Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Nyltje

[FEEDBACK] Engels

Recommended Posts

Nyltje

De laatste tijd zie ik vaker Engelse topicstarters. Weten jullie misschien wat de reden hiervan is en waarom deze mensen niet in eerste instantie naar gtaforums.com gaan?

Misschien om hier op in te haken op een bepaalde manier, betere vertaling bijvoorbeeld of misschien een knop dat een bericht automatisch wordt vertaalt.

Misschien wel door bepaalde reclame of betere vindbaarheid, dat weet ik natuurlijk niet. Maar dit is wat me een beetje opviel de laatste tijd.

Nyltje

PrioX

Dank voor je feedback Nyltje. :)

Ik ga hier vanavond wat uitgebreider op in. Wat betreft de Engelse accounts vermoed ik spambots die nog niet onder handen zijn genomen. De exacte inhoud van enkele topics is namelijk op andere websites zoals Reddit te vinden. Het is dus kopieer en plak werk. 

Vanavond reageer ik op de rest! :)

Edit: 

Hoewel ik niet veel verstand heb van de technische aspecten, vind ik een vertaaloptie wel een interessant idee. Heeft Google Chrome zoiets niet standaard in de browser? Natuurlijk zijn we al ver gepasseerd door andere internationale websites zoals GTAForums.com. Maar dit soort opties kunnen geen kwaad mocht het niet al te veel inspanning kosten.