Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Per ongeluk achter gekomen, maar misschien een goede tip voor op Wikigta !

Het gaat om GTA Vice City en de missie Riot (start bij Rosenberg)

misschien was dit al bekend bij de echte VC fans, maar op het begin van het spel kan je makkelijk een paar duizend dollar verdienen.

De bedoeling is om de missie Riot zo snel mogelijk te halen zodat er nog veel verhuizers in leven zijn. Wanneer de missie is voltooid zullen ze met elkaar blijven vechten alleen nu laten de afgemaakte verhuizers een flink pak geld achter. Je hoeft dus alleen toe te kijken hoe de achterblijvers elkaar in elkaar slaan en dan de pakjes geld op te pakken. Wel oppassen dat ze jou niet aanvallen (volgens mij afhankelijk van of je wel of niet bent omgekleed van te voren).

Dus: hoe meer verhuizers er na de missie overleven, hoe meer geld je kan oppikken.

Op deze manier kan je naast de $1.000 beloning die je voor de missie krijgt, ook nog zo ongeveer 2.000 erbij krijgen en het enige dat je hoeft te doen is na de missie even een paar minuutjes blijven hangen. :klap:

Dus, handige tip voor mensen die een nieuwe game starten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Warrener van Vulcar staat niet op wikiGTA , hij is gebaseerd op de nissan skyline van 1971,en heeft veel japanse grachan, drift en rally styling (gta V en gta V online)

post-140495-0-60820900-1475240604_thumb.jpg

post-140495-0-81281500-1475240608.jpg

Bewerkt: door Lowrider125
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Ik heb de Speciale Voertuigen pagina van SA een beetje doorgelezen, en ik heb een aantal toevoegingen/wijzigingen;


 

In de inleiding staat safe editor, dit moet save editor zijn. “(bijvoorbeeld een safe file editor)”


 

De Feltzer in End of the Line is AP/UC2 Wit, niet alleen AP, en je kunt ook een Minigun gebruiken om hem uit het water te duwen.

♦ De Buffalo in High Noon is AP/UC2 Zwart, niet alleen AP. Je kunt hem ook bemachtigen op een andere manier d.m.v de missie te “dupen”, maar dat is waarschijnlijk te lastig om uit te leggen.

♦ De AP Sabre, AP Petrol Trailer en BP Tanker in Tanker Commander kun je in een poging bemachtigen, misschien is dat iets om toe te voegen.

♦ De AP Tampe in Nines and AK’s is te behalen met het halen van de missie, door hem in het water te duwen en vervolgens naar Binco te duwen en te laten ontploffen, alvorens je de missie haalt. Dit is een mogelijke toevoeging.

♦ De UC/UC2 Dark Green Poly Mesa uit Robbing Uncle Sam is niet alleen speciaal als hij een dak heeft, de kleur is namelijk op zich al speciaal (deze kleur is niet in Transfender te krijgen, dus al zou je gebruik maken van de Transfender exploit, deze kleur kun je niet meer bemachtigen.

♦ De UC2 (precieze naam van de kleur ben ik vergeten, Dark Scarlet(?) Voodoo in Big Smoke is alleen te bemachtigen als je de missie faalt, na de cutscene zal deze verwijder worden, waar je hem ook hebt staan. In Drive Thru is deze wel te bemachtigen met een “mission passed”

♦ Als je op een date gaat en “hot coffee” accepteert, zullen alle speciale eigenschappen, behalve de kleur, verwijdert worden. Dit heeft te maken met het feit dat je voertuig AP word gemaakt in de cutscene, en daarna worden de eigenschappen weer verwijderd. Dit staat namelijk niet erbij, terwijl er wel bij staat dat je voertuig zijn eigenschappen verliest als je een race start of de Lowrider Challenge doet. (Hier is het ook het geval dat je voertuig AP word gemaakt, en na de challenge word het verwijderd)

♦ De AP conversion is een mogelijke toevoeging

♦ De UM/UT & UC conversion is een mogelijke toevoeging. (UT is Unique Tuning, UM is Unique Modding. Zoals bijvoorbeeld een “Mutant” NRG-500 of een roze Police Maverick, die ik eerder eens in de SA Random Chat heb gepost)

♦ Videos. Een klikbaar woord of een klikbare afbeelding die je doorlinkt naar een video zou een goede toevoeging kunnen zijn. (Op mijn kanaal staan een aantal PC videos die bruikbaar zijn, maar over de Mobile Guide kan ik niks zeggen, die is waarschijnlijk te laggy hiervoor)

♦ NE (No Extra) voertuigen zouden een toevoeging kunnen zijn. Op zich zijn deze niet uniek, want ze zijn altijd verkrijgbaar, maar toch zijn ze speciaal. Denk maar aan een Taxi in Vice City zonder de lichten op het dak, of een NRG-500 zonder de motor.

