Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

tja alle aziatische auto's zijn echt heel lelijk en ook niet echt goed!

weet je wat ik ook een mooie auto vind: de nieuwe 7 serie van bmw die zijn echt zo relax!

ik hou ook veel van audí's, mercedes, lexus en bmw natuurlijk dat zijn gewoon goede auto's daar hoor je de motors niet zo sterk het zijn gewoon goede mooie auto's.

als ik later groot ben denk ik dat ik gewoon een redelijke volkswagen koop want die andere dikke auto's zijn ook kei duur tenzij ik natuurlijk later rijk word maar daar ga ik nooit van uit!

Link to comment
Delen op andere websites

nou, hier zijn ze wel duur in Nederland :angry:

Maar kijk: hier een Bmw 745I hier kost hij al gauw meer dan een ton!!

In Duitsland krijg je de 7 serie al voor (hou je vast!) 85.000 eurie!! dat scheelt je meer dan 15.000 euro!!

Maar let wel op dat je die 15.000 moet gebruiken om de invoer rechten van je auto te betalen, en de belasting!

Mijn Vader heeft het ook zo gedaan, stuk goedkoper!!

Bewerkt: door Tanner
Link to comment
Delen op andere websites

Beter toch ik vind dat de auto's in Nederland veel te duur zijn een kleine auto kost al gauw € 20.000 en een beetje auto kost al gouw € 30.000 a 40.000,- dat is echt niet nomaal

Ja, die wegenbelasting he?

En vooral de BTW.

In Oostenrijk waren we dus in een BMW garage om een lekke band te vervangen, -in die garage hing ook een prijzenlijst- en waar je in Nederland de nieuwe 530i voor koopt (3 liter zes-in-lijn), koop je in Oostenrijk de 545i met de op-een-na beste motor van BMW!

(een 4.4 liter V8)

Alleen de 5 liter V10 motor met F1 techniek heeft BMW als nog betere motor aan te bieden!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is de prijs van de nieuwe M5 (met die 5 liter V10 dus) nog niet bekend.

Maar ja, BMW is natuurlijk gewoon een heel duur merk, omdat je wat voor je geld krijgt krijgt!

Klasse, kwaliteit, sportiefe prestaties, innofatief design....

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

Bmw was volgens mij ook al aan het bedenken hoe ze het nou met die M6 gaandoen(van de 645CI red.) die auto word wel en hele erge dikke BlijMetWeinig auto,

Ze laten alleen de broodnodige dingen zitten en dus gaan alle extra's er uit, was laatst bij TopGear Dus ik denk dat ik alvast een extra garage laat bouwen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...