Jump to content
Platypus

RDR2 komt op 5 november naar PC


large.721338760_RDR2PC.jpg.03606ba36ef83aa8f46496d739b94910.jpg

 

Na jaren speculeren is het eindelijk zover: Red Dead Redemption II komt naar PC!!! De game zal vanaf 5 november beschikbaar zijn, en iedereen die via de Rockstar Games Launcher pre-ordert vanaf 9 oktober krijgt speciale bonussen. Hieronder staan meer details.

 

Verbeteringen en nieuwe content voor Story Mode

Red Dead Redemption II zal de eerste game in de Red Dead-franchise zijn die naar PC komt, en met deze release komen ook grafische en technische verbeteringen, nieuwe Bounty Hunting missies, Gang Hideouts, wapens en meer.

 

Red Dead Online

Via de PC versie zul je ook gratis toegang hebben tot de wereld van Red Dead Online, waarin alle laatste updates al beschikbaar zijn. Zo zullen de drie rollen uit de Frontier Pursuits update (Collector, Trader en Bounty Hunter) al meteen beschikbaar zijn voor alle spelers.

 

Pre-order bonussen via Rockstar Games Launcher

Pre-orders beginnen op 9 oktober exclusief via de Rockstar Games Launcher, en dit loopt tot 22 oktober. Tijdens deze periode loopt er ook een aanbieding voor twee gratis games die je kunt kiezen uit de volgende lijst:

  • Grand Theft Auto III
  • Grand Theft Auto: Vice City
  • Grand Theft Auto: San Andreas
  • Bully: Scholarship Edition
  • L.A. Noire: The Complete Edition
  • Max Payne 3: The Complete Edition

 

Pre-orders via de Rockstar Games Launcher bevatten ook gratis upgrades naar de Premium Editions, waarbij de Special Edition en de Ultimate Edition een korting van $20 hebben.

 

Verdere bonussen via de Rockstar Games Launcher zijn de volgende:

  • Outlaw Survival Kit voor Story Mode
  • War Horse voor Story Mode
  • Schatkaart voor Story Mode
  • Geldbonus voor Story Mode
  • Gold Bars voor Red Dead Online

Bijkomende informatie

Pre-orders zullen ook beschikbaar zijn in de Epic Games store, Greenman Gaming, de Humble Store, GameStop en andere online winkels vanaf 23 oktober. Deze pre-orders komen dan met een bonus van 25 Gold Bars voor Red Dead Online. In november zal de game ook beschikbaar zijn via Google Stadia. Ten slotte kan de PC-versie via Steam gekocht worden vanaf december.

 

Op 9 oktober komt er bijkomende informatie zoals de systeemeisen, screenshots en meer.

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi nieuws. Blij dat ik mij deze keer heb kunnen weerhouden om een console voor een specifieke game te kopen. Is lang geleden dat ik nog eens een goede singleplayer game heb gespeeld ook.

Bewerkt: door Svenie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben enorm slecht met controllers dus geen consoles voor mij. Nu toch eindelijk RDR2 naar de PC! RDR1 kon dat niet vanwege de RAGE en GTAIV was al een enorme fiasco met porten. Ik bedoel, je kan dat spel nog steeds niet fatsoenlijk op 60FPS blijven en zodra je naar de stad rijdt, kakt de FPS in de 40 en dat ga je toch echt merken. Gelukkig dat mijn monitor de opties biedt om op 25, 30 en 60Hz te spelen en heb ik gekozen voor 2160p/30. Stel je dus voor als RDR1 naar PC kwam, zaten we ook  naar onze hooivorken te grijpen.

 

Maar nu de consoles nogal wat gebaseerd zijn op PC hardware, heeft R* geen smoes  meer om hun toekomstige games niet naar de PC te brengen.

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik twijfel. Toen de eerste uitkwam wilde ik hem graag. De tweede ook. Maar nu ik wat ervaring heb opgedaan met GTA:O weet ik het zo nog niet. Gaat daar de free roam ook vol zitten vol met griefers, modders en cheaters? En komen daar ook ineens allerlei wapens die geen ene fuck te maken hebben met het tijdvak?

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, Wollongong zei:

Ik twijfel. Toen de eerste uitkwam wilde ik hem graag. De tweede ook. Maar nu ik wat ervaring heb opgedaan met GTA:O weet ik het zo nog niet. Gaat daar de free roam ook vol zitten vol met griefers, modders en cheaters? En komen daar ook ineens allerlei wapens die geen ene fuck te maken hebben met het tijdvak?

 

Vliegende paarden met laser ogen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...