behouden de crewleden een focus welke ook op de medewerkerspagina zichtbaar is. 

 

Heb jij vragen over de crew, of misschien zelf interesse in een crewfunctie? Stuur me dan gerust een berichtje. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Op 18-8-2019 om 21:51, Thundercover zei:

Begon jij toen je paarse periode of was dat weer een ander legendarisch gesprek?

Dat was het begin van mijn rode periode. Dat was zeker een "apart" gesprek 😛 Mijn paarse gesprek was niet zo boeiend, maar mijn blauwe gesprek was bizar; op MSN (memories...) ineens in een gesprek waarbij de ene na de andere administrator werd toegevoegd. Zat ik daar als "groentje".

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...