Jump to content

GTA VI


Scarface92

Recommended Posts

Geruchten over GTA 6
– GTA is sinds 2012 in ontwikkeling, maar de productie begon pas in 2015 omdat Red Dead Redemption 2 voorrang kreeg.
– Het project heet ‘Project Americas’
– Het spel speelt zich af in Vice City en een nieuwe stad die geïnspireerd is op Rio de Janeiro
– Er zijn missies in Liberty City, maar hier kun los rondlopen
– De hoofdrolspeler is een man genaamd Ricardo, ondanks eerdere geruchten dat het een vrouw zou worden
– Het speelt zich af in de jaren zeventig en tachtig, met meerdere tijdlijnen, de auto in de GTA 6-screenshots zou dit bevestigen
– Het spel leent veel inspiratie van de serie Narcos en jij speelt een drugsbaas
– Het weer en de economie zijn realistischer. Noodweer is mogelijk en gebouwen worden bijvoorbeeld duurder.

 

 

Schermafbeelding-2019-09-13-om-10.52.29.

Schermafbeelding-2019-09-13-om-10.52.48.

Schermafbeelding-2019-09-13-om-10.52.18.

 

Laat het speculeren maar beginnen! 

Bewerkt: door Scarface92
Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik alle geruchten al een paar maanden geleden voorbij heb zien komen (m.u.v. de screenshots), begint het toch weer te kriebelen. De tijden van geruchten en leaks beginnen langzaam weer op gang te komen en laten we hopen dat er snel iets concreets en geloofwaardig (met bronnen) uitkomt. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn dit niet die ontkrachte geruchten van enkele maanden terug?

 

Ook: als je de tijdlijn erbij neemt. Bedenkend dat er tussen RDR en RDR 2 zo'n dikke 8 jaar zitten, zou het niet onwaarschijnlijk zijn om denken dat de geruchten en echte trailers voor VI nu wel op gang zouden komen (met een release voor 2021-2022 in het achterhoofd).

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er al geruchten over de opzet van GTA Online als VI zou uitkomen? Bijvoorbeeld dat overgang tussen Los Santos en de VI-stad heel soepel is of dat het juist echt los staat van elkaar. Niet dat we er wijzer van gaan worden, maar een beetje speculeren en fantaseren is altijd leuk. :P

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn denk ik dat ze dat wel zullen doen. Ik verwacht in ieder geval geen separate SP en MP meer, maar een soort van combi (denk aan de missies die je alleen kunt doen in GTA:online)) of zelfs een Online only.

 

Wij, degene die zich als 'oldschool' trouwe diehard GTA fan (als je begrijpt wat ik bedoel) bestempelen, zijn in de grote minderheid tegenover een nieuwe generatie die niets meer heeft met een singleplayer. Vanuit economisch oogpunt verwacht ik dus geen 'traditionele' GTA meer. Sterker nog, als het zich buiten de VS afspeelt is er weinig authentieks meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht dan eerder dat ze een co-op story maken, waarbij je zowel alleen als met meerdere vrienden kunt spelen. Als we echt het eerder genoemde ''Narcos verhaal'' krijgen zie ik ze nog wel iets neerzetten waarbij je onderdeel bent van een (drugs)bende/kartel, en waarbij meerdere spelers niet zouden misstaan. 

 

Dat de traditionele singleplayer games grotendeels voorbij zijn (uitzonderingen daargelaten) is natuurlijk wel waar. De focus bij de ontwikkelaars, maar ook zeker bij de uitgevers, ligt tegenwoordig toch op MP en de daarbij komende mogelijkheden om geld te verdienen met terugkerende uitgaven (denk aan Shark Cards en Gold Bars).

Link to comment
Delen op andere websites

39 minuten geleden, PrioX zei:

Dat de traditionele singleplayer games grotendeels voorbij zijn (uitzonderingen daargelaten) is natuurlijk wel waar.

Dat zou ik nog niet direct zeggen. Als je kijkt naar de genomineerden van Game of the Year op The Game Awards van vorig jaar, zie je vooral single player games. En alle grote games waar veel mensen momenteel naar uitkijken zijn ook single player: The Last of Us Part II, Death Stranding, Cyberpunk 2077. Ik denk dat vooral Sony nog inzet op single player games.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...