Jump to content

Wat voor sport doe jij?


Rik LeE!

Recommended Posts

Ik doe op dit moment behoorlijk wat sporten, ik beweeg ook aardig wat in een week. In mijn eigen tijd doe ik aan bodybuilden, freefight/MMA en kickboxen! Naast dat geef ik ook kickbox en freefight lessen(o.a. aan mensen met een fysieke/mentale beperking). Naast dat doe ik als schoolvakken ook nog aan judo, voetbal en turnen!

Ik beweeg dus behoorlijk wat in de week!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 657
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    15

  • Pete-R

    9

  • Eros

    8

  • commando

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.

ik loop ook relatief aan de harde kant :bonk: maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet :puh:

zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen ^_^

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.

ik loop ook relatief aan de harde kant :bonk: maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet :puh:

zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen ^_^

Ik wou al zeggen;) Maar genoeg sport lijkt me zo! :Y Wat voorn sport moet je bij de politie doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.

60 kilometer per dag?! Hoelang ben je dan onderweg?

Rond een uur tot een anderhalf.

Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.

ik loop ook relatief aan de harde kant :bonk: maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet :puh:

Tja, t is mijn enige vorm van sporten dat ik doe. Een conditie had ik al redelijk van het voetballen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.

ik loop ook relatief aan de harde kant :bonk: maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet :puh:

zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen ^_^

Ik wou al zeggen;) Maar genoeg sport lijkt me zo! :Y Wat voorn sport moet je bij de politie doen?

vrij verschillend, van zelfverdediging tot conditietraining. ( er zijn ook dingen bij die eigenlijk geen sport zijn, maar waar je wel veel beweegt etc. )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou al zeggen;) Maar genoeg sport lijkt me zo! :Y Wat voorn sport moet je bij de politie doen?

vrij verschillend, van zelfverdediging tot conditietraining. ( er zijn ook dingen bij die eigenlijk geen sport zijn, maar waar je wel veel beweegt etc. )

Hoelang duurt zo'n opleiding btw? Is het wel zo dat als je dit sportdeel achter de rug hebt, je daarna niet meer verplicht hoeft

te sporten? Daar is toen toch zo veel discussie over ontstaan? Dat politieagenten niet eens een goede conditie hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Voetbal, Fietscross en af en toe Fitness

Fietscrossen deed ik vroeger altijd toen ik klein was... met je fiets crossen over een heuvelparcours... Dat is ook zeker goed voor je conditie :puh: Ik deed dat echt elke dag, ik kon toen zelfs op een gegeven moment een looping maken en weer goed terug landen ( old times, old times )... Jammer dat ze de crossbaan hebben gesloopt, en er een gebouw hebben neergezet. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...