Jump to content

Eieren schieten !!!!!


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Wat een F*** miserie weeral !! :(

 

Je moet eieren schieten die hoog in de boom zitten en je moet het dus met een Varmit riffle doen en ik zit duizenden munitie te beschieten en NIETS !!!!!!!!!!!

Ik kijk op you-tube gezever en die gast schiet 1X en RAAK !!!!! Ik DUIZENDEN KOGELS KWIJT en gebeurt NIETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kun je met een Varmit Rifle op het nest schieten waarna het ei eruit valt. Soms heb je ook dat het nest niet zichtbaar is en je alleen het ei ziet. Ook dan kun je de Varmit Rifle gebruiken om op het ei te schieten. Gebruik daarna Eagle Eye om het ei makkelijk op de grond te vinden. 

Link to comment
Delen op andere websites

Eagle eye ? Wat is dat voor iets? Ik gebruik mijn dead eye om die gele strook te zien blinken. Maar na herhaaldelijk schieten gebeurde er niets, nu vandaag is het toch gelukt maar simpel is het niet.

Ik heb ook van die "Ability" kaarten waarvoor ik niet weet waar die om dienen. En je moet ze nog betalen ook om te gebruiken.

Vind wel dat Rockstar meer uitleg mocht geven, je moet alles opzoeken via forums. Als je you-tube of Google gebruikt krijg je 90% iets anders dan wat je vraagt om uitleg.

Link to comment
Delen op andere websites

13 minuten geleden, PrioX zei:

Misschien een keertje een clip maken zodat we kunnen zien wat je fout doet? Geloof dat je ook eenvoudig video's kunt maken op de PS4? Bezit zelf een Xbox dus weet niet hoe het op een PS4 werkt. 😛 

Zou niet eens weten hoe ik mijn PS4 aan mijn computer koppel. Ik ken niets van moderne technologie en wat men noemt het lelijke woord "app" :) 

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Zou niet eens weten hoe ik mijn PS4 aan mijn computer koppel.

Je moet je PS4 niet eens aan je computer koppelen. Die 'share'-knop op je controller staat er niet voor de versiering. Als je daarop drukt, kun je de laatste 15 minuten (tenzij je instellingen gewijzigd heb) van je gameplay opslaan. Daarna kun je het uploaden naar YouTube.

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Platypus zei:

Je moet je PS4 niet eens aan je computer koppelen. Die 'share'-knop op je controller staat er niet voor de versiering. Als je daarop drukt, kun je de laatste 15 minuten (tenzij je instellingen gewijzigd heb) van je gameplay opslaan. Daarna kun je het uploaden naar YouTube.

Ik heb geen you-tube kanaal en zou ook niet weten hoe je een filmpje op you-tube moet zetten. Ik hou me daar niet mee bezig als de "jeugd"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...