Jump to content

Easter Eggs


W3sl3y

Recommended Posts

Overigens kan ik helaas mededelen dat de ''You are not suposed to be able to get here, you know?''-easter egg niet veranderd is in de PSN-versie van de game nope.gif.

Is daar dan iets negatiefs aan? Ik vind het goed dat de game gewoon zo origineel blijft als het was. Als ze op verschillende platformen gaan verschillen lijkt me het nogal onnozel. Niet? Of bedoel je dat er de III-versie staat in plaats van de LCS-versie?

Verbeteren kan nooit kwaad.

Zoals de controlls aanpassen bijvoorbeeld, R*...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    17

  • ASPHALT

    11

  • maarte41

    7

  • Ice Cold Killa

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Overigens kan ik helaas mededelen dat de ''You are not suposed to be able to get here, you know?''-easter egg niet veranderd is in de PSN-versie van de game nope.gif.

Is daar dan iets negatiefs aan? Ik vind het goed dat de game gewoon zo origineel blijft als het was. Als ze op verschillende platformen gaan verschillen lijkt me het nogal onnozel. Niet? Of bedoel je dat er de III-versie staat in plaats van de LCS-versie?

Meh, de game is natuurlijk een ''PS2-klassieker'' maar ik had het leuk gevonden als ze de EE nog eens aangepast hadden :N. Dat zou toch leuk zijn geweest!? :D Overigens volg ik je niet helemaal maar ik raad je aan kennis te nemen van dit ei.

Overigens kan ik helaas mededelen dat de ''You are not suposed to be able to get here, you know?''-easter egg niet veranderd is in de PSN-versie van de game nope.gif.

Is daar dan iets negatiefs aan? Ik vind het goed dat de game gewoon zo origineel blijft als het was. Als ze op verschillende platformen gaan verschillen lijkt me het nogal onnozel. Niet? Of bedoel je dat er de III-versie staat in plaats van de LCS-versie?

Verbeteren kan nooit kwaad.

Zoals de controlls aanpassen bijvoorbeeld, R*...

Deze heeft imo niets met ''verbetering'' te maken.. :t Natuurlijk zijn EE's leuk en verbeteren ze de game-ervaring, maar deze ee deed dat nauwelijks aangezien hij zo verborgen was. Daarbij draagt het gameplay-wise al helemaal niets bij aan de game.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...