♦ Natuurlijk zijn er nog veel meer voertuigen, maar de pagina is nog “under construction”, dus dit is niet echt van toepassing.

♦ Hetzelfde als hierboven, maar de Hotring A, Hotring B, Andromada en RC Baron zouden een toevoeging kunnen zijn, evenals de UC Strawberry Poly Vortex uit Flying Fish en de 4 unieke Nebula’s in Just Business. (alle 9 Nebula’s in Just Business hebben een speciale secundaire kleur, maar deze zijn grotendeels te bemachtigen d.m.v de “Transfender exploit”. Alleen de UC/UC2 Pastel Alabaster Solid Nebula, UC/UC2 Flax Nebula, UC/UC2 Bright Red Nebula en UC2 Gun Metal Poly Nebula zijn echt speciaal.


 

NB, ik heb dit snel geschreven in Google Docs in de pauze en vervolgens geplakt heb in GTAF, dus als er typ- of spelfouten in zitten, graag niet klagen

 

EDIT: Op de GTA III pagina heb ik ook een aantal fouten ontdekt:

♦ De Corpse Manana uit Dead Skunk in the Trunk heeft geen unieke kleur, deze kleur zit standaard op een Corpse Manana.

  De Grijze FBI Car staat aangegeven als unieke kleur, maar het is juist de zwarte kleur die uniek is, niet de grijze.

Ook bij de GTA III pagina, missen een aantal voertuigen

 

 

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

Op 13-2-2017 om 14:32, VeryRealGirl zei:

Ik heb de Speciale Voertuigen pagina van SA een beetje doorgelezen, en ik heb een aantal toevoegingen/wijzigingen; ........

Waarschijnlijk heb je de informatie bovenaan de pagina nog niet helemaal goed gelezen .... en zolang die pagina nog "onder constructie" is heeft het dus nog niet veel zin om daar nu al op vooruit te lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, _KoE_Mzungu zei:

Waarschijnlijk heb je de informatie bovenaan de pagina nog niet helemaal goed gelezen .... en zolang die pagina nog "onder constructie" is heeft het dus nog niet veel zin om daar nu al op vooruit te lopen.

Zeker heb ik dat gelezen, maar het waren een aantal kleine toevoegingen die naar mijn mening van belang zijn. Ik weet namelijk niet of deze dingen al gepland waren of niet, omdat ik het kennisniveau met betrekking tot speciale voertuigen van de schrijver van het artikel (jij?) niet keb.

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 8 maanden later...
Op 15-1-2018 om 01:39, FilipSaey_Loonwerken zei:

WIKIGTA voor GTA V eindelijk eens vervolledigen... :7

Dat is geen idee, dat zijn doelstellingen.. Ik weet niet of je het weet maar de Wiki wordt/is gemaakt door een select groepje mensen. Voor het grootste deel volwassen mensen met een dagbaan en een leven. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
  • 2 years later...

Ik heb een suggestie voor wikigta (gta sa) er zijn een aantal missies e.d. die onmogelijk zijn als de frame limiter uit staat (met 150 fps)
De frame limiter aanzetten zou bij de tips voor die missies kunnen staan.

 

Deze missies zijn:

Catalyst, het gooien van de dozen wordt onmogelijk met hoge fps

Robbing uncle sam, (en burglary) bij het oppaken van objecten ga je soms dood met hoge fps

 

En in het algemeen is de game ook beter met lagere fps dan 150, er zijn nog meer bugs die ik eerder nooit had op mijn oude intel hd laptop. Daarom limiteer ik nu de fps naar 50 in mijn nvidia control panel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...