Jump to content
PrioX

MTA Meeting: 11 augustus 2019


Het is dan toch zover, we hebben er een paar jaartjes op moeten wachten maar er staat weer een MTA-meeting op de planning! In samenwerking met Mr. GreenGaming (@MrCena) en met de hulp van @Bierbuikje gaan we op zondag 11 augustus om 19:00 uur een ouderwets avondje MTA spelen. :dans:

 

Dankzij de gastvrijheid van Mr. GreenGaming mogen wij heel de avond op een van hun servers verschillende speltypen spelen. Bierbuikje, evenals MrCena, zullen hierbij aanwezig zijn en zij weten precies hoe alles werkt. Ook ik zal aanwezig zijn om voor het eerst een MTA-meeting mee te maken. 

 

Als je aanwezig bent laat dan a.u.b. een berichtje achter in dit topic. :) 

 

Serverdetails: 

Server: mtasa://5.2.65.7:22013

Wachtwoord: ClanWar65

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

large.1736585056_2019-08-11(51).png.1e5c

 

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen! Ik heb het ontzettend leuk gehad, ik hoop jullie ook. We zullen dit in de toekomst zeker nog een keer doen. Cena zal, zoals hij aangeeft, een video uploaden met wat beelden van de meeting, en ik heb zojuist een album in onze galerij aangemaakt met tientallen foto's. :) 

 

And also a big thank you to @MrCena, @Bierbuikje en Mr. GreenGaming for actually making the meeting happen. _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...