Jump to content

GTA2 van Rockstar Classics werkt niet


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    6

  • Lazaruz

    6

  • Dylann.

    6

  • lukatje

    5

ik weet nu wat het is,als hij op de helft haakt is dat the readme ,hj blijft haken omdat hij de andere bestand niet kent omdat hij gemod is,maar hij blijft hem toch unzip dus je moet dan alleen effe w8en.

Toch bedankt voor de hulp guys. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Elke keer als ik GTA2 wil downloaden vanaf de rockstar site(dus legaal!) kan het bronbestand niet worden gelezen, weet iemand een andere gratis(!) manier om aan GTA2 te komen?

Misschien kan iemand het op rapidshare zetten?

Of op een andere downloadsite?

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer als ik GTA2 wil downloaden vanaf de rockstar site(dus legaal!) kan het bronbestand niet worden gelezen, weet iemand een andere gratis(!) manier om aan GTA2 te komen?

Misschien kan iemand het op rapidshare zetten?

Of op een andere downloadsite?

Normaal gezien zou die link op RockstarGames.com om GTA2 te downloaden moeten werken, want bij mij en vele andere mensen werkt dit. Kan je misschien een screen maken van die fout, dan kunnen we je waarschijnlijk verder helpen ! Als het dan toch niet werkt kan je erover denken hem misschien toch tekopen, want dan heb je geen problemen met het downloaden; Desnoods kost hij denk ik nog maar een paar euro's.. Maak dus even een screen van de fout en koop hem anders.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

jah ik denk ook dat het aan jouw computer ligt. probeer het eens ergens anders op te slaan. ik heb zelf een map C:\downloads gemaakt waar ik mijn downloads bewaar. ik heb ook wel eens problemen met het plaatsen van bestanden in C:\documents and settings dus het kan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Hey,

Ik wou vandaag GTA 2 downloaden, want die heb ik nog nooit eerder gespeeld. Dus ik download hem, maar mijn internet verbinding valt ongeveer om de 20 minuutjes uit(sowieso al heel irritant), en dan breekt ie hem af. Wat kan ik doen? En aub niet aankomen met allemaal lastige ideeën van de instellingen van mijn internet gaan veranderen enzo want dan kan ik je garanderen dat ie het al helemaal niet meer doet. Heeft iemand toevallig een andere manier waarop ik hem kan krijgen, of offline downloaden ofzo? :?

Link to comment
Delen op andere websites

'Offline downloaden' bestaat niet, want je zult toch verbinding moeten hebben met de site waarvan je downloadt. Het is volgens mij wel mogelijk om te voorkomen dat de downloadsessie afgebroken wordt wanneer je verbinding wegvalt, maar het hoe en wat hiervan zul je in Computer Talk na moeten vragen.

Daarnaast kun je je afvragen of het niet verstandig is om ook eens naar je verbinding te kijken als het om de twintig minuten wegvalt...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
ik heb em gedownt van rockstar maar ik kan hem nie runne ik klik erop en dan gebeurt er niets iemand een idee hoe da komt :( plzz reageer snel

Misschien is hij niet goed geinstaleerd?? of niet goed gedownload ik weet het niet.. :N

Probeer hem overnieuw te instaleren misschien helpt dat :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb em gedownt van rockstar maar ik kan hem nie runne ik klik erop en dan gebeurt er niets iemand een idee hoe da komt :( plzz reageer snel

Misschien is hij niet goed geinstaleerd?? of niet goed gedownload ik weet het niet.. :N

Probeer hem overnieuw te instaleren misschien helpt dat :)

ok bedankt maaruhh IK KAN EM JUST NIE RUNNE NIX ZELFS NIET INSTALERE sry voor vtgedrukte :) en toch bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...