Jump to content

Het Red Dead Online Chattopic


Schumy7_Patriot

Recommended Posts

23 uur geleden, PrioX zei:

Begin deze week kreeg ik weer een gratis treasure map voor dezelfde actie. Heb er dus twee gekregen. Toch mooi ongeveer $250 en 3 Gold Bars mee verdiend. :P 

Amaai welk niveau zit je dan?  Ik ben level 28 met 783$ in bezit en als ik een treasure map doe krijg ik ongeveer 72$ en 0.5 gold bar

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    48

  • GTA_FUNPLAYER

    29

  • Schumy7_Patriot

    21

  • FlexxNL

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Amaai welk niveau zit je dan?

Ik ben kort geleden rank 83 geworden, en bezit $2849 en 226.84 Gold Bars. Moet ook wel zeggen dat ik voornamelijk aan het sparen ben voor de volgende update. De inhoud van de treasure maps verschillen enorm. Soms krijg je echt $150 en 1.5 Gold Bars, en daarna krijg je maar $30 en 0.10 Gold Bars. Het is gewoon geluk hebben. Je kunt treasure maps ook krijgen door AI vijanden te looten. 

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, PrioX zei:

Ik ben kort geleden rank 83 geworden, en bezit $2849 en 226.84 Gold Bars. Moet ook wel zeggen dat ik voornamelijk aan het sparen ben voor de volgende update. De inhoud van de treasure maps verschillen enorm. Soms krijg je echt $150 en 1.5 Gold Bars, en daarna krijg je maar $30 en 0.10 Gold Bars. Het is gewoon geluk hebben. Je kunt treasure maps ook krijgen door AI vijanden te looten. 

ja zo heb ik eens een treasure map ontvangen door een vijand te looten. Ik ben veel geld kwijt geraakt door speciaal 5 paarden te moeten kopen om die gouden beugel, en dan ze weer verkocht en dat ging niet want je kon ze enkel gratis verwijderen uit je stal :( , en ook door me eens dishonor aan te schaffen en bleek je balk maar heel klein beetje op te schuiven, dus weer op maximum honor gezet.

 

Maar nu weer eens (zovaak) PS4 uitgezet omdar RDR schokkende beelden weergeeft :( :( :( ! Mijn PS4 is sterk genoeg 1TB en heb maar 2 spelen, Project Cars en RDR opstaan. En Project cars geeft niets schokkend beeld. RDR soms wel en laatste tijd meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

En wat zijn jullie eerste indrukken van de nieuwe update? Ik heb meteen de Outlaw Pass gekocht. Zo te zien is het toch een goede investering en het geeft je een extra motivatie om te ranken. De rollen heb ik nog niet gespeeld, daar begin ik vanavond aan.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Platypus zei:

En wat zijn jullie eerste indrukken van de nieuwe update? Ik heb meteen de Outlaw Pass gekocht. Zo te zien is het toch een goede investering en het geeft je een extra motivatie om te ranken. De rollen heb ik nog niet gespeeld, daar begin ik vanavond aan.

Ondanks dat ik eerst niet van plan was om de outlaw pass te kopen, heb ik het alsnog gedaan. Er zitten toch een aantal leuke beloningen tussen. Ik ben gisteren al meteen begonnen met de rollen. Mijn eerste indruk is erg positief. Met de outlaw pass en het rollen rankingssysteem is er nu veel meer om voor te spelen. Helaas blijft het voorlopig nog wel flink grinden, maar je speelt nu tenminste voor leuke beloningen. Ik denk dat de rollen wel snel erg herhalend kunnen zijn. Je doet per rol eigenlijk elke keer dezelfde soort opdrachten, en per rol is er niet echt vel variatie in dingen die je kunt doen of ondernemen. Al met al ben ik positief over deze update.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste impressie is goed. Heb toch voor de Bounty Hunter rol gekozen. Ik wilde eerste voor Trader gaan maar dat leek mij iets te veel grinden. De update heeft veel goeds gedaan, al helemaal op het gebied van bewegingen en combat. Het spel speelt nu een stuk beter. 

 

Ik heb ook de Outlaw Pass, en dat is zeker de moeite waard. Er zitten leuke beloningen in en het geeft je inderdaad net een extra reden om door te spelen en zoveel mogelijk XP binnen te halen. 

