Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

De spelers die niet mee moeten:

Keeper:Maarten stekelenburg

Verdedigers:Kew Jaliens, Wilfred Bouma

Middenvelders:George Boateng, Wesley Sneijder, Danny Landzaat

Aanvallers:Jan Vennegoor of Hesselink, Ryan Babel, Martijn Meerdink

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

De spelers die niet mee moeten:

Keeper: Maarten Stekelenburg

Verdedigers: Joris Mathijsen, Ron Vlaar, Kew Jaliens

Middenvelders: Denny Landzaat, Hedwiges Maduro, George Boateng

Aanvallers: Martijn Meerdink, Romeo Castelen, Jan Vennegoor of Hesselink

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wel hoe goed Stekelenburg is!! :Y

Keeper: Lodewijks

Verdediging: Bouma, Kromkamp, Vlaar

Middenveld: Maduro(moet wel mee naar het WK maar als centrale verdediger) de Jong, Boateng

Aanval: Babel(te weinig gespeeld dit seizoen), Vennegoor of Hesselink, Kuyt(Uitstekende speler voor 4-4-2 maar voor het Nederlandse speel systeem is hij niet geschikt)

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wel hoe goed Stekelenburg is!! :Y

Keeper: Lodewijks

Verdediging: Bouma, Kromkamp, Vlaar

Middenveld: Maduro(moet wel mee naar het WK maar als centrale verdediger) de Jong, Boateng

Aanval: Babel(te weinig gespeeld dit seizoen), Vennegoor of Hesselink, Kuyt(Uitstekende speler voor 4-4-2 maar voor het Nederlandse speel systeem is hij niet geschikt)

1. Kuyt is gewoon de beste nederlandse spits uit de eredivisie op dit moment.

2. Stekelenburg is niet goed. :t

Link to comment
Delen op andere websites

De spelers die niet mee moeten:

Keeper: Maarten Stekelenburg (Ajax)

Verdedigers: Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).

Middenvelders: George Boateng (Middlesbrough) en Wesley Sneijder (Ajax)

Aanvallers: Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord) en Martijn Meerdink (AZ).

Moet je ook je mening motiveren NandroDavids?

>>> Door NandroDavids: Dat zou natuurlijk wel fijn zijn. Misschien dat er dan een discussie op gang komt... :) <<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook eens met Goliat.

Gisteren Ajax-Feyenoord gekeken?

Die schot van Greene en redding van Stekelenburg?

Maar goed

De spelers die niet mee moeten:

Keeper:Lodewijks

Verdedigers:Tim de cler , Kew Jaliens , Ron Vlaar , Wilfred Bouma

Middenvelders:Denny Landzaat George Boateng Hedwiges Maduro

Aanvallers:Dirk Kuyt Romeo Castelen Martijn Meerdink Jan Vennegoor of Hesselink en misschie nog Ryan Babel (Aangezien een slechte seizoen behalve die tegen Roda JC in Gatorade Cup*)

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook eens met Goliat.

Gisteren Ajax-Feyenoord gekeken?

Die schot van Greene en redding van Stekelenburg?

Maar goed

De spelers die niet mee moeten:

Keeper:Lodewijks

Verdedigers:Tim de cler , Kew Jaliens , Ron Vlaar , Wilfred Bouma

Middenvelders:Denny Landzaat George Boateng Hedwiges Maduro

Aanvallers:Dirk Kuyt Romeo Castelen Martijn Meerdink Jan Vennegoor of Hesselink en misschie nog Ryan Babel (Aangezien een slechte seizoen behalve die tegen Roda JC in Gatorade Cup*)

De broek valt me naar beneden, Dirk Kuyt gewoon de beste spits uit de eredivisie niet meer? :t

Hoezo ajax fanboy. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

De spelers die niet mee moeten:

Keeper: Maarten Stekelenburg

Verdedigers:André Ooijer, Urby Emanuelson

Middenvelders: Nigel de Jong, George Boateng en Hedwiges Maduro

Aanvallers: Ryan Babel, Martijn Meerdink en Ruud van Nistelrooy

Als mensen gaan zeggen dat van Nistelrooy moet blijven, ik vind dat hij alle ballen die hij krijgt verkloopt en er zelf niks aan doet om er ook maar een terug te krijgen!

Discussie is mogelijk :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is mijn lijstje ook:

De spelers die niet mee moeten:

Keeper:

Patrick Lodewijks >> Edwin van der Sar is uiteraard 1e keeper, dan is het handig om een ervaren 2e doelman te hebben, waarbij ik dus kies voor Henk Timmer. Daarnaast is het niet nodig om nog een ervaren keeper te hebben. Een jong talent daarentegen, zoals Maarten Stekelenburg, kan op het WK even ruiken aan het echte werk, zodat hij er over 4 jaar in Zuid-Afrika kan staan.

