Jump to content

Het Red Dead Online Chattopic


Schumy7_Patriot

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    48

  • GTA_FUNPLAYER

    29

  • Schumy7_Patriot

    21

  • FlexxNL

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sinds aankoop RDR2 in augustus 2018 heb ik in totaal 1uur online gespeeld gehad :) 

Dus wou ik nog eens proberen : Wat een totale mislukking van Rockstar :) !

Je ziet nauwelijks dieren, nergens goudstaven te rapen, enkele flauwe saaie missies, geen compendium, geen mogelijkheid om zomaar eender waar te overnachten in het wild. Moeten betalen om je eigen kamp die ergens ver weg staat :)

Daar heb je weer die "ze*kerds" als ik GTA Online die je dood schieten zonder reden :D !!!!!!!!!!

 

Niets geleerd uit GTA !

 

Voor mij Playstation Plus weg en enkel de Story mode spelen op je eentje :) al frustrerend genoeg

Link to comment
Delen op andere websites

Heb vanochtend een nieuw paard gekocht, de Missouri Fox Trotter voor $950 die je bij rang 58 krijgt. Aardig prijsje maar altijd beter dan het trage beest dat ik hiervoor had. Ik moet trouwens zeggen dat je aardig wat goud kunt verdienen met de dagelijkse challenges. Twintig Gold Nuggets per challenge die over het algemeen super eenvoudig zijn. Vandaag moet je bijvoorbeeld bij twee challenges vijf sigaretten roken en je riem aanpassen. Dat is binnen twee minuten veertig Gold Nuggets. Heb de afgelopen dagen ongeveer 25 Gold Bars erbij gekregen (promoties meegeteld). 

Link to comment
Delen op andere websites

5 minuten geleden, Platypus zei:

Wat kun je eigenlijk met die Gold Nuggets doen? Bij een fence inwisselen voor geld?

Nee, dat kan alleen in de Story Mode. In Online worden Gold Nuggets uiteindelijk gebruikt als betaalmiddel. Wanneer je 100 Gold Nuggets hebt (deze krijg je voor missies, challenges, etc) dan worden deze omgezet in 1 Gold Bar die je kunt uitgeven in de winkels (aan bijvoorbeeld kleding of wapens). Voorheen kreeg je heel weinig Gold Nuggets waardoor je echt lang moest spelen om Gold Bars te krijgen. Nu vind ik het persoonlijk wel meevallen en is het ook een stuk leuker om bepaalde activiteiten te doen. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb net wat gekeken naar de live stream van R*, en moet zeggen dat RDOnline er echt kut uitziet vergeleken met de multiplayer van de vorige RDR game. Dat waren trouwens de allereerste beelden die ik zag van RDOnline. Ze werden in game ook regelmatig lastiggevallen door andere spelers waardoor sommige R* medewerkers lichtjes gefrustreerd raakten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA speel ik altijd solo, om reden dat er geen "eik*ls) je zonder reden doodschieten. Hoe kan ik hier solo? Want daarnet weer eens tegen beter weten in toch even Online geweest : Komt er een blauw bolletje (andere speler) en schiet me dood !!! WTF ! Ik heb niets misdaan, heb geen wapen en rij rustig gewoon in de natuur. Debielen !

DE reden om overal ONLINE TE MIJDEN als de pest !!!!!!!

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 1-6-2019 om 19:34, GTA_FUNPLAYER zei:

Hoe kan ik hier solo?

Dit is (nog) niet mogelijk op Red Dead Online. Sinds de laatste update hebben ze wel een ''Defensive mode'' toegevoegd, dit is een soort van Passive Mode zoals je die op GTA Online hebt. Wanneer je dit activeert kunnen spelers niet automatisch op je richten, en wanneer ze op je schieten zal je niet meteen doodgaan en heb je dus tijd om iets terug te doen. 

 

Wanneer je Defensive mode aanzet en je gewoon rond gaat rijden zal de kans veel kleiner zijn dat je spelers tegenkomt (buiten de populaire spots zoals Valentine) die je iets zullen aandoen. Je zet het aan door op pijltje naar links te drukken en dan naar Online Options te gaan. Daar staat dan een optie voor Playing Style welke je op Defensive moet zetten. 

 

Defensive mode schakelt automatisch uit wanneer je meedoet aan een Free Roam Event, Challenge, Mission, Showdown en wanneer je zelf iemand aanvalt terwijl jij op Defensive staat. 

