Jump to content

Het Red Dead Online Chattopic


Schumy7_Patriot

Recommended Posts

Op 17-7-2019 om 21:47, GTA_FUNPLAYER zei:

hoe kan je u kamp verwijderen? Het is mij eens gelukt want heb het nooit nodig. Maar weet niet meer hoe.

Voor zover ik weet is dit niet handmatig mogelijk. Het karakter Cripps wilt je kamp nog wel eens verwijderen/verplaatsen wanneer je van sessie wisselt en er zijn geen geschikte locaties beschikbaar voor je kamp in het gebied dat je in de vorige sessie hebt aangewezen. In dit geval is je kamp dus weg en moet je deze opnieuw laten plaatsen. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    48

  • GTA_FUNPLAYER

    29

  • Schumy7_Patriot

    21

  • FlexxNL

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 uur geleden, PrioX zei:

Voor zover ik weet is dit niet handmatig mogelijk. Het karakter Cripps wilt je kamp nog wel eens verwijderen/verplaatsen wanneer je van sessie wisselt en er zijn geen geschikte locaties beschikbaar voor je kamp in het gebied dat je in de vorige sessie hebt aangewezen. In dit geval is je kamp dus weg en moet je deze opnieuw laten plaatsen. 

Van sessie wisselt? Bedoel je daarmee even terug Story mode spelen en dan terug gaan naar Online? Want ik gebruik mijn kamp nooit. Ik zou niet weten wat ik daar te zoeken heb in mijn kamp? Craften kan je overal, bier drinken ook, weet niet eens hoe ik die Cripps moet aanspreken, is een standbeeld :D en mijn delivery box krijg ik nooit open. Ik moet mijn cadeautjes van Rockstar steeds aan station afhalen (poison bow, treasure map, …)

Het kost me elke keer 1$ waar ik niets aan heb, en als je al weinig geld hebt is dat veel.

 

PS: vandaag wel 8x (!!) mijn Online schokkende beelden en 3x zelfs helemaal PS4 uitgevallen? De warmte?

 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Van sessie wisselt? Bedoel je daarmee even terug Story mode spelen en dan terug gaan naar Online?

Dat zou eventueel kunnen. Normaal gesproken komt het bij mij voor wanneer ik bijvoorbeeld een Showdown mode join, of wanneer ik gewoon een nieuwe Free Roam sessie opzoek. 

 

4 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik zou niet weten wat ik daar te zoeken heb in mijn kamp?

Er valt niet zo heel veel bijzonders te doen in het kamp, dat klopt. Maar je bent er in het principe altijd veilig wanneer je een witte vlag hebt uithangen. Spelers kunnen je dan niet aanvallen dus dingen als drinken, rusten, koken, etc, kan je zonder risico doen. 

 

4 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

weet niet eens hoe ik die Cripps moet aanspreken,

Hoort eigenlijk op dezelfde manier te kunnen als alle andere interactie met NPC en spelers: L2 indrukken wanneer je op hem gericht staat. Je krijgt daarna de optie om op driehoekje te drukken om de ''Wilderness Outfitters'' te openen. Hier kun je de stijl van je kamp aanpassen en upgrades kopen. 

 

4 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

en mijn delivery box krijg ik nooit open.

De Lock Box openen werkt op dezelfde manier als Cripps aanspreken: L2 indrukken wanneer je in de buurt bent, en daarna driehoekje indrukken om de voorwerpen eruit te halen. Dan moet er natuurlijk wel iets inzitten. 

 

4 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Het kost me elke keer 1$ waar ik niets aan heb, en als je al weinig geld hebt is dat veel.

$1 is echt niet veel, dat valt tegenwoordig reuze mee. Maar je moet er natuurlijk wel voor spelen. Met alleen rondrijden en van het landschap genieten (wat ik overigens wel begrijp) verdien je geen geld. Daar is Red Dead Online ook niet omheen gebouwd. Het is juist de bedoeling dat je Free Roam missies doet, en dingen doet als jagen en vissen om zo wat geld te verdienen. Als je een uurtje gaat jagen dan heb je al snel $100 verzamelt. 