Verdedigers:

Wilfred Bouma >> Na zijn overstap naar Aston Villa is hij niet beter geworden dan hij was in zijn PSV-tijd. Bovendien hebben we met Joris Mathijsen, Khalid Boulahrouz, André Ooijer en Barry Opdam 4 spelers die beter in het centrum van de verdediging kunnen spelen.

Ron Vlaar >> Hier is volgens mij weinig uitleg voor nodig: Weinig ervaring, en een verschrikkelijk slechte interland tegen Italië....thuislaten dus.

Middenvelders:

George Boateng >> Ik vind Boateng best een redelijke speler, maar ik vind hem tekortkomen voor het Nederlands Elftal. Bovendien zijn Cocu en Maduro op zijn positie stukken beter.

Nigel de Jong >> De Jong hebben we naar mijn mening absoluut niet nodig: Als rechtsmidden zijn Landzaat en Van Bommel beter, en als aanvallende middenvelder hebben we Van der Vaart wel.

Wesley Sneijder >> Tja, de laatste afvaller moet óf Sneijder, óf Davids zijn. Aangezien ik een grote fan van Davids ben (signature, avatar...), mag Sneijder thuisblijven.

Aanvallers:

Martijn Meerdink >> Meerdink is een redelijke rechtsbuiten, maar ik geef toch de voorkeur aan Castelen...

Ryan Babel >> Is als spits niet goed genoeg, en heeft ook als buitenspeler absoluut geen meerwaarde voor Nederland, in tegenstelling tot Robben, Van Persie en Castelen.

Jan Vennegoor Of Hesselink >> Huntelaar, Kuijt (Hoe komen jullie erbij hem thuis te laten...? :clown: ) en Van Nistelrooy zijn spitsen van wereldniveau. Vennegoor kan handig zijn om een wedstrijd open te breken, maar dat kan Huntelaar naar mijn mening ook wel.

Link to comment
Delen op andere websites

1. v. Nistelrooy is de beste Centrale Spits van oranje op dit moment.

2. Kuyt is geen vleugelaanvaller en valt dus buiten de boot.

3. Hoezo Kuyt de beste spits van de eredivisie? Wie de beste spits is hangt af van het aantal doelpunten, en

Huntelaar is zowieso de beste spits in de eredivisie want die heeft Kuyt meer dan afgetroefd :klap:

4. Waarom zetten er zoveel mensen Sneijder buiten oranje, hij is geblesseerd maar makkelijk weer fit voor

het WK en ik begrijp ook niet waarom Landzaat er niet bij mag, hij is juist de dragende kracht bij

oranje :Y

5. Kuyt is zo onsportief typisch kakkerlaks(feyenoord) ik kan me nog herrineren dat hij v.d. Vaart een keer

neerhaalde, v.d. Vaart werd terecht boos en uiteindelijk kregen ze allebei een gele kaart, ook gister

ging hij zogenaamd met pijn in de ''16'' liggen.

6. Na de wedstrijd van gisteren ging hij ook nog haast jankend vertellen dat de scheidsrechter de

wedstijd beter had moeten aanvoelen, als alleen ajax rode kaarten had gehad had hij wel iets

anders gezegd.

Vak410

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook eens met Goliat.

Gisteren Ajax-Feyenoord gekeken?

Die schot van Greene en redding van Stekelenburg?

Maar goed

De spelers die niet mee moeten:

Keeper:Lodewijks

Verdedigers:Tim de cler , Kew Jaliens , Ron Vlaar , Wilfred Bouma

Middenvelders:Denny Landzaat George Boateng Hedwiges Maduro

Aanvallers:Dirk Kuyt Romeo Castelen Martijn Meerdink Jan Vennegoor of Hesselink en misschie nog Ryan Babel (Aangezien een slechte seizoen behalve die tegen Roda JC in Gatorade Cup*)

De broek valt me naar beneden, Dirk Kuyt gewoon de beste spits uit de eredivisie niet meer? :t

Hoezo ajax fanboy. :sst:

Huntelaar vond ik veel beter dan Kuyt

Robben van nistelrooy van Persie is al genoeg.

Voor reserve Huntelaar

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook eens met Goliat.

Gisteren Ajax-Feyenoord gekeken?

Die schot van Greene en redding van Stekelenburg?

