Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Vanavond is de loting voor het WK, om half negen begint de uitzending op Nederland 2 en om 21.20 beginnen ze met de loting. De loting zal verricht worden door het Duitse topmodel Heidi Klum en 8 oud-voetballers: Johan Cruijff (Nederland), Pelé (Brazilië), Lothar Matthaüs (Duitsland), Roger Milla (Kameroen), Lucas Radebe (Zuid-Afrika), Masashi Nakayama (Japan), Cobi Jones (VS) en Christian Karembeu (Frankrijk). Diego Maradona was ook uitgenodigd, maar hij heeft niet op die uitnodiging gereageerd.

Ik hoop dat Nederland bij Brazilië in de poule komt, omdat dat een mooie wedstrijd zal worden. Verder hoop ik op Trinidad & Tobago en Togo, omdat Nederland van die 2 landen toch wel moet winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Arg.. Nederland heeft de moeilijkste poule. Je kon stemmen op de FIFA site en daar stemt ongeveer 60% op groep C.

Group A: Analysis / Reaction

Germany, Costa Rica, Poland, Ecuador

Group B:

England, Paraguay, Trinidad and Tobago, Sweden

Group C:

Argentina, Cote d’Ivoire, Serbia and Montenegro, Netherlands

Group D:

Mexico, Iran, Angola, Portugal

Group E:

Italy, Ghana, USA, Czech Republic

Group F:

Brazil, Croatia, Australia, Japan

Group G:

France, Switzerland, Korea Republic, Togo

Group H:

Spain, Ukraine, Tunisia, Saudi Arabia

Link to comment
Delen op andere websites

Arg.. Nederland heeft de moeilijkste poule. Je kon stemmen op de FIFA site en daar stemt ongeveer 60% op groep C.

Group A: Analysis / Reaction

Germany, Costa Rica, Poland, Ecuador

Group B:

England, Paraguay, Trinidad and Tobago, Sweden

Group C:

Argentina, Cote d’Ivoire, Serbia and Montenegro, Netherlands

Group D:

Mexico, Iran, Angola, Portugal

Group E:

Italy, Ghana, USA, Czech Republic

Group F:

Brazil, Croatia, Australia, Japan

Group G:

France, Switzerland, Korea Republic, Togo

Group H:

Spain, Ukraine, Tunisia, Saudi Arabia

Ik heb het al op een ander topic getypt en ook nog in het Nederlands

PS:waar kon je stemmen ik zie nisk op de fifa site.

laat maar ik zie het al

53% en 43%

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

bron : RTLNieuws.

Duitse agenten oefenen Engels voor WK

Duitse agenten spreken niet zo goed Engels. Daarom krijgen ze extra les voor het WK voetbal.

Stotteren

In Berlijn moeten 900 agenten iedere week de schoolbanken in. De Duitse agenten missen vooral de dagelijkse ervaring om Engels te spreken. Ze zijn bang dat ze gaan hakkelen en stotteren als ze met vreemde toeristen moeten praten. De agenten oefenen de antwoorden op de meest gestelde vragen. Hierbij gaat het om verkeersaanwijzingen en hulp bieden.

Friends

Over een half jaar hopen de agenten in vloeiend Engels de toeristen aanwijzingen te kunnen geven. De belangrijkste zin voor het WK hebben de meesten al ingestudeerd: it's time to make friends, het motto van de wereldvoetbalbond, de FIFA.

Klik hier voor de video.

-------------------------------------------

Ik vind deze bericht wel erg grapig.

Had ik niet verwacht!

Link to comment
Delen op andere websites

Duitse agenten spreken niet zo goed Engels.

Ze spreken dus wel Engels, maar niet zo goed. Het lijkt me wel handig om goed Engels te kunnen, want als die agenten maar een beetje Engels kennen, sturen ze je zo naar het verkeerde stadion. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Haha...

Lol, Ik vind dit eigelijk wel grapig.

Maar als die Duitse agenten niet zo goed engels kunnen.

Waarom hebben ze dan wel hun diploma voor agent worden?

Als je in Nederland een agent wil worden.

Dan moet je ook Engels kunnen praten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Het WK is nog maar 51 dagen weg, dus het lijkt me tijd om dit topic even flink te bumpen en om 'm vast te plakken.

Om direct maar even af te trappen: Leo Beenhakker heeft de selectie van Trinidad & Tobago al bekendgemaakt, terwijl dit pas op 15 mei hoeft. Hij heeft op dit moment 24 spelers geselecteerd, waarvan er dus nog eentje af moet vallen om binnen het maximum van 23 spelers te blijven. 1 Van de beste spelers van Trinidad & Tobago is natuurlijk Dwight Yorke, die eerder bij Manchester United een schitterend spitsenkoppel vormde met Andy Cole.

In dit topic kun je terecht voor allerlei nieuws over het WK, en je kunt discussieren over spelers, selecties, bondscoaches, kortom: Alles wat met het WK Voetbal te maken heeft. Binnenkort (vandaag/morgen) komt er ook een grote WK-pool bij Sportkenners waar je je voorspellingen kwijt kunt. Genoeg dus om goed in de stemming te komen! :dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denken jullie over de selectie van Oranje? Qua inhoud dan he?

Marco Van Basten heeft zojuist een voorlopige selectie bekendgemaakt van 33 man, waarvan dus nog 10 af moeten vallen:

Doel: Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).

Middenveld: George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Er moeten dus nog 10 man afvallen. Het lijkt me leuk om jullie mening daarover te hebben, dus laat horen welke spelers er volgens jullie niet mee moeten naar het WK. Kies 1 keeper, 2 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers.

[b]De spelers die niet mee moeten:[/b]

[b]Keeper:[/b]
[b]Verdedigers:[/b]
[b]Middenvelders:[/b]
[b]Aanvallers:[/b]

Ik zal binnenkort ook mijn lijstje met afvallers plaatsen... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...