Jump to content

Trader spelen


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Hallo tot nu was ik enkel bezig met Collector en heb me al goed geamuseerd door kaarten te zoeken, planten, munten, eieren, alcohol dranken, enz.... en die dan aan Madam Nazar verkopen. Geweldige sessie :) 

Maar nu heb ik mezelf een kamp aangeschaft en trader geworden, :( teleurgesteld ! Je moet steeds zorgen dat Cripps (diene zwerverclochards) zijn materiaal krijgt of het gaat meteen naar rood, en als je een kar moet leveren krijg je te doen met schietende rovers :( pff weer dus schietspel !

Ik wil terug naar enkel collector, maar hoe krijg ik mijn kamp en trader nu weg? Door tijdje er niets mee te doen? Want heb al eens mijn kamp kunnen wegkrijgen door een maand te negeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eenmaal gestart bent als Trader kun je hier niet meer van af. Mijn ervaring is dat je deze gewoon links kunt laten liggen wanneer je geen zin hebt om te spelen. Je zal hooguit misschien een melding krijgen dat de productie stilligt. Maar je zal geen tig belletjes krijgen zoals op GTA Online. Gewoon lekker negeren dus. 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Als je eenmaal gestart bent als Trader kun je hier niet meer van af. Mijn ervaring is dat je deze gewoon links kunt laten liggen wanneer je geen zin hebt om te spelen. Je zal hooguit misschien een melding krijgen dat de productie stilligt. Maar je zal geen tig belletjes krijgen zoals op GTA Online. Gewoon lekker negeren dus. 

Ja maar zolang je trader blijft bestaan, zal ook je kamp blijven bestaan :( vroeger als je je kamp negeerde ging deze weg en had je geen last an betalingen voor iets wat je niet nodig hebt en zo, nu zal mijn kamp eeuwig blijven bestaan want trader staat "open" :( . Ik vind wel dat er een return kon zijn op iets, soort terugzetten naar je vorige stand, zoals achter je pc update die je krijgt, weer terug zetten naar oude  versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan je kamp verandert er niks met de Trader rol. Je kamp heeft altijd al bestaan, ook voor de Frontier Pursuits update. Ook nu kan je kamp plots verdwijnen, of je het wilt of niet. Dus om eerlijk te zijn zie ik niet waar het verschil ligt met de Trader rol?

Link to comment
Delen op andere websites

13 minuten geleden, Platypus zei:

Aan je kamp verandert er niks met de Trader rol. Je kamp heeft altijd al bestaan, ook voor de Frontier Pursuits update. Ook nu kan je kamp plots verdwijnen, of je het wilt of niet. Dus om eerlijk te zijn zie ik niet waar het verschil ligt met de Trader rol?

Denk dat je mij niet goed verstaat :D ik wil GEEN kamp bezitten ! Die trader rol die ik domweg had aanvaard wou ik weg. Maar ik heb nu even terug gespeeld en ik heb dus weer geen kamp meer (OEF gelukkig) en van traderrol niets gehoord :) 

Ik speel nooit games zoals 99% van de spelers die spelen. ik haat geweld en schieten, maar hou van ronddwalen in de natuur. Gewoon rustig op paardje en attributen zoeken, ja dieren schieten gaat nog. Maar geen typische schietspellen voor me.

Link to comment
Delen op andere websites

25 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

ik wil GEEN kamp bezitten !

Dat snap ik, maar in Red Dead Online zul je altijd een kamp bezitten en die Trader rol heeft daar niks mee te maken. In je vorige bericht zeg je:

 

2 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ja maar zolang je trader blijft bestaan, zal ook je kamp blijven bestaan :( vroeger als je je kamp negeerde ging deze weg en had je geen last an betalingen voor iets wat je niet nodig hebt en zo, nu zal mijn kamp eeuwig blijven bestaan want trader staat "open"

En dit wilde ik tegenspreken want je kamp zal altijd blijven bestaan, met of zonder Trader rol.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Platypus zei:

Dat snap ik, maar in Red Dead Online zul je altijd een kamp bezitten en die Trader rol heeft daar niks mee te maken. In je vorige bericht zeg je:

 

En dit wilde ik tegenspreken want je kamp zal altijd blijven bestaan, met of zonder Trader rol.

Wel en "daarin" wil ik je tegenspreken !!! Want je kamp kan degelijk WEG !  Ik heb het al meermaals voorgehad. Als je een tijdje je kamp niet gebruikt verdwijnt die en moet je ook GEEN geld betalen, enkel 0.75$ voor paardenstal maar niets om kamp want er is geen kamp  !!!

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Wel en "daarin" wil ik je tegenspreken !!! Want je kamp kan degelijk WEG !

Het is niet omdat je kamp weg is, dat je geen kamp meer bezit. In Red Dead Online zul je altijd in het bezit zijn van een kamp, met of zonder Trader rol, en je geraakt er nooit vanaf. Dus wanneer je zegt:

 

7 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

ik wil GEEN kamp bezitten !

Helaas pindakaas, maar dat is niet mogelijk. Dit probeer ik je al heel de tijd duidelijk te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, Platypus zei:

Het is niet omdat je kamp weg is, dat je geen kamp meer bezit. In Red Dead Online zul je altijd in het bezit zijn van een kamp, met of zonder Trader rol, en je geraakt er nooit vanaf. Dus wanneer je zegt:

 

Helaas pindakaas, maar dat is niet mogelijk. Dit probeer ik je al heel de tijd duidelijk te maken.

Waarom moet ik dan niet BETALEN als mijn KAMP er NIET IS ????? Dan is ze toch WEG ??????????

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Waarom moet ik dan niet BETALEN als mijn KAMP er NIET IS ????? Dan is ze toch WEG ??????????

Je bezit dan wel een kamp, maar deze is op dat moment niet opgezet door Cripps, en dus hoef je geen geld te betalen. Je kamp permanent laten verdwijnen (met de Trader rol) is niet mogelijk. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...