Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Misschien een idee om over deze cd een pagina te maken? :engel:

Various%20Artists%20-%20Grand%20Theft%20Auto%20Vice%20City%20-%20Greatest%20Hits.jpg

Tracklist



1. The Theme From Vice City

2. You've Got Another Thing Comin' - Judas Priest

3. Out Of Touch - Hall & Oates

4. Al-Naafiysh = The Soul - Hashim

5. More Than This - Roxy Music

6. I Ran (So Far Away) - A Flock Of Seagulls

7. I'll Be Good - Rene & Angela

8. Aguanile - Irakere

9. Too Young To Fall In Love - Motley Crue

10. Rock Box - Run DMC

11. Owner Of A Lonely Heart - Yes

12. Broken Wings - Mr. Mister

13. Atomic - Blondie

14. Wanna Be Startin' Somethin' - Michael Jackson

15. Mambo Gozón - Tito Puente

16. Maibatsu Thunder - Ed McMann

17. Exploder - Doris Woo

18. Complete The Look - Greg Schweizer

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoi zou iemand per classe auto's (van race in multiplayer) de topsnelheden en informatie op het forum / wikigta kunnen neerzetten?

----------------------------

Hoi, waarom heeft WikiGTA geen actieve map, zoals hier: KLIK.

---------------------------

Na het spontane dansje en het gepoch komt Yusuf dan toch eindelijk tot zaken. Hij wil zijn vader namelijk stil krijgen. Luis denkt meteen het ergste, maar Yusuf bedoelt het zo niet. Hij wil niet dat je hem vermoord, maar dat je iets voor hem steelt. Een helikopter welteverstaan, een militaire helikopter. Het 'bedrijf' dat deze helikopter gemaakt heeft, heeft een prototype, een showmodel, op hun boot staan. De helikopter zal zijn vader wel stil krijgen denkt Yusuf. Het zal hem tonen dat zijn zoon goede connecties heeft, en hem het respect geeft dat hij verdient. Luis gaat akkoord, en Yusuf loopt naar zijn bureau. Hij pakt er een stapeltje honderdjes uit, en begint wat te fantaseren over de toekomst wanneer hij het aan Luis overhandigd. Partners zijn ze, volgens Yusuf. Alvorens Luis op pad gaat zegt Yusuf dat Luis hem moet bellen wanneer hij de helikopter heeft. Luis zal het appartement verlaten, waarna we nog even Yusuf te zien krijgen die wat naar boven roept, en een keer huilt als een wolf. Jawel dames en heren, dit is Yusuf Amir.

Op de Buzzard pagina vind ik niks terug over dat het een militaire helikopter is..

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hoi zou iemand per classe auto's (van race in multiplayer) de topsnelheden en informatie op het forum / wikigta kunnen neerzetten?

----------------------------

Hoi, waarom heeft WikiGTA geen actieve map, zoals hier: KLIK.

---------------------------

Na het spontane dansje en het gepoch komt Yusuf dan toch eindelijk tot zaken. Hij wil zijn vader namelijk stil krijgen. Luis denkt meteen het ergste, maar Yusuf bedoelt het zo niet. Hij wil niet dat je hem vermoord, maar dat je iets voor hem steelt. Een helikopter welteverstaan, een militaire helikopter. Het 'bedrijf' dat deze helikopter gemaakt heeft, heeft een prototype, een showmodel, op hun boot staan. De helikopter zal zijn vader wel stil krijgen denkt Yusuf. Het zal hem tonen dat zijn zoon goede connecties heeft, en hem het respect geeft dat hij verdient. Luis gaat akkoord, en Yusuf loopt naar zijn bureau. Hij pakt er een stapeltje honderdjes uit, en begint wat te fantaseren over de toekomst wanneer hij het aan Luis overhandigd. Partners zijn ze, volgens Yusuf. Alvorens Luis op pad gaat zegt Yusuf dat Luis hem moet bellen wanneer hij de helikopter heeft. Luis zal het appartement verlaten, waarna we nog even Yusuf te zien krijgen die wat naar boven roept, en een keer huilt als een wolf. Jawel dames en heren, dit is Yusuf Amir.

Op de Buzzard pagina vind ik niks terug over dat het een militaire helikopter is..

Die Active map lijkt mij wel erg handig!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Over die Google map..wat dacht je van de Vindplaats-kaarten op WikiGTA?

En snapmap? :dans:

Edit: Misschien een idee om de (nogal onduidelijke :$ ) foto van de ''Police Maverick'' in GTA III te vervangen door een andere (lees: duidelijkere) foto?