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, PrioX zei:

Dat zou eventueel kunnen. Normaal gesproken komt het bij mij voor wanneer ik bijvoorbeeld een Showdown mode join, of wanneer ik gewoon een nieuwe Free Roam sessie opzoek. 

 

Er valt niet zo heel veel bijzonders te doen in het kamp, dat klopt. Maar je bent er in het principe altijd veilig wanneer je een witte vlag hebt uithangen. Spelers kunnen je dan niet aanvallen dus dingen als drinken, rusten, koken, etc, kan je zonder risico doen. 

 

Hoort eigenlijk op dezelfde manier te kunnen als alle andere interactie met NPC en spelers: L2 indrukken wanneer je op hem gericht staat. Je krijgt daarna de optie om op driehoekje te drukken om de ''Wilderness Outfitters'' te openen. Hier kun je de stijl van je kamp aanpassen en upgrades kopen. 

 

De Lock Box openen werkt op dezelfde manier als Cripps aanspreken: L2 indrukken wanneer je in de buurt bent, en daarna driehoekje indrukken om de voorwerpen eruit te halen. Dan moet er natuurlijk wel iets inzitten. 

 

$1 is echt niet veel, dat valt tegenwoordig reuze mee. Maar je moet er natuurlijk wel voor spelen. Met alleen rondrijden en van het landschap genieten (wat ik overigens wel begrijp) verdien je geen geld. Daar is Red Dead Online ook niet omheen gebouwd. Het is juist de bedoeling dat je Free Roam missies doet, en dingen doet als jagen en vissen om zo wat geld te verdienen. Als je een uurtje gaat jagen dan heb je al snel $100 verzamelt. 

Ik weet 1$ is niet veel :D en toch ben ik een Belg. Maar ik vindt het gewoon veel om iets wat je nooit gebruikt. Oke, even enkele planten plukken en dieren doden en verkopen bij de slager of dokter en je hebt snel je 100$. Maar als je ergens rondrijdt en je wordt steeds voor de "lol" doodgeschoten door een idioot zonder reden, dan helpt je kamp niet als deze mijlen ver ergens staat.

Ook wat betreft mijn Lock box, hoe krijg je er iets in? Ik heb er ooit eens een bounty mee betaald maar meestal (altijd) doe ik zoiets zoals in Story mode bij stations.

Mijn kamp mag echt compleet verdwijnen. Heb er totaal niets goeds aan.

 

En ja, zoals nog steeds kan ik mij uren amuseren met rondrijden en de challenges doen als dieren doden met boog, herbs verkopen, jagen, vogels schieten vanop rijdende trein, etc …. MAAR : MAAR : dan heb je daar weer een andere speler, die naast je komt staan en waar je VRIENDELIJK je handje wuift !!!!! En wat krijg je als reactie : DOODSCHIETEN !!!!

 

Helaas zit dit soort geweld in de jeugd hun kop ! Genieten en op normale wijze spelen kunnen ze niet zonder geweld :( 

Dus daarom ook een dikke haat vaak

Link to comment
Delen op andere websites

26 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ook wat betreft mijn Lock box, hoe krijg je er iets in? Ik heb er ooit eens een bounty mee betaald maar meestal (altijd) doe ik zoiets zoals in Story mode bij stations.

In je Lock Box verschijnen dezelfde dingen als bij de Post Office, bijvoorbeeld de gifts van Rockstar. Wanneer je iets via de catalogus koopt (ipv in de winkel, denk aan munitie en kleding), dan verschijnt dit ook in de Lock Box. Je kamp dient dus als rustplaats en om eventuele aankopen op te halen wanneer je de stadjes niet in wilt. Kost je wel een paar dollar om je kamp te verplaatsen...

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, PrioX zei:

In je Lock Box verschijnen dezelfde dingen als bij de Post Office, bijvoorbeeld de gifts van Rockstar. Wanneer je iets via de catalogus koopt (ipv in de winkel, denk aan munitie en kleding), dan verschijnt dit ook in de Lock Box. Je kamp dient dus als rustplaats en om eventuele aankopen op te halen wanneer je de stadjes niet in wilt. Kost je wel een paar dollar om je kamp te verplaatsen...

