Jump to content

Wat voor sport doe jij?


Rik LeE!

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
  • Reacties 657
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    15

  • Pete-R

    9

  • Eros

    8

  • commando

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 9 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 6 maanden later...

Wielrennen en spinning in de sportschool

Mag ik weten wat je precies doet qua wielrennen? :)

Gewoon voor mijzelf op de weg. Vroeger wel eens wedstrijden gedaan, maar dat is veel te hoog gegrepen. Inmiddels gestopt met spinning, ondertussen aan het trainen voor de 1/8 Triatlon.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik heb ruim een maand geleden voor het eerst een halve marathon gelopen, maar had duidelijk te weinig getraind. Flinke kramp in beide benen in de laatste kilometers, dan is het nog ver hoor... inmiddels daarom de training beter opgepakt met als 'hoofddoel' volgend jaar de Zwolse Halve Marathon binnen de 2 uur te lopen. Tussendoor loop ik denk ik nog wat 'kortere' afstanden als een 10 kilometer of een 10 Engelse mijl om wat meer meters in de benen te hebben en mooie tijden te kunnen lopen. Puur recreatief verder, voor de prijzen hoef ik het echt niet te proberen, maar ik vind het wel tof om steeds beter te worden.

 

Verder doe ik af en toe een afstandje op de racefiets. Vooral omdat je zo makkelijk snelheid maakt en zo tientallen kilometers wegtrapt. Zo zie je een stuk meer van de omgeving dan met hardlopen waar je toch dichter bij huis blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 9/8/2007 om 20:41, FrankyFourFingers zei:

Ik doe aan voetbal en ik ga ook op Kickboxen :puh:

Een update na 10 jaar :puh:: Kickboxen werd geen succes. Volgens mij heb ik daarna nog twee jaartjes getennist. Uiteindelijk gaf ik het voetballen en tennissen op vanwege tijdsgebrek en nam ik een abonnement bij de sportschool om zelf te kunnen kiezen wanneer ik sport. Jaartje of 3-4 geleden hebben we nog geprobeerd om te voetballen met een vriendenteam, maar dat werd geen succes :N


Nou blijf ik fit door wat spieroefeningen en tweemaal per week hard te lopen.

Het voetballen mis ik wel :-(

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 1 year later...
  • 2 weken later...
Op 7/21/2017 om 10:48, FrankyFourFingers zei:

Het voetballen mis ik wel :-(

Sindsdien het voetballen weer opgepakt, alleen wel in de zaal nu. Twee keer per week, eens met vriendenteam en eens met bedrijventeam. Heerlijk. Alleen jammer dat ik rook, dat is heel erg merkbaar. Techniek is wel flosjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...