Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedankt voor de tips verder maar ik heb nog steeds een probleem ik moet namelijk 2 regels over de oude heen plakken. Daarvoor moet ik handling openen maar dan vraagt hij of ik het progamma op het web wil opsporen. Dus weet iemand hoe ik die regels van die Batmobil moet doen? Alvast bedankt :D

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me vertellen hoe je de default.ide file moet aan passen voor een mod?

Dat ligt eraan welke mod je hebt .....

normaal gescproken staat dit soort dingen altijd in een bijgeleverde readme file.

@milann: Kun je probereb je probleem iets uitgebreider te beschrijven, want ik heb nu geen idee wat je bedoeld..

ik bedoel de corvette op deze site,

ik als de oude defaut.ide lijn wil vervangen met de nieuwe en ik loop naar de auto toe

krijg ik zo'n windows fout melding en loopt het programma vast.

De spaties zijn goed, en ik snap het niet meer :(:(:(

Bewerkt: door starwars cat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer een paar problemen en ik heb geen backups gemaakt!!! Ook kan ik hem op dit moment niet opnieuw instaleren. Ik heb die deluxo's verwijderd en toen toegevoegd voor dat batmobil, hetzelfde met de faggio voor de hoverboard. Nu kan ik maar 1 deluxo vinden in die img tool namelijk .dff en helemaal geen faggio. Kan ik dit probleem nog oplosen ?¿

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit kan je (voor zo ver ik weet) niet zomaar oplossen. Je kan beter ALTIJD backuppen. Volgens mij kun je nog ergens de originele main.scm downloaden. Kweet niet meer welke site (mischien GTA games) Anders kun je het beste opnieuw installeren ja..

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

heb ik net gedaan maar het werkte niet sterker nog hij liep vast op de plek waar die eerst gewoon stopte . ik heb toen ctrl+alt+delete gedaan enzo maar niks werkte dus ik heb um met de hand moete doen gwoon de stekker deruit. misgien heeft er iemand verder nog tips?

btw: ik had de orginele main.scm gedownload dus je bent gwaarsguurt!

kon trouwens niet de orginele gta3.img downloade

ik hep um(4 mei)geinstaleerd en hij doet het nu :lolsign:

Bewerkt: door marty
Link to comment
Delen op andere websites

ke tnx voor de tips vedr ik zeg het wel als ie het weer doet(hopelijk snel)

sory hij stond in een speciale map dus ik ben nu aan rebuilden maar het duurt wel lang hij staat nu 10 min op 1 % . nu moet ik aleen de faggio nog vinde

kheb de faggios al gevonde entoen wou ik rebuilde doen en toen kreeg ik : read beyond end of file. ik kan nie zo goet engels dus kan iemand vertele wat r staat en wat ik r aan kan doen?

btw: als ik gta opstart krijg ik een stukje film (de normale)en dan stopt het opeens , geen foutmeldins niks ik klap er gwoon uit?

Bewerkt: door marty
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

:D er staaN hele mooie auto's en motors en allemaal voertuigen op jullie site :lol: :D:) maar weten jullie een site waar je van die mooie motors kan downloaden die die PGJ 600 vervangt ?? :unsure: en voor nog meer mooie auto's ? :rolleyes:

McLaren_F1_LM1.jpg

Bewerkt: door Only_Gino
Link to comment
Delen op andere websites

Wil je de volgende keer als je nog iets ilt zeggen, de "edit" knop gebruiken op je laatste bericht in plaats van twee berichten achterelkaar te plaatsen.... Dit heet dubbelposten en dat wordt hier niet op prijs gesteld.

Verder zul je geen antwoord krijgen op je vraag naar download sites, die mogen hir namelijk niet gepost worden. probeer het eens met google...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

<_< ik heb alles goed gedaan maar als ik VC speel kan ik hem maar 5 min. spelen en dan zegt hij dat er een ünhandled expaction"is en dan moet hij worden afgesloten :angry: wat moet ik doen ?? :(

ps:met het modden lukt het wel maar de kleuren lukken echt niet :( kunnen jullie me helpen ?? :unsure:

in-game-2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...