Maar goed

De spelers die niet mee moeten:

Keeper:Lodewijks

Verdedigers:Tim de cler , Kew Jaliens , Ron Vlaar , Wilfred Bouma

Middenvelders:Denny Landzaat George Boateng Hedwiges Maduro

Aanvallers:Dirk Kuyt Romeo Castelen Martijn Meerdink Jan Vennegoor of Hesselink en misschie nog Ryan Babel (Aangezien een slechte seizoen behalve die tegen Roda JC in Gatorade Cup*)

De broek valt me naar beneden, Dirk Kuyt gewoon de beste spits uit de eredivisie niet meer? :t

Hoezo ajax fanboy. :sst:

Huntelaar vond ik veel beter dan Kuyt

Robben van nistelrooy van Persie is al genoeg.

Voor reserve Huntelaar

Dat is waar maar v. Basten wil alle posities dubbel bezet.

Dus dan lijkt mij dit de beste keuze voor de voorhoede:

Linkervleugel: Robben

Babel

Diepe spits: v. Nistelrooy

Huntelaar

Rechtervleugel: v. Persie

Castelen

Daarnaast is het mischien toch handig om Vennegoor mee te nemen, hij kan samen met v. Nistelrooy een wedstrijd openbreken maar goed dat is aan de bondscoach om te beslissen.

Daarnaast twijfel ik toch een beetje om Huntelaar omdat hij in het Nederlands elftal officieel nog niets bewezen heeft ookal is hij mischien vele malen beter dan v. Nistelrooy of andere Nederlandse spitsen denk ik niet dat het goed is om Huntelaar gelijk voor de leeuwen te gooien. :N

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Kuyt is niet meer beste spits van eredivisie, dat is huntelaar, daarom heeft hij er ook het meest gescoord :Y Kuyt is alleen wat meer een leider...

Mijn lijstje:

De spelers die niet mee moeten:

Keeper: Maarten Stekelenburg => andere vind ik gewoon beter!

Verdedigers:

Ron Vlaar => hij maakt heel veel fouten bij feyenoord!

Urby Emanuelson => ik vind hem eigenlijk te jong voor zo'n groot, moeilijk toernooi!

Middenvelders:

George Boateng => heb eigenlijk nog niet veel over hem gehoord... ook geen goede dingen dus!

Nigel de Jong => speelt niet eens in ajax1 (daar zat hij toch op de bank???) kan mss wel mee omdat hij meerdere functies kan vervullen...

hedwiges maduro => vind ik tegenvallen de laatste tijd, steeds slechter! Kan mss om dezelfde reden als de jong mee...

Aanvallers:

Romeo Castelen => met kuyt, huntelaar, van nistelrooy voor je, kom je toch niet aan spelen toe?

Hetzelfde geldt voor martijn meerdink en jan vennegoor of hesselink

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor Brazilie,ze hebben al vorig jaar gewonnen en nu zulllen ze weer winnen :)

Vorig jaar? Het WK is om de 4 jaar ;)

1. v. Nistelrooy is de beste Centrale Spits van oranje op dit moment.

2. Kuyt is geen vleugelaanvaller en valt dus buiten de boot.

3. Hoezo Kuyt de beste spits van de eredivisie? Wie de beste spits is hangt af van het aantal doelpunten, en

Huntelaar is zowieso de beste spits in de eredivisie want die heeft Kuyt meer dan afgetroefd :klap:

4. Waarom zetten er zoveel mensen Sneijder buiten oranje, hij is geblesseerd maar makkelijk weer fit voor

het WK en ik begrijp ook niet waarom Landzaat er niet bij mag, hij is juist de dragende kracht bij

oranje :Y

5. Kuyt is zo onsportief typisch kakkerlaks(feyenoord) ik kan me nog herrineren dat hij v.d. Vaart een keer

neerhaalde, v.d. Vaart werd terecht boos en uiteindelijk kregen ze allebei een gele kaart, ook gister

ging hij zogenaamd met pijn in de ''16'' liggen.

1. Zie mijn commentaar op de post van NandroDavids.

2. Kuyt kan overal in de aanval spelen, linksbuiten, rechtsbuiten in de spits en zelfs op de 10.

3. Het aantal doelpunten zegt niks, Kuyt heeft honderden aanvallen van Feyenoord ingeleid, tientallen assisten gegeven en dat hij er dan ook nog veel bij scoort is 'maar een bijzaak'.

4. Probeer jij maar na een hele lange blessure gelijk weer mee te doen op het hoogste voetbalniveau van de wereld, in het belangerijkste toernooi ook nog!

5. 'zogenaamd met pijn in de 16 gaan liggen' heet een schwalbe, en ga me niet vertellen dat Huntelaar dat nog nooit heeft gedaan!

Van Nistelrooy zijn spitsen van wereldniveau

Ik hoor niks meer van hem bij Manchester, en in de interlands doet hij ook niks.

Als hij wat meer zou werken (Kuyt) kan weer zijn oude topniveau krijgen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...