Jump to content

[SA|SCM] (Mission)Coding


JGuntherS

Recommended Posts

Hoe bedoel je? Dat je alle normale missies in 1 keer hebt uitgespeeld? Daarvor moet je de missie-variabeles aanpassen. Variabeles zoals $CATALINA_MISSIONS_PASSED. En je moet de missiepunten helemaal vol maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JGuntherS

    23

  • Michael Hilgen

    12

  • Dutchy3010

    4

  • DjP.P

    3

Bij een 100%-savegame zijn alle missies gehaald, ook de zijmissies. Als je alle storyline-missies gehaald wilt hebben, moet je een storyline-gehaalde-savegame downloaden. Ik weet zo niet waar zo'n savegame te downloaden is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

ik krijg met sa mission builder de melding''memory beyond the defined range has been accessed. Use DEFINE MEMORY 46326 or higher to allocate enough memory. Then recompile'' na dat ik main.scm heb gebruikt en wou compileren

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg met sa mission builder de melding''memory beyond the defined range has been accessed. Use DEFINE MEMORY 46326 or higher to allocate enough memory. Then recompile'' na dat ik main.scm heb gebruikt en wou compileren

Als je dat krijgt moet je de "DEFINE MEMORY"-regel aanpassen, die staat ergens bijna bovenaan. Maak er dus "DEFINE MEMORY 46326" van en het werkt allemaal weer :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

JGuntherS

Wat bedoel je met missiepunten helemaal volmaken want ik heb dat op gezocht van catalina alleen weet niet wat de missie punten zijn

Hoe bedoel je? Dat je alle normale missies in 1 keer hebt uitgespeeld? Daarvor moet je de missie-variabeles aanpassen. Variabeles zoals $CATALINA_MISSIONS_PASSED. En je moet de missiepunten helemaal vol maken.

hoe maak je de missie punten dan helemaal vol en welke zijn dat dan

ik ben hier heen gegaan$CATALINA_MISSIONS_PASSED maar waar staan de variabels dan

sorry voor het dubbel posten

Bewerkt: door Michael Hilgen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

sorry voor de bump :$

maar ik had netjes de nieuwe main.scm in de data/scripts map gedaan.

ik doe perongeluk load game en mijn savegame doet ut gewoon. maar de wat ik had verandert erin deed het niet.

en new game deed ut ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hoi ik wil een auto plaatzen regels moet je gebruikken??

de uoto en de rest weet ik wel maar dat van plaats en create die weet ik niet en waar moetten die regels

van create en build . ik zat te zoekken waar de caddy ge plaats zijn moet dan een aouto daar ergens??

alvast dank

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hmm, ik begrijp je niet helemaal, kun je het wat beter uitleggen en in volle zinnen? Dat leest wat makkelijker ;).

Ik heb de Missie punten van Catalina op gezocht maar ik snap niet wat je bedoelt met misse punten en hoe je ze vol kan maken

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik begrijp je niet helemaal, kun je het wat beter uitleggen en in volle zinnen? Dat leest wat makkelijker ;).

Ik heb de Missie punten van Catalina op gezocht maar ik snap niet wat je bedoelt met misse punten en hoe je ze vol kan maken

030C: set_mission_points += 1

Als ik main.scm heb geopend

en zo een map heb uitgekozen

krijg ik een error

Als je geen gedetailleerde informatie geeft kan niemand je helpen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb weer een nieuwe vraag: Hoe werk ''Angel'' als je auto plaatst??

want, elke keer als ik een auto plaats staat die verkeerd...(hij staat verkeerdom of so...) :?:?

Bewerkt: door Michael Hilgen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...