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, PrioX zei:

Mijn eerste impressie is goed. Heb toch voor de Bounty Hunter rol gekozen. Ik wilde eerste voor Trader gaan maar dat leek mij iets te veel grinden. De update heeft veel goeds gedaan, al helemaal op het gebied van bewegingen en combat. Het spel speelt nu een stuk beter. 

 

Ik heb ook de Outlaw Pass, en dat is zeker de moeite waard. Er zitten leuke beloningen in en het geeft je inderdaad net een extra reden om door te spelen en zoveel mogelijk XP binnen te halen. 

Ontvang je bij de bounty hunter rol ook goud bij het voltooien van een missie/bounty? Ik heb nu de trader en de collector gespeeld. En het valt me op dat je bij de trader helemaal geen goud krijgt bij het voltooien van een opdracht. Dat maakt voor mij de trader rol eigenlijk nog minder interessant. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor de collector gekozen, en is wel fijn met die kaarten (net als story mode kaarten zoeken)  en ook andere spullen als munten, juwelen, eieren :) enig minpunt is dat je geen hints hebt. Buiten die fel gele strook die verschijnt als je "toevallig" in de buurt bent. Zo heb ik per ongeluk heel toevallig vreemde planten gevonden, maar is een speld in een hooiberg op zoek gaan naar planten in een immens land :D 

Blijkbaar mag je ook nog niet meteen iets verkopen of je hebt geen complete set?

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Remsko zei:

Ontvang je bij de bounty hunter rol ook goud bij het voltooien van een missie/bounty?

Ik heb tot nu toe voor elke bounty ongeveer 0.16 goud gekregen. Dit is wanneer je het doelwit in leven laat, anders krijg je de helft. Misschien dat er ook verschillen zitten qua tijd. Maar om een kort antwoord te geven: ja, je krijg bij elke missie/bounty goud. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vandaag een diep teleurstellende sessie gespeeld :( 

 

Ik kom Online, kom een andere speler tegen en meteen BAF mij dood schieten ! Ik herbegin, een nieuwe speler komt naar mij : BAF mij zonder reden weer dood geschoten, ik vloek en begin terug opnieuw mijn sessie en wat lees ik bij de challenges: schiet 3 andere spelers dood !!!

 

Met andere woorden : Rockstar zoekt het zelf dat spelers elkaar zonder reden dood schieten !!!!!!!!!!!!!!! :@:@:@

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Vandaag een diep teleurstellende sessie gespeeld :( 

 

Ik kom Online, kom een andere speler tegen en meteen BAF mij dood schieten ! Ik herbegin, een nieuwe speler komt naar mij : BAF mij zonder reden weer dood geschoten, ik vloek en begin terug opnieuw mijn sessie en wat lees ik bij de challenges: schiet 3 andere spelers dood !!!

 

Met andere woorden : Rockstar zoekt het zelf dat spelers elkaar zonder reden dood schieten !!!!!!!!!!!!!!! :@:@:@

Die challenges zijn alleen geldig tijdens Free Roam Events of in Showdown modi. Zet je jezelf wel op Defensive? Ja, spelers kunnen je nog altijd vermoorden. Maar mijn ervaring is dat ze vaak de moeite niet nemen als ze zien dat je op Defensive staat.

Link to comment
Delen op andere websites

41 minuten geleden, PrioX zei:

Die challenges zijn alleen geldig tijdens Free Roam Events of in Showdown modi. Zet je jezelf wel op Defensive? Ja, spelers kunnen je nog altijd vermoorden. Maar mijn ervaring is dat ze vaak de moeite niet nemen als ze zien dat je op Defensive staat.

Ik wist het dat ik had moeten bijzetten dat ik mijzelf degelijk op "Defensive mode" zet. En elke keer gebeurt het opnieuw en opnieuw ! Dus kijken ze niet naar die Defensive mode .

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik wist het dat ik had moeten bijzetten dat ik mijzelf degelijk op "Defensive mode" zet. En elke keer gebeurt het opnieuw en opnieuw ! Dus kijken ze niet naar die Defensive mode .

Ik denk toch dat je ermee moet leren spelen. Het spel is nou eenmaal ook gebouwd rondom player vs player. Dat er spelers zijn die je zonder reden afmaken is altijd het geval geweest in dit soort spellen, je kunt het verwachten. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...