Dit bedoelde ik dus juist, ik heb bij de post office nog 5 chewing tabacco, 48 poison arrows, en laatst een treasure map liggen, en heb speciaal niet aangenomen en eerst in mijn kamp gekeken en daar is niets. Die bounty betalen gaat open maar die collect gaat niet open bij me. Dus even terug naar post en ik kan ze halen. Bizar.

 

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Dit bedoelde ik dus juist, ik heb bij de post office nog 5 chewing tabacco, 48 poison arrows, en laatst een treasure map liggen, en heb speciaal niet aangenomen en eerst in mijn kamp gekeken en daar is niets. Die bounty betalen gaat open maar die collect gaat niet open bij me. Dus even terug naar post en ik kan ze halen. Bizar.

 

Dat is inderdaad vreemd. Misschien een bug?

Link to comment
Delen op andere websites

Heel Online is een bug :(

 

Heb goed kunnen spelen door enkele golden buckles te halen en enkele mooie verhogingen ernaar.

Tot 3x toe een onozele idioot weer eens naast je komt staan en BAF ! BAF DOOD SCHIETEN !!!!

 

Debiele mongolen :@:@:@ !!!!!!!!

 

Kunnen ze je niet gerust laten als je laat blijken door een vriendelijk handgebaar te doen ???

Waarom kan Online niet SOLO enkel en alleen JIJZELF spelen zonder debiel mongolen in de buurt???

Rockstar is echt KLOTE op dit gebied !!! Geef een kans aan mensen die liever alleen wil spelen dan ook de kans om ALLEEN te zijn !!!

 

Kan uren schelden en roepen, het helpt niet want Rockstar promoot terrorisme en geweld !!!! En dan zo hypocriet mogelijk een optie plaatsen waar je "geweld" kan melden :D wat een lacher, ze promoten het !

Link to comment
Delen op andere websites

Ben weer bezig mijn challenge streak op te bouwen. Dankzij mijn vakantie is deze gereset :P. Het is toch een mooie methode om snel wat goud te verdienen, zeker met de aankomende update die ongetwijfeld wat goud vereist. Had ook gelezen dat er een paar dagen terug nieuwe challenges waren toegevoegd zoals het aaien van honden en het rennen van een x aantal kilometers. Zijn er eigenlijk meer mensen die dagelijks inloggen voor de challenges?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Red Dead Online nog niet gespeeld, dus ik heb een paar vragen: is het nog de moeite om er binnenkort aan te beginnen? Ligt de focus op plezier of eerder grinden/dingen vrijspelen? Kampt de game nog veel met disconnections? Hebben jullie veel last van andere spelers?

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, PrioX zei:

Ben weer bezig mijn challenge streak op te bouwen. Dankzij mijn vakantie is deze gereset :P. Het is toch een mooie methode om snel wat goud te verdienen, zeker met de aankomende update die ongetwijfeld wat goud vereist. Had ook gelezen dat er een paar dagen terug nieuwe challenges waren toegevoegd zoals het aaien van honden en het rennen van een x aantal kilometers. Zijn er eigenlijk meer mensen die dagelijks inloggen voor de challenges?

ELKE dag log ik speciaal in om de dagelijkse challenges te doen. Als je er 28dagen achter elkaar zonder 1 dag te stoppen, heb je buiten je meerwaarde goudstaven ook een bonus treasure map bij !

Ik had tot eergisteren liefst 42 achtereenvolgende dagen challenges genomen. Resultaat : 42/28 challenges :)  Maar dan heb ik eens geëxperimenteerd en gisteren eens niet gespeeld. Om vandaag weer eens te openen en jawel: nu sta ik terug op  1/28 challenges . Wat betekent dat ik na 27 dagen terug een treasure map zal krijgen :)

Als ik na mijn 28ste dag 1 dag gestopt had en niet verder gedaan tot mijn 42ste dag, dan had ik nu terug al 14 opeenvolgende dagen (42-28=14) .

 

Wat betreft of Online de moeite is? Ja en neen. Zo is het leuk om dieren te doden en geld te krijgen, herbs te plukken en verkopen bij de dokter, zij opdrachten te doen voor sommige mensen, hoewel deze niet erg lonen!

