Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
PrioX

MTA Meeting: 11 augustus 2019

Het is dan toch zover, we hebben er een paar jaartjes op moeten wachten maar er staat weer een MTA-meeting op de planning! In samenwerking met Mr. GreenGaming (@MrCena) en met de hulp van @Bierbuikje gaan we op zondag 11 augustus om 19:00 uur een ouderwets avondje MTA spelen. :dans:

Dankzij de gastvrijheid van Mr. GreenGaming mogen wij heel de avond op een van hun servers verschillende speltypen spelen. Bierbuikje, evenals MrCena, zullen hierbij aanwezig zijn en zij weten precies hoe alles werkt. Ook ik zal aanwezig zijn om voor het eerst een MTA-meeting mee te maken. 

Als je aanwezig bent laat dan a.u.b. een berichtje achter in dit topic. :) 

Serverdetails: 

Server: mtasa://5.2.65.7:22013

Wachtwoord: ClanWar65

GTAGames.nl

Recommended Posts

MrCena
23 minutes ago, .Sharingan said:

Ik neem aan dat Mr.Green draait op MTA 1.5? 

Ja, MTA 1.5 :D (I used google translate to translate what you are asking.)

mtasa.com

MrCena

I will post the video here soon, maybe tmw. Its 2 hours long video so it might take long. Thanks everyone! :D 

PrioX

large.1736585056_2019-08-11(51).png.1e5c

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen! Ik heb het ontzettend leuk gehad, ik hoop jullie ook. We zullen dit in de toekomst zeker nog een keer doen. Cena zal, zoals hij aangeeft, een video uploaden met wat beelden van de meeting, en ik heb zojuist een album in onze galerij aangemaakt met tientallen foto's. :) 

And also a big thank you to @MrCena, @Bierbuikje en Mr. GreenGaming for actually making the meeting happen. _O_

robin_be

Bedankt aan iedereen die dit op poten heeft gezet en mee heeft gedaan, nu kon ik een iets mindere dag toch met veel plezier afsluiten 😀

Bierbuikje

Zoals te zien aan de foto's was het een goede meeting! Ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen in de opzet. Wie weet leidt dit tot meer. :)

Thundercover

I was home quite late and it looks like I missed a lot of fun. There should definitely be another time so I can show my skills on Rainbow Road. :Y