Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Ik hoop dat Huntelaar of Kuyt niet meegaat. Allebeide goedde voetballers, maar als ze allebeide meegaan dan gaat Vennegoor of Hesselink niet mee. Dit is een prima voetballers als breekijzer, dus ik heb hem liever dan Kuyt of Huntenlaar. Zo'n voetballer heb je nodig.

Kuyt wordt gezien als dé spits, al ben ik het daar niet mee eens :puh:

Huntelaar vind ik wel mee moeten, niemand heeft zo vaak gescoord als hij! en hij kan ook breekijzer zijn, kijk maar naar die wedstrijd tussen huntelaar en roda jc voor de beker.

Vennegoor of hesselink vind ik niet goed genoeg om mee te mogen. Ik zou kiezen voor:

Van Nistelrooy, Kuyt en Huntelaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Ik dacht dat de selectie eind mei/begin juni bekend zal worden gemaakt. Ik ben erg benieuwd, gaat van Nistelrooy nu wel of nit mee? Verder ben ik blij dat Kaloe niet mee gaat. Ik vind gewoon dat hij met Ivoorkust moet voetballen, hij komt daar ook weg dus ik snap ook niet waarom hij hier zou moeten voetballen. Dus opzich vind ik het een terrechte keuze. Nu maar hopen dat Vennegoor of Hesselijk meegaat!

Link to comment
Delen op andere websites

Alle bondscoaches moeten hun selecties op 15 mei bekendmaken en inleveren bij de FIFA. Nog 6 dagen dus. De bondscoaches wilden het eigenlijk later, omdat er nog 3 weken zitten tussen het inleveren van de selectie, en het begin van het WK (9 juni). Maar de FIFA heeft besloten dat het toch op 15 mei moet...

Link to comment
Delen op andere websites

Alle bondscoaches moeten hun selecties op 15 mei bekendmaken en inleveren bij de FIFA. Nog 6 dagen dus. De bondscoaches wilden het eigenlijk later, omdat er nog 3 weken zitten tussen het inleveren van de selectie, en het begin van het WK (9 juni). Maar de FIFA heeft besloten dat het toch op 15 mei moet...

Hoe komt het dan dat wij sommige opstellingen al (ongeveer) weten(denk maar aan Brazilie en Engeland)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het gewoon goed denken. Als je bijvoorbeeld Brazilie neemt, dan weetje al bijna wie er spelen. Het zijn de bekende spelers, dus je kan bijna niet verwachten wie erin staan. Zo is het bij Australië ook zo. Als je goed kijkt naar wie de afgelopen wedstrijden al hebben gespeeld, dan kan je opmaken wel elftal er waarschijnlijk in Duitsland gaat spelen. Bedoel je dit? Of bedoel je iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Alle bondscoaches moeten hun selecties op 15 mei bekendmaken en inleveren bij de FIFA. Nog 6 dagen dus. De bondscoaches wilden het eigenlijk later, omdat er nog 3 weken zitten tussen het inleveren van de selectie, en het begin van het WK (9 juni). Maar de FIFA heeft besloten dat het toch op 15 mei moet...

*Dubbelpost*

De selectie blijkt al bekend te zijn, Huntelaar gaat niet mee naar Duitsland. Wie wel meegaan zijn:

fjodilsfhsafda5py.png

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat Seedorf niet eerder is opgemerkt door van Basten, hij doet het zo goed bij AC!

Over de selectie:

Ik denk dat hij wel veel pit heeft, maar iets te weinig kwalitiet! Kijk naar landen als Brazilie en Engeland, die nemen veel grote spelers mee, en niet een paar grote en voor de rest kleine die nog (te veel) moeten wennen!

Het wachten is op het WK!

Link to comment
Delen op andere websites

Van Basten heeft 1 megagrote fout gemaakt! Huntelaar thuislaten. Ik vind dat dat echt niet kan, hij is topscorer! De rest van de selectie is oké.

Ehm....2 fouten volgens mij. De 2e fout vind ik nog veel groter dan het thuislaten van Huntelaar: Van Basten laat Edgar Davids thuis... :{ . De grote aanjager van het Elftal kun je toch niet thuislaten...? :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 3fouten:; Huntelaar, Davids en Seedorf(is zo goed bezig bij AC Milaan dat je hem gewoon niet kan thuislaten)

Maar idd Davids is de grootste fout, hij gaat er nog spijt van krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Van Basten zal zeer veel spijt krgen van zijn fouten! Als je (Nandro :puh: )Davids in je team hebt, Seedorf en Huntelaar in je team hebt, dan heb je genoeg routine om een wedstrijd goed te kunnen spelen. Als je Seedorf, Davids en Cocu op het middenveld hebt, dan heb je zoveel routine dat het goed kan komen. Het zijn alle drie grote sterren en zullen daarom hun ervaring heel gemakkelijk door kunnen geven aan de jonkies.

Huntelaar vergeten is inderdaad erg jammer, zelf zie ik Vennegoor er graag bij, maar Huntelaar ook. Ik had liever Ryan Babel thuis gezien, deze jongen voetbalt nooit en heeft zich dit seizoen nooit bewezen. Volgens mij is dit gewoon vriendjespolitiek (Ajax vs Ajax). Als je daar Huntelaar had door vervangen, dan heb je nog een balvaste en productive speler en kan op het WK2006 superveel bij leren. Hij kan dan uitgroeien tot een topspits die ook nog veel scoren kan. Toch wat foutjes van Basten!

Link to comment
Delen op andere websites

v. Basten is echt zo dom!!

Ok allereerst natuurlijk dat Huntelaar thuis blijft maar dat weten we allemaal al, daarnaast kan ik er niet als ajacied eerlijk over oordelen.

Maar dan 3 mensen die hij meeneemt:

Heitinga

Babel

Kromkamp

Is marco op z'n achterhoofd gevallen ofzo? :?

Heitinga en Babel hebben niets laten zien dit jaar, hoewel ze aan het eind nog wel even aan de bel trokken.

van Kromkamp wist ik niet eens dat hij nog in leven was zo weinig heb ik van 'm gehoord.

Dat Davids en Seedorf niet meegaan is geen verassing, Davids heeft de kwaliteit wel maar heeft dat niet laten zien, mede doordat hij slachtoffer was van het rotatie-systeem dat ze in Engeland gebruiken.

Seedorf is ook wel goed genoeg voor Oranje maar meestal als hij een Oranje-shirt aantrekt vergeet hij, hoe je moet voetballen.

Nog even over Huntelaar v.s. Vennegoor.

Ik heb er geen probleem mee dat Huntelaar thuis blijft, nu kunnen we lekker Europees onder 21 kampioen worden. Vennegoor is ook samen met v. Nistelrooy en ideaal koppel, maar Vennegoor moet je echt niet gaan gebruiken als enige centrumspits of samen met kuyt(die wil ik ook niet meer op de vleugel zien).

Ik snap alleen niet helemaal waarom er maar 2 opties open waren voor de 3e spits die mee mocht.

Nederland heeft nog meer goede spitsen zoals: Kluivert, Makaay en Hasselbank.

Maar goed v. Basten is denk ik één van de beste coaches ter wereld dus het zal vast allemaal wel goed komen. :bier:

@Ruurd31: Zonder Babel zouden we geen 2e linksbuiten hebben, achter Robben, de keuze was of casten of Babel en San Marco heeft voor de laatste gekozen.

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...