Jump to content
PrioX

De winnaar van onze Discord verjaardagsactie is bekend!


De afgelopen dagen konden leden van onze Discord hun bijzonderste herinnering of moment tijdens het spelen van een Rockstar-spel met ons delen. Wij willen iedereen bedanken voor de leuke verhaaltjes die gedeeld zijn. Van moeilijke missies die op bijzondere wijze volbracht zijn, tot het online spelen met vrienden. We houden ervan en dus hopen we dat ze gedeeld blijven worden, ook al is de actie nu voorbij. :) 

 

large.IMG_8520.jpg.affe6e73603c13da6aeae

 

Uit de hoge hoed van @Joriz hebben we een winnaar gekozen. De winnaar ontvangt een leuk Red Dead Redemption prijzenpakket met een 'Redemption' t-shirt, een kaars in de vorm van een dynamiet, een 3D puzzel van een trein, en natuurlijk de traditionele GTAGames.nl goodies. 

 

De winnaar:

@Matthias1999

Citaat

Toen ik 13 jaar was wilde ik GTA San Andreas kopen, (dat was alles wat mijn oude laptop aankon) maar van mijn ouders mocht ik dit soort games niet spelen omdat ze 18+ zijn. Als ik had uitgelegd wat de game echt inhield had ik toen geen GTA gespeeld. Daarom heb ik mijn ouders wijsgemaakt dat je gewoon rond kon rijden en racen in een grote open wereld. Toen mocht ik de game wel kopen.

 

Van harte gefeliciteerd met de prijzen! Ze komen zo snel mogelijk jouw kant op. En nogmaals willen wij iedereen bedanken. Tot de volgende actie! :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...