Link to comment
Delen op andere websites

En JAWEL weer eens die vuile smeerlappen die je zomaar zonder reden DOOD schieten wanneer je rustig op je paard in rustig kalm tempo aan het genieten bent van de natuur !!!!

ROTZAKKEN !!!!!!!!!!!!!

Het wordt hoogtijd dat Rockstar eens een pure SOLO gaat maken zodat je SINGLE HELEMAAL ALLEEN speelt in Online !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Furieus ben ik !!!!

Ook al staat mijn Defensive mode AAN !!!!!

Smerig gedoe dit Online gebeuren !!! Net als in GTA !

 

 

Ook nog : waarom moet ik betalen om een kamp waar ik nooit kom? Je kan je kamp niet wegdoen of weigeren? In GTA was je ook niet verplicht een huis/app/garage te hebben?

En Online moet je niet saven he? Gebeurt vanzelf denk ik?

En kan ik naar de gevangenis eiland gaan per boot? Want ik zie nergens een boot ter beschikking in Online ! In story mode zie je vaak aan de kant een boot liggen.

 

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Op 9-6-2019 om 22:38, GTA_FUNPLAYER zei:

En kan ik naar de gevangenis eiland gaan per boot?

Of je bij het eiland kan komen weet ik niet, nog nooit geprobeerd. Maar boten zijn wel aanwezig in online. Je kunt ze vooral rondom Saint Denis vinden, en in Flat Iron Lake richting het oosten (de kan van Rhodes). 

 

Op 9-6-2019 om 22:38, GTA_FUNPLAYER zei:

Je kan je kamp niet wegdoen of weigeren?

Je kamp kun je niet weigeren en je betaalt net als in GTA Online onderhoudskosten. Voor zover ik weet kan je deze ook niet weigeren. 

 

Op 9-6-2019 om 22:38, GTA_FUNPLAYER zei:

En Online moet je niet saven he? Gebeurt vanzelf denk ik?

Ja, je progressie wordt automatisch opgeslagen in de cloud. Het is wel aangeraden om terug naar het hoofdmenu te gaan wanneer je afsluit. Dus niet direct het spel afsluiten door naar de homescherm van je PS4 te gaan. 

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, PrioX zei:

Of je bij het eiland kan komen weet ik niet, nog nooit geprobeerd. Maar boten zijn wel aanwezig in online. Je kunt ze vooral rondom Saint Denis vinden, en in Flat Iron Lake richting het oosten (de kan van Rhodes). 

 

Je kamp kun je niet weigeren en je betaalt net als in GTA Online onderhoudskosten. Voor zover ik weet kan je deze ook niet weigeren. 

 

Ja, je progressie wordt automatisch opgeslagen in de cloud. Het is wel aangeraden om terug naar het hoofdmenu te gaan wanneer je afsluit. Dus niet direct het spel afsluiten door naar de homescherm van je PS4 te gaan. 

En niets over die rotzakken ? :D Daar heeft niemand iets over te zeggen want enkel Rockstar heeft DE grote macht :)  .

 

ps: bootjes zie ik voorbij varen maar nog nooit eentje aan wal gezien. Tegenover story mode valt Online DIK DIK DIK tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

13 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

En niets over die rotzakken ? :D Daar heeft niemand iets over te zeggen want enkel Rockstar heeft DE grote macht :)  .

Tja, wat moet ik erover zeggen? Ik heb er persoonlijk weinig last van, zeker als ik in defensive mode speel. Het kan natuurlijk voorkomen dat je in stadjes mensen tegenkomt die je willen beschieten, dat blijft toch onderdeel van het spel. Maar het is naar mijn mening wel echt een stuk minder geworden. 

 

15 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

ps: bootjes zie ik voorbij varen maar nog nooit eentje aan wal gezien

In online zie je ze volgens mij zelden aan wal liggen. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Godverdomme kutkloterij !!!!!!!!!! Ben je DEFENSIVE bezig en toch komen er KLOOTZAKKEN (GEEN ANDER WOORD VOOR = KLOOTZAKKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!) je gewoon DOODSCHIETEN en je staat op DEFENSIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

FUCK als ze me blokken !!!! Ik heb GENOEG van die EIKELS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Op 25-6-2019 om 19:52, GTA_FUNPLAYER zei:

Godverdomme kutkloterij !!!!!!!!!! Ben je DEFENSIVE bezig en toch komen er KLOOTZAKKEN (GEEN ANDER WOORD VOOR = KLOOTZAKKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!) je gewoon DOODSCHIETEN en je staat op DEFENSIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

FUCK als ze me blokken !!!! Ik heb GENOEG van die EIKELS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...