Jump to content

Wat voor sport doe jij?


Rik LeE!

Recommended Posts

  • Reacties 657
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    15

  • Pete-R

    9

  • Eros

    8

  • commando

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik blesseer me niet zo vaak met voetbal, maar uitgerekend deze maand moeten mijn beide benen de pineut zijn :cab:

wat een ballen sport is het toch ook :clown:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Professioneel bankzitten.

En als motorrijden ook als sport telt, dan doe ik dat ook. :7

bankzitten is geen sport. Bij motorrijden hangt het er vanaf. bijvoorbeeld touren op een chopper is geen sport, competitief racen op een circuit wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Sinds afgelopen zomer weer begonnen met voetballen na zes jaar van afwezigheid wegens omstandigheden. Ik heb een zeer gezellig team waarvan minimaal de helft ook altijd wel blijft om nog bij het 1e te kijken of eventueel nog een biertje te doen. Een heel goed team hebben we niet maar qua inzet zit het wel goed. Daarnaast doe ik nu al twee jaar aan krachttraining. Voetbaltrainingen op dinsdagavond en donderdagavond en krachttraining op woensdagavond en vrijdagavond. Op zaterdag meestal een wedstrijd en om de twee week ook nog bij FC Groningen voetbal kijken die meestal op zondag spelen. Heb ik nog eens een vriendin die aandacht op eist en werk EN school. Druk leventje wel!

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 11 maanden later...

Binnen enkele maanden ga ik beginnen met zaalvoetbal. Een vriend van me wou een geheel nieuwe club oprichten en daar zijn we druk mee bezig. De tenues zijn vandaag besteld, de zaal waarin we gaan spelen is nu nog onze grootste zorg. Ik heb wel vertrouwen op een goede afloop :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik doe aan:

Fitness

Wielrennen

Mountainbiken

Karten (4x pj)

Voetbal als trainer/coach van VV TOV F1

Ik deed aan:

Voetbal

Judo

Boksen

Savate (Frans boksen)

Alles op amateurbasis en, buiten het voetbal, niet in wedstrijdverband.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Binnen enkele maanden ga ik beginnen met zaalvoetbal. Een vriend van me wou een geheel nieuwe club oprichten en daar zijn we druk mee bezig. De tenues zijn vandaag besteld, de zaal waarin we gaan spelen is nu nog onze grootste zorg. Ik heb wel vertrouwen op een goede afloop :)

Eerste oefenpot was al twee weken geleden. Met 7-8 de boot in, maar het was toch nipt. Ik vind het persoonlijk nog een mooi resultaat tegen een ploeg die al jaren samen speelt.

Had overigens een goede kans voor een doelpunt maar mijn schot was niet krachtig genoeg :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...