Maar zoals in ELK online spel :( Zijn er dus debiele mongolen (zie mijn tekst hierboven) die je doodschieten wanneer je niets doet en gewoon vriendelijk goedendag wuift !!!!

Of die SAMEN met jou in 1 groep zijn en een opdracht doen, en je doodschieten ! Je eigen collega dus? Raar, zijn volgens mij mensen die in dagelijks leven agressief en schietgraag zijn. Zulke die je op het journaal hoort als ze een school binnen vallen en medeleerlingen doden !!! Zulke gaan via games ook graag DOODSCHIETEN !

 

Die rotte appels weg en ja het is ene tof spel dan. GTA is net zelfde, rotte appels uit Online en zal veel fijner zijn te spelen :) 

Link to comment
Delen op andere websites

13 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Wat betekent dat ik na 27 dagen terug een treasure map zal krijgen :)

Dit is niet helemaal correct. Je hebt een treasure map gekregen omdat er momenteel een actie loopt: als je drie opeenvolgende dagen een challenge voltooit krijg je een treasure map. Meer kun je erover lezen is de meest recente update:

 

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, Platypus zei:

is het nog de moeite om er binnenkort aan te beginnen?

Ik denk dat je binnenkort juist een goede reden hebt om het spel te gaan spelen. Dan komt er namelijk weer een update waarbij ze de mogelijkheid toevoegen om rollen te vervullen. Dit meer roleplay gericht: 

 

Citaat

Dit komt er in de zomer naar Red Dead Online

In de zomer hoeven we ons ook niet te vervelen op Red Dead Online. Er komt namelijk een groots systeem waarmee je rollen kunt aannemen: Bounty Hunter om gezochte criminelen op te sporen, Collector om verloren schatten en zeldzame spullen te zoeken en verkopen, en Trader om een klein bedrijf te starten vanuit je kamp. 

 

Elke rol heeft unieke gameplay, outfits, wapens, beloningen en meer. Spelers krijgen de optie om elke rol volledig te doorlopen en zo verschillende items vrij te spelen. Je kunt ook wisselen van rol om zo meerdere rollen tegelijkertijd gaande te houden. 

 

18 uur geleden, Platypus zei:

Ligt de focus op plezier of eerder grinden/dingen vrijspelen?

Ligt er eigenlijk ook een beetje aan wat je doel is. Grinden is sowieso een onderdeel van het spel. Je hebt geld en goud nodig om spullen te kopen, denk aan kleding en wapens. Maar ik vind het een stuk minder erg dan bij GTA Online. Ik vind ook dat er voldoende mogelijkheden zijn om wat te verdienen, en dat de prijzen in het spel niet absurd zijn. Je kunt prima heel minimalistisch spelen en toch alles ervaren. 

 

18 uur geleden, Platypus zei:

Kampt de game nog veel met disconnections?

Ik persoonlijk heb hier nooit last van. 

 

18 uur geleden, Platypus zei:

Hebben jullie veel last van andere spelers?

Nee. Ik vind de community een stuk vriendelijker dan GTA Online. Natuurlijk heb je er altijd spelers tussen zitten die zonder reden alles en iedereen overhoop schieten. Maar dat hoort ook weer bij het spel, het spel geeft iedereen deze keuze. Met een Defensive-speelstijl (in feite Passive Mode) kun je prima rondrijden zonder telkens gestoord te worden door spelers. Op de map zie je alleen blips van spelers die dichtbij zijn. Dus je kunt makkelijk rondrijden zonder dat iedereen weet waar je bent. Alleen de spelers met een hoog Hostility-niveau zijn van verder zichtbaar. 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Platypus zei:

Dit is niet helemaal correct. Je hebt een treasure map gekregen omdat er momenteel een actie loopt: als je drie opeenvolgende dagen een challenge voltooit krijg je een treasure map. Meer kun je erover lezen is de meest recente update:

 

Ja die treasure map heb ik ook gekregen. Bij mijn 28ste challenge was er een treasure map (en dat staat nu nog steeds vermeld als je kijkt naar 28dagen challenges.

En daarbuiten heb ik deze extra bonus treasure map gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...