Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Huntrelaar is echt heel goed. zijn techniek is beter dan die van Kuyt (vind ik) maar Dirk Kuyt is groot en heeft super veel conditie. hij kan de hele wedstrijd door rennen. Dus ik denk dat je Huntelaar beter op een vleugel positie kan zetten en Kuyt in de spits. Het is handig om grote spelers voor te hebben

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

hier is het schema van WK 2006, dit is geen discusiietopic

als er een slot op moet zeg t maar

>>> Door NandroDavids: Slot is niet nodig hoor, ik heb 'm samengevoegd met het WK 2006-topic. Daar hoort dit thuis.... ;) <<<

WK 2006

GROEP A

1. Duitsland

2. Polen

3. Ecuador

4. Costa Rica

Duitsland -- - -- Costa Rica

Polen -- - -- Ecuador

Duitsland -- - -- Polen

Ecuador -- - -- Costa Rica

Ecuador -- - -- Duitsland

Costa rica-- - -- Polen

GROEP B

1. Engeland

2. Zweden

3. Trinidad & Tobago

4. Paraguay

Engeland -- - -- Paraguay

Trinidad -- - -- Zweden

Engeland -- - -- Trinidad

Zweden -- - -- Paraguay

Zweden -- - -- Engeland

Paraguay -- - -- Trinidad

GROEP C

1. Argentinië

2. Ivoorkust

3. NEDERLAND!!!

4. Servië & Montenegro

Argentinië-- - -- Ivoorkust

Servië -- - -- Nederland

Argentinië-- - -- Servië

Nederland -- - -- Ivoorkust

Nederland -- - -- Argentinië

Ivoorkust -- - -- Sevië

GROEP D

1. Mexico

2. Iran

3. Angola

4. Portugal

Mexico -- - -- Iran

Angola -- - -- Portugal

Mexico -- - -- Angola

Portugal -- - -- Iran

Portugal -- - -- Mexico

Iran -- - -- Angola

GROEP E

1. Italië

2. Ghana

3. VS

4. Tsjechië

Italië -- - -- Ghana

VS -- - -- Tsjechië

Italië -- - -- VS

Tsjechië -- - -- Ghana

Tsjechië -- - -- Italië

Ghana -- - -- VS

GROEP F

1. Australië

2. Japan

3. Brazilië

4. Kroatië

Australië -- - -- Japan

Brazilië -- - -- Kroatië

Brazilië -- - -- Australië

Japan -- - -- Kroatië

Japan -- - -- Brazilië

Kroatië -- - -- Australië

GROEP G

1. Frankrijk

2. Zwitserland

3. Zuid-Korea

4. Togo

Frankrijk -- - -- Zwitserland

Zuid-Korea -- - -- Togo

Frankrijk -- - -- Zuid-Korea

Togo -- - -- Zwitserland

Togo -- - -- Frankrijk

Zwitserland-- - -- Zuid-Korea

GROEP H

1. Spanje

2. Oekraïne

3. Tunesië

4. Saudi-Arabië

Spanje -- - -- Oekraïne

Tunesië -- - -- Saudi-Arabië

Spanje -- - -- Tunesië

Saudi-Arabië-- - -- Oekraïne

Saudi-Arabië-- - -- Spanje

Oekraïne -- - -- Tunesië

Tweede ronde

1---NR.1 A -- - -- NR.2 B

2---NR.1 C -- - -- NR.2 D

3---NR.1 B -- - -- NR.2 A

4---NR.1 D -- - -- NR.2 C

5---NR.1 E -- - -- NR.2 F

6---NR.1 G -- - -- NR.2 H

7---NR.1 F -- - -- NR.2 E

8---NR.1 H -- - -- NR.2 G

Kwartfinale

9----Winnaar 1 -- - -- Winnaar 2

11---Winnaar 3 -- - -- Winnaar 4

10---Winnaar 5 -- - -- Winnaar 6

12---Winnaar 7 -- - -- Winnaar 8

Halve Finale

13---Winnaar 9 -- - -- Winnaar 10

14---Winnaar 11 -- - -- Winnaar12

Derde plaats

15---Verliezer 13 -- - -- Verliezer 14

Finale

16---Winnaar 13 -- - -- Winnaar 14

De winnaar van het WK is dus : Winnaar 16

Bewerkt: door TQM
Link to comment
Delen op andere websites

KALOU KAN HET WK NOG HALEN

'Als Verdonk het wil, haalt Kalou WK'

Gepubliceerd op maandag 01 mei 2006

Als minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie het wil, kan Salomon Kalou nog mee met het Nederlands elftal naar het WK.

