Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

Volvo laat me nie lache dat vind ik nou echt patserbakken vooral die S40 die vind ik nou echt lelijk

patserbakken zijn het nie hoor het zijn gewoon ouwe lullen bakken :lol:

de nieuwe dodge viper is ook vet

Dodge%20Viper%20GTS-r%20(2000).jpg

haha mooi gelijk :puh: vind ik ook vet (ik d8 al vind niemand de dodge viper nou mooi

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ligt aan de versie, de Z3 was alleen met benzinemotoren verkrijgbaar, wat ik zeker weet is dat de snelste (de 3 liter versie), de 240 haalt.

Maar der meeste Z3's zijn 2,2 liter of 2.5 liter exemplaren (alle Z3 motoren zijn zes-in-lijn).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat denk ik ook ja!

Welke kar heb jij eigenlijk Robin?

Ik heb een Mercedes SLR MClaren voor de deur dan in Volkswagen Golf II uitvoering

enneh melchior hoe kom je aan al die auto info??? je weet er zo veel van

Bewerkt: door robin2130
Link to comment
Delen op andere websites

Haha!

Lol!

Mag ik een pic van de bolide?

En trouwens, als je je interesseert voor dat soort dingen Robin en je bent er vaak mee bezig, dan ga je er vanzelf veel van afweten! :lol:

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

wat d8 je van een Smart die heb je in cabrio een roadster enzo maar ik vind het rijdende hondenvoerblikjes daar ga je toch niet in rijden man! enneh de Opel Meriva vind ik ook erg lomp die Duitsers kennen nix beters verzinnen en dan op nummer 1: De

Mitsubishi spacestar dat vind ik echt van ie flikkerbakken waar alleen de politie met snelheden gaat bemoeien zon baan wil ik ook wel lekker met je luie gat in die auto zitten en dan mensen op de bon slingeren

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, we vergeten Lada! :lol:

(stomme, slechte brakke Russische communistenwagens!) <_<

De Lada? Da's toch Pools? (en nog door Fiat overgenomen dacht ik, need to say more? :puh: )

Maar Lada's zijn zo geweldig fantasieloos dat ik ze wel weer geinig vind. Ze hebben iets schattigs ^_^

Net zoals die oude Dafjes en die vierkante oude Fords. Ze hebben wel iets weg van de Eddy, misschien komt het daardoor dat ik ze zo grappig vind.

En dan nog iets: Met een Lada kan je zowat dwars door een bank-pui heenrijden. Die dingen zijn zo ongeveer van plaatstaal :blink:

Daar kan geen Volvo tegenop. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...