Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Ik ga zeer zeker kijken. Dit is best wel belangerijk voor mij, omdat mijn vaderland in de finale staat.

Italië heeft zeker kans met: Zambrotta (M), Cannavaro(V), Buffon(D), Toni(A), Del Piero(A), Grosso(M), Gilardino(A), Inzaghi(A) en nog wel meer.

Maar Frankrijk heeft ook kans met: Henry(A), Zidane(M), Thuram(V), Vieira(M).

Het gaat zeker een spannende wedstrijd worden.

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Ja dat denk ik ook hoor zidane tegen del piero totti tegen henri of omgekeerd één ding is zeker dat het een spannende wedstrijd zal worden ik ben voor geen enkele van de twee,van mogen mij ze alle twee winnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland - Portugal 3-1, het waren niet twee van mijn lievelingsteams maar Duitsland heeft 3de plek toch wel verdiend.

Ben het helemaal met je eens :Y Nu op naar de finale Frankrijk-Italie Zelf maakt het mij niet echt uit wie er van deze twee zullen winnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Spannend hoor, vanavond is de finale! :klap: Ik kijk er echt naar uit, 2 teams waarvan ik vind die in bloedvorm verkeren. Ze spelen allemaal goed, hun 'topspelers' zijn op dreef alles loopt op rolletjes. Vanavond verwacht ik dan ee nwedstrijd van een hoog niveau alleen zal ik hem moeten missen. Jongens, succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...