Dat bepleitte zijn advocaat J. Kroes maandag voor de rechtbank in Rotterdam, waar het beroep diende tegen Kalou's afwijzing van een versnelde naturalisatie.

Kroes begrijpt dat het kort dag is, want 15 mei moet bondscoach Van Basten zijn definitieve selectie bekendmaken.

"Als de bestuursrechter Kalou in het gelijk stelt, kan Verdonk alsnog een positieve voordracht doen aan de koninkrijksraad. Die komt op 10 mei bijeen", aldus de advocaat van de Feyenoorder.

Kroes: "Neemt die de voordracht over, dan zou de koningin op 11 mei een handtekening kunnen zetten. Dat kan, want ze is in het land. Het is dan wel zaak dat de minister het initiatief neemt."

De voetballer zelf was maandag niet aanwezig in de rechtzaal. Volgens zijn advocaat was dat ook niet nodig. "Het is een zaak voor juristen. Salomon heeft al bij diverse gelegenheden zijn drijfveren uitgelegd. Wat dat betreft heeft hij zich een voorbeeldig Nederlander getoond."

Dit las ik net,,

En rooney gaat het wk waarschijnlijk niet halen hij heeft een middenvoetbeentje gebroken, en moet 6 weken herstellen, Heel engeland wacht af of hij het haald

RGA

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk sportnieuws, ik denk met de transfer die Salamon gaat krijgen dat hij niet meer voor het Nederlands elftal wil halen. De reclame overigens was wel goed, hij vond hem zelf niet leuk. Maar die reclame zette het volk een beetje op tegen Rita Verdonk. Ik hoop dat Salamon wel bij de nederlandse selectie nog kan komen, maar ik denk het niet. Hij gaat waarschijnlijk naar engeland en dan vind Salamon Nederand toch niets meer.

Jammer voor Rooney. Een uitstekende beweegende spits die samen met MIcheal Owen een gevaarlijk koppel zorgt. Ik hoop dat ze er alles aan doen hem zo snel mogenlijk weer bij de selectie te krijgen. Hij is een prima voetballer en hij zorgt voor gevaar, en dat maakt het WK weer zo leuk omdat erweer een perfecte verdediger tegenover staat. Ik kijk erg uit naar het WK2006!!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk sportnieuws, ik denk met de transfer die Salamon gaat krijgen dat hij niet meer voor het Nederlands elftal wil halen. De reclame overigens was wel goed, hij vond hem zelf niet leuk. Maar die reclame zette het volk een beetje op tegen Rita Verdonk. Ik hoop dat Salamon wel bij de nederlandse selectie nog kan komen, maar ik denk het niet. Hij gaat waarschijnlijk naar engeland en dan vind Salamon Nederand toch niets meer.

Jammer voor Rooney. Een uitstekende beweegende spits die samen met MIcheal Owen een gevaarlijk koppel zorgt. Ik hoop dat ze er alles aan doen hem zo snel mogenlijk weer bij de selectie te krijgen. Hij is een prima voetballer en hij zorgt voor gevaar, en dat maakt het WK weer zo leuk omdat erweer een perfecte verdediger tegenover staat. Ik kijk erg uit naar het WK2006!!

Even een vraagje. In Engeland moet je toch 75% van je interlands hebben gespeeld als je van buiten de EU vandaan komt? Als dat zo is dan kan Kalou niet naar Engeland omdat hij nooit een vergunning zou krijgen

Ik kijk ook erg uit naar het WK. Rooney is op dit moment de hoop van Engeland.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt inderdaad, Colonel Cortez. In Engeland krijg je als voetballer van buiten de EU pas een werkvergunning als je 75 % van de interlands van de afgelopen 2 jaar hebt gespeeld. Kalou kan op dit moment dus niet aan de slag in Engeland. Maar ik denk dat Kalou dan wel naar een ander land kan, zo'n groot talent wil elke topclub wel hebben, dus hij kan waarschijnlijk wel naar Spanje/Duitsland/Italië of een ander topland.

