Jump to content

Het Red Dead Online Chattopic


Schumy7_Patriot

Recommended Posts

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    48

  • GTA_FUNPLAYER

    29

  • Schumy7_Patriot

    21

  • FlexxNL

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben trouwens wel blij dat de politie niet zo'n grote rol heeft. Ze zijn makkelijk te omzeilen en het gebied waaruit je moet ontsnappen is niet extreem groot. Is een heel verschil tegenover GTA V/Online waarin het echt super soldiers waren. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, PrioX zei:

Ben trouwens wel blij dat de politie niet zo'n grote rol heeft. Ze zijn makkelijk te omzeilen en het gebied waaruit je moet ontsnappen is niet extreem groot. Is een heel verschil tegenover GTA V/Online waarin het echt super soldiers waren. :7 

In RDR Online heb ik nog geen politie gehad, maar in de story mode wel.

 

Dit zelfde is ook zo in de story mode, wat ik nog steeds een ramp vind om door tegaan is saint denis. Wat is dat een kut stad om door heen tekomen soms helemaal van uit het niks witness maar ja dan maar over geven en anders volgas killen.

 

Maar dit is niet over RDR online en hoort dus ook niet in het RDR online topic.

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, ViX_EleCtriX zei:

Er lopen NPC's in `Saint Denis met een aardige duit op zak,... ik blijf het leuk vinden om ze bij de strot te grijpen.

Daar maar eens gaan kijken dan mischien is het daar beter en rustiger. Ik zit steeds rond black water, mischien is dat wel het probleem even naar een ander stukje map gaan kan wel helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben nu ongeveer twee dagen bezig met RDR Online en inmiddels heb ik rank 7 en heb ik iets meer dan honderd dollars. Ik had het niet verwacht, maar ik vind het spel echt heel leuk. Ik kan bijna zeggen dat ik 'verslaafd' ben. Het is nog een beta, dus er komen vast nog heel veel functies erbij. Ik vind het in ieder geval heel leuk! Ik moet wel zeggen dat de map echt heel groot is, ik heb een keer geprobeerd om van een plaats in de middle-of-nowhere naar Saint Danis en dat duurde echt héél lang. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op dit moment full-time bezig met jagen. Ik was op een boerderij en ik had alle koeien en stieren afgeslacht. Ik heb er een mooi zakcentje mee verdiend!

Ik schoot eerst alleen dieren af en vervolgens alleen de huid meenemen maar ik heb vandaag geprobeerd om met een lasso dieren te vangen, wat echt héél goed gaat. De huid en dier heeft meestal de status ‘perfect’ waardoor ik sowieso ongeveer zeven dollar verdien voor een hert :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik teleurgesteld ben met kleding in RDR Online. Ja, ik weet dat het een beta is, en er moet nog heel veel content komen qua kleding, missies, et cetera maar het voelt alsof Rockstar Games niet eens hun best hebben gedaan met kleding in het spel. Voornamelijk vrouwenkleding zijn rampzalig; wanneer je een rokje draagt (waar je trouwens maar één van kan kopen wanneer je het spel begint, want er zijn er maar twee, en je moet voor de tweede een hoge level hebben), zie je meestal gewoon onderaan een witte laag, alsof hun niet hun best hebben gedaan om het te afmaken. Wanneer je op een paard zit dan lijkt het alsof je een rok draagt, daaronder een slechte witte broek met een witte laag en laarzen. Terwijl NPC-ers wel altijd er heel netjes uitzien, helemaal in Saint Denis. Ook met make-up vind ik het frustrerend, je kunt in het begin wanneer je de character maakt besluiten hoe fel of hoe licht make-up moet zijn, maar dat kan niet wanneer je klaar bent met de tutorial en nieuwe make-up wilt gebruiken? Je ziet er gewoon uit als een clown wanneer je make-up eraf haalt en weer erop doet want de make-up is fel. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...