Jump to content

E3 2019


Platypus

Recommended Posts

image.thumb.png.e2ea50493503b1be08e63b90e558a8cb.png

 

Het is weer zover: E3, de grootste beurs van de gaming industrie, staat voor de deur. Vanaf morgen zijn er conferenties waarbij bedrijven en uitgevers hun nieuwste producten en games laten zien. Sony is er voor het eerst niet bij dit jaar. In de afbeelding hierboven kun je zien wie op welke tijd hun conferentie geeft. Voor België en Nederland moet je kijken bij UTC+2.

 

Naar welke conferentie kijken jullie het meeste uit en welke games hopen jullie te zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk het meest uit naar de Xbox conferentie. Op het gebied van hardware hebben ze me de laatste jaren niet teleurgesteld, maar de (exclusieve) games vallen tegen. Dus ik hoop dit jaar op wat goede aankondigingen. Ubisoft intereseert me ook wel, vooral de nieuwe Watch Dogs. 

 

Heb net ook even gekeken naar EA Play, voornamelijk voor Battlefield 5. Ze hebben eindelijk nieuwe mappen aangekondigd en een volledige nieuw hoofdstuk dat zich afspeelt in de pacific (VS vs Japan). Moet alleen nog lang wachten... Zal pas ergens in oktober uitkomen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox show viel tegen. Weinig games waar ik echt interesse in heb. Hoogtepunt was toch wel het einde toen ze de nieuwe next-gen Xbox aankondigde en een trailer voor de nieuwe Halo lieten zien. 

 

Hopelijk dus wat meer leuke games tijdens de andere shows. 

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Joriz zei:

Nieuwe Flight Simulator is aangekondigd op E3.  Dit speelde ik heel vroeger als DOS game. Het ziet er nu zo mooi uit. :)

 

 

 

Dat ziet er echt geweldig uit! Nu kijk ik wel naar uit naar dat spel maar waarschijnlijk exclusief voor Windows 10.

 

Als een enorme open-world games (GTA) liefhebber, ben ik 0 gehyped en zal de E3 ook niet volgen. Ik wacht wel tot het afgelopen is en lees dan wat er allemaal is aangekondigd.

Link to comment
Delen op andere websites

E3 trok echt op niets dit jaar. Props to Sony om ook gewoon niets te doen als je niets te bieden hebt. 

 

Watch Dogs is plots één groot politiek zooitje. Ze konden niet vaak genoeg de woorden 'Brexit' en 'huidig politiek klimaat' herhalen, Jezus. Vraag me ook af hoeveel het nog echt met hacken te maken heeft, lijkt me eerder de zoveelste good vs badguy die de stad heeft overgenomen. Guess who wins at the end. 

 

Ghost Recon is misschien nog wel de enige interessante game van de afgelopen dagen. (naast Cyberpunk ofcourse, ook al is dat niet echt mijn smaak) Zelfs de nieuwe Avengers game ziet er maar sober uit. 

 

@hieronder: alsjeblieft zeg. Ubisoft hanteerde altijd een "no politics in our games" policy. Of probeerde toch alleszins zo neutraal mogelijk te zijn. Ofja, tot nu dan. De pipo die de game voorstelde kreeg een stijve op het podium van al zijn antiright-wing gepraat. 

Bewerkt: door Niked
Link to comment
Delen op andere websites

16 minuten geleden, Niked zei:

Watch Dogs is plots één groot politiek zooitje.

De game noemt Watch Dogs, dat is altijd de kern van de games geweest.

 

Dat is alsof je gaat klagen dat er auto's zitten in GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

M'n plan was om af en toe de stream aan te zetten, maar ik ben het helemaal vergeten. Wel ben ik op de hoogte gehouden met artikeltjes. Nu het afgelopen is ben ik bezig alle aankondigingen te checken. E3 vind ik het interessantste tech moment van het jaar, al die nieuwe dingen. 'k Voel me toch echt wel een nerd als ik blij wordt van zoveel van dit grote nieuws bij elkaar. Echt een heerlijk moment altijd de E3.

 

Wat ik tot nu toe gezien heb wat is blijven hangen waar ik ook geinteresseerd in ben:

Rolschaats game van Ubisoft: leek me een fris spel, wat je blijft spelen.

Watchdogs: tof idee, maar ik weet niet of het weer lekker van de grond komt. Zelfde gevoel wat ik had bij WD2, en dat klopte toen ook. Ik vind de verfrissing hier wel beter, het voelt wel echt nieuwer.

Uiteraard wat me het meest aanspreekt, AMD en Nvidia: zoooooo benieuwd wie de strijd gaat winnen (ook bij de processors)

IPS 1ms 144hz 1440p (en nog een hogere resolutie) scherm van LG voor een redelijke prijs. Ook Gsync compatible. 

 

Verder moet ik alles nog even goed gaan lezen, ik heb nog lang niet alles gezien. :D 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...