Engeland is flink in paniek geraakt door de blessure van Wayne Rooney. Op het EK 2004 was hij ook al de grote ster, maar viel hij geblesseerd uit. De kans bestaat dat hij toch meegaat naar het WK, maar dat hij dan de 1e twee poulewedstrijen moet missen. Maar Rooney is zeker niet de enige die een twijfelgeval zal zijn voor het WK. Ik ben bang dat er nog meer mooie spelers af gaan haken...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan nu toch ook?

Je update gewoon die post steeds!

En als Kalou een Nederlands paspoort krijgt, en hij vertrekt naar het buitenland heeft alleen Feyenoord er last van, want Feyenoord is dan een goeie spits kwijt! Hij speelt dat nog wel gewoon mee in het Nederlands elftal!

Link to comment
Delen op andere websites

Kalou is een stuk slechter gaan spelen door de hele affaire. Ik vind het dan ook onterecht als hij mee mag naar het wk ten kosten van Huntelaar, Kuyt of wie dan ook...

Mijn mening is ook dat hij geen Nederlands paspoort mag krijgen. Tegenwoordig krijgt niemand meer een Nederlands paspoort als hij/zij alleen voor werk komt, en dan een voetballer mag dat wel?

Ik vind voetbal heel leuk, daar neit van, maar ik kan het niet hebben dat mensen die het heel moeiljk hebben in hun eigen land geen vergunning krijgen en kalou wel...

als Rooney er niet bij aanwezig is, is dat heel jammer. Maar aan de andere kant: als nederland tegen Engeland moet spelen, is het misschien maar beter als hij er niet bij is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kalou is een stuk slechter gaan spelen door de hele affaire. Ik vind het dan ook onterecht als hij mee mag naar het wk ten kosten van Huntelaar, Kuyt of wie dan ook...

Ik zou het absoluut niet fair vinden dat Kalou wel mee mag en Hunterlaar of Kuyt niet. Ik hoop dat Huntelaar of Kuyt niet meegaat. Allebeide goedde voetballers, maar als ze allebeide meegaan dan gaat Vennegoor of Hesselink niet mee. Dit is een prima voetballers als breekijzer, dus ik heb hem liever dan Kuyt of Huntenlaar. Zo'n voetballer heb je nodig. Zit er trouwens een limiet op, hoeveel voetballers je mag meenemen naar het WK? Anders neem je ze toch gewoon beide mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij mag je er 23 meenemen.

Daarvan mogen er drie keeper bijzitten. Dan heb je dus nog twintig veldspelers over. Het is aan de bondscoach hoe hij het gaat invullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Om terug te komen op de zaak Kalou: Maar goed dat hij niet mee mag met het wk. Elke keer als hij weer blundert, denk ik: 'Nouw die zullen we nu echt missen hoor' (ironisch bedoelt).

Ik vind dat Huntelaar iig mee moet, hij is gewoon een superspits. Maduro en Babel kunnen thuisblijven. Maar ik vind eigenlijk dat Van Nistelrooy wel mee zou moeten. Maar het NL elftal heeft vaak het probleem dat er teveel spitsen zijn, misschien maar gewoon lootjes trekken wie er wel en niet mee mag? :D:puh:

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Keepers voor de WK

Ik vind dat 100% Edwin van der Sar meemoet naar het WK 2006 (Gaat ook gebeuren)

Daarna mag Maarten Stekelenburg ook.

Moet je hem zien keepen bij FC Groningen - Ajax (2-1) , hij kan wel 2 doelpunten tegen hebben gekregen maar die 2 schoten was hij juist kansloos.

Zaak Salomon Kalou

Ik heb hem liefst voor de Nederlandse Elftal.

Straks verliezen we van Ivoorkust :s.

Wayne Rooney

Selecteer hem nou maar en dan zal hij de 1ste wedstrijden misschien missen.

Maar dan red hij wel voor de 2de en 3de en misschien nog verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...