Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bah!

Al die getunde-autootjes (eigenlijkniet veel beter dan opgeleukte boodschappenkarretjes!, op die BMW's na dan natuurlijk!)

Maar geef mij maar een lekker hoerige sloep, :lol:

Zie onderstaande afbeelding, uitleg is uiteraard overbodig! :huh: :puh:

post-30-1090509715.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Peugeot 206  ;)

Peugeot 206 gewoon is lelijk, welke bedoel je getuned of gewoon?

Oh ja dit is ok vette bak peugeot 206 cc parotech (niet getuned maar is standaard)

Nee niet getuned maar de gewone, vind het wel een mooie auto, wordt waarschijnlijk mijn eerste wagen als ik ooit me rijbewijs haal ;)

Maar maakt mij niet uit of een auto lelijk is of niet, als ik maar een auto heb, natuurlijk niet een hele lelijke auto waar je echt mee voor gek rijd, maar een gewone auto die je vaak ziet.

Bewerkt: door MightyDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Begin volgend jaar wordt ik 17, dus dat rijbewijs komt snel dichterbij! :D .

Dan gaat het dus een lekkere pooierbak worden!.

Hij hoeft niet helemaal strak in de lak te zitten als ie het maar goed doet!.

Heerlijk trouwens, rijden in een oude Californische klasieker uit bijv. 69 (dan rij je gewoon letterlijk autogeschiedenis met een beest van een V8 in het vooronder! (7.5 liter!!) :o :o :o

Zie bijv. hier beneden een Lincoln Mark V (vanaf 1976). :D

post-30-1090520555.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd die patserige pooier BMW's van jullie altijd kan het niet wat simpeler zijn???????

Kijk, mensen met smaak rijden BMW, het ligt er maar net aan het model van BMW of ie pooierig is en bovendien ook hoe je die bak aankleedt.

Persoonlijk erger ik me meer aan gasten met bijv. een Honda CRX van 10 jaar oud met twee uitlaatpijpen waar ik me nog door heen zou kunnen wurmen die rijden of ze in een echte race-bolide rijden.Maar wat die gasten vergeten is als ze de Autbahn op komen ze meteen worden gebumperkleeft op 20 cm. om dat ze maar 170 rijden op de strook voor de 250 (BMW enz.). :lol:

Rij gewoon naar wat je kan, en mocht je je Honda van 10 jaar oud 100 pk extra hebben gegeven, je hebt dus nog echt niet het onderstel van een Ferrari , Porsche BMW enz.

Het kan aan mij liggen maar iedereen zal zo'n frustie zeker eens op de weg zijn tegengekomen. ;)

Be relaxt, ze denken echt dat ze al kunnen rijden met 18 jaar. :rolleyes:

Laat het racen maar aan Schumi over zou ik zeggen. ;)

Laat mij maar lekker cruisen in mijn hoerensloepje. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...