Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

Ik zei erbij: Een haalbare auto is de Volvo 440.

Je kunt hiermee over de gewone snelweg rijden en hij is heel comforabel.

Alle Volvo's zijn trouwens comfortabel en hebben een zeer goed motorstelsel..

Ik denk niet dat je in zon autotje lekker zit. En bovendien gaat een Volvo motorstelsel 15 keer zo lang mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

dat moet jij weten maarre ik moet voor geen goud een volvo ik vind dat echt ouwel lullen bakken ze mogen wel een goed motorstelsel hebben maarre ze mogen die lelijke modellen eens flink onder handen nemen

Link to comment
Delen op andere websites

Wagens van 1979 en ervoor kosten nop qua wegenbelasting!! (de regel van Wim Kok op auto's van 25 jaar en ouder)

Dit model is van voor 1979.

En wat betreft de benzine, het zijn toch geen scheur auto's dus gewoon een beetje relaxt cruisen, dan haal je zeker de een op 3!! (als je dat zuinig noemt... :( )

Je spaart dus wegenbelasting uit wat je bij nieuwere auto's wel moet betalen alleen de benzine is erg duur.

Maar dit wordt dus in evenwicht gebracht door de wegenbelasting die nop is (als je niet heel veel rijdt, en dan vooral niet te snel!).

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

haha aan een ferrari heb je nix hier in Nederland ivm met die kutdrempels bij mij in de buurt leggen die gestoorden in een 60km/u zone 2 hoge drempels neer waar je met nauwelijks 20km/u overheen kan moet je naagaan als je met zo'n ferrari er overheen moet rijden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...