Jump to content

Welke rol ga jij eerst spelen?


Platypus

Welke rol ga jij eerst spelen?  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke rol ga jij eerst spelen?

    • Bounty Hunter
      0
    • Trader
      3
    • Collector
      2
  2. 2. Ga jij de Outlaw Pass kopen?

    • Ja
      3
    • Nee
      2


Recommended Posts

Nu we meer details weten over de eerste rollen van de komende Red Dead Online update, lijkt het me interessant om te zien wie welke rol eerst gaat spelen en welke rol het meest populair is. Als je nog niet direct weet wat elke rol juist inhoudt, kun je best eens een kijkje nemen in dit topic.

 

Daarnaast is het misschien ook wel interessant om te zien welke spelers bereid zijn om 35 Gold Bars neer te tellen voor die Outlaw Pass. Voor de mensen die niet weten wat die Pass juist is, klik hier.

 

Laat gerust weten wat jij gestemd hebt en waarom. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Na het lezen van de informatie twijfel ik best wel tussen alle drie de rollen. Ik ga ze sowieso allemaal spelen, maar ik denk dat ik als eerst voor Trader ga. De Outlaw Pass koop ik ook, 35 Gold Bars vind ik wel meevallen gezien ze de afgelopen weken best royaal zijn geweest met Gold Bars. Ik heb speciaal gespaard voor de update (heb er bijna 300) dus er kan iets van af. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel erg tussen de trader en collector. De beloningen van collector spreken mij alleen wel wat meer aan, dus denk dat ik daar mee ga beginnen. Het hebben van een grotere satchel en een grotere horsebag lijken me erg voordelig. Het leukste aan de collectors rol lijkt me toch de hele RDR wereld rond te gaan en te ontdekken. In de single-player heb ik ook uren gestoken in het verkennen van de wereld. 

 

Ik weet niet zeker of ik de Outlaw Pass wil gaan kopen. De extra beloningen zijn voor mij niet echt een must have en heb geen zin om weer ''verplicht'' te gaan grinden voor goldbars. 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Remsko zei:

Het leukste aan de collectors rol lijkt me toch de hele RDR wereld rond te gaan en te ontdekken. In de single-player heb ik ook uren gestoken in het verkennen van de wereld. 

Ben eigenlijk wel benieuwd of ze ook nieuwe locaties zoals grotten gaan toevoegen. De mijn in Gaptooth Breach is bijvoorbeeld afgesloten en zou een mooie locatie voor een schat zijn. Met dat in gedachte kan Collector ook een leuke rol zijn. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga waarschijnlijk eerst de Trader doen, aangezien die gratis is voor PS4 spelers. Ik heb geen zin om alle kaarten in GTAO te verzamelen  om de Collector ook gratis te maken. Trader ziet er op het moment de minst interessante uit, maar het kost niks en dan houd ik de beste voor het laatste. :P

Die Outlaw Pass ga ik wel kopen denk ik, omdat ik niet weet waar ik anders mijn Gold Bars aan uit moet geven. En die verdien je toch terug, blijkbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, PrioX zei:

Ben eigenlijk wel benieuwd of ze ook nieuwe locaties zoals grotten gaan toevoegen. De mijn in Gaptooth Breach is bijvoorbeeld afgesloten en zou een mooie locatie voor een schat zijn. Met dat in gedachte kan Collector ook een leuke rol zijn. 

Dat zou inderdaad erg leuk zijn. Ben erg benieuwd hoe ze het zoeken naar schatten e.d hebben uitgewerkt. Ik heb ook begrepen dat je gewoon elke keer kunt wisselen van rol. Dat lijkt me ook wel leuk om te doen, om zodoende meer afwisseling te hebben. En ik ben bang dat deze update gaat zorgen voor nog meer grinden. Hopelijk moeten we niet nog eens bijna 9 maanden wachten tot de volgende grote update.  Er zit veel potentie in RDRO.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Remsko zei:

En ik ben bang dat deze update gaat zorgen voor nog meer grinden.

Ben ik ook een beetje bang voor. Toen ik las dat je als Trader je materialen moet verkopen tijdens ''verkoopmissies'' kreeg ik toch wel flashbacks naar GTA Online waarbij je dagen moest grinden om je spullen te kunnen verkopen. En dan moest je nog hopen dat alles volgens plan verliep en je niet al je spullen kwijt raakte door een andere speler. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 8-9-2019 om 14:48, PrioX zei:

Ben ik ook een beetje bang voor. Toen ik las dat je als Trader je materialen moet verkopen tijdens ''verkoopmissies'' kreeg ik toch wel flashbacks naar GTA Online waarbij je dagen moest grinden om je spullen te kunnen verkopen. En dan moest je nog hopen dat alles volgens plan verliep en je niet al je spullen kwijt raakte door een andere speler. 

Het zou vreselijk zijn andere spelers weer de optie hebben om je te bestelen. Ik zie het alweer gebeuren dat ik net mijn spulletjes aan het vervoeren ben en dat opeen een posse verschijnt. Die trolls zijn soms voor mij ook gewoon een reden om de game te af te sluiten. Ben echt klaar met mensen die je uit het niks doodschieten of die het leuk vinden je free-roam missie te saboteren. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...