Jump to content

verkeerde en niet bestaande e-mail opgegeven


Finnpower

Recommended Posts

Hallo, bij installatie van GTA5 heb ik per ongeluk een verkeerd en niet bestaand email-adres opgegeven. Ik heb dus niet de mogelijkheid om het spel te verifiëren en te spelen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Als ik het juiste emailadres invul krijg ik de mededeling dat dit adres niet herkend wordt? 

 

Het enige wat k kan bedenken is herinstallatie van de game, maar ik wet niet of dat het probleem zal oplossen. Wie weet raad?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, welkom op het forum!

 

Wat je kan proberen, is navigeren naar C:\users\*user*\documents\rockstar\games\socialclub

 

Verwijder alles in de "profiles" map. Dit verwijdert elk bestaand account uit de game, en forceert de installer je handmatig in te loggen met het juiste account. Ik ben echter geen PC expert, systeem bestanden aanpassen is op eigen risico.

 

Je kan ook direct contact opnemen met Rockstar Support, ik denk dat daar de mensen zitten die je het beste kunnen helpen. 

 

https://support.rockstargames.com/categories/200013306

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...