Huidige foto: GTA3_Helicopter.jpg

''Voorbeeld foto'': 1274453961.jpg

Ook is het nog onbekend op wat voor voertuig de helikopter gebaseerd is, ik denk dat het een Bell 205 is :tu:

Bell205%20Ewald.jpg

De Bell 205

Bovendien, als de ''Police Maverick'' van GTAIII wordt genoemd als ''luchtvoertuig'', waarom de helikopter in de laatste missie dan niet?

De helikopter wordt in de bestanden van GTAIII overigens ''Escape'' (to escape is Engels voor vluchten) genoemd.

In de bestanden wordt deze helicopter overigens aangegeven als ''black'' als je hem spawnd is hij ook zwart. Waarom hij in de missie wit is, is onbekend! Het is trouwens mogelijk om met de voertuigen-kunnen-vliegen-cheat de helikopter te bereiken met behulp van een Rhino.

1274453920.jpg

The Escape-Helicopter

Edit: Op deze betascreen is trouwens nog te zien dat de Police ''Maverick'' ooit een witte kleur had (net als de Escape):

4002_gta3_screenshot.jpg

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Tot zover mijn idee over de helikopters van GTAIII, nu mijn volgende idee/informatie!

Ik zag (tot mijn spijt, maar wel begrijpelijk) dat de tracks van de classics maar in beperkte mate op wikigta stonden. Dus bij deze wil ik ze toch posten:

N-CT FM

Genre: Rap/Hiphop

Tracklist:

Da Shootaz - Grand Theft Auto [Craig Conner]

Slumpussy - This Life [Craig Conner/Robert DeNegro]

CCC Featuring Robert DeNegro - Blow Your Console [Craig Conner/Robert DeNegro]

Radio '76 FM

Genre: Retro

Tracklist:

Ghetto Fingers - On The Move [Colin Anderson]

Ashtar - Aori [Colin Anderson[

Stylus Exodus - Pootang Shebang [Colin Anderson]

The Fix FM

Genre: Thechno

Animal Testing Centre - DSP [Craig Conner]

Rotorman - Ride [Craig Conner]

Technophiliak - Lagerstar [Grant Middleton]

It's Unleashed FM

Genre: Hardrock

Tracklist:

Stikki Fingers - 4 Letter Love [Colin Anderson/Brian Baglow]

The Hounds - Let It Out [Colin Conner]

Bleeding Stump - Just Do It [Colin Anderson]

The Fergus Buckner Show FM

Genre: Country

Track(list) (Slechts 1 lied):

Sideways Hank O'Malley (and The Alabama Bottle Boys) - The Ballad of Chapped Lip Calquhoun [Colin Anderson/Brian Baglow]

Brooklyn Underground FM

Genre: Trance

Tracklist:

Retrograde - Benzoate [Craig Conner]

Government Listening Post - E104 [Craig Conner]

Trancefer - Figiwhiz [Craig Conner]

^_^

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wist niet of ik het hier moest plaatsen of bij fout gevonden en ik vond het niet nodig om hiervoor alleen een nieuw topic te maken.

In TBoGT is er een missie genaamd Momma's Boy. Er staat alleen, maar 1 optie van de 2 die de afloop van het missie bepalen en een beetje van het verhaal. Maar het heeft geen invloed op het verhaallijn

Er staat alleen dat je het kooigevecht moet winnen, maar je kan ook bij het laatste gevecht verliezen( een dive nemen) en zegt MR. Santo dat je het goed gedaan hebt. En daarna bel je moeder op dat je voor haar verloren hebt en zegt zei"ik wil geen losers in me familie en al dat soort dingen later krijg je ook telefoontjes van je moeder dat Mr. Santo haar helpt.

Wat ik hierboven zeg is even kort samengevat en wil zeggen dat er 2 opties zijn en niet 1.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook geen idee waar ik dit moest posten, en vond het onnodig hier een nieuw topic over te openen.

Maar bij deze missie, die ''I scream, you scream'' heet.

''I scream, you scream'' betekent ''Ik schreeuw, jij schreeuwt'' maar, ''I scream'' klinkt hetzelfde als ''icecream''. En laat je in die missie nou net een ijscowagen moeten stelen om daar vervolgens een paar mensen mee om te brengen ^_^ .

Ik heb misschien nog iets gevonden over de Esperanto.

Esperanto is namelijk in de ''real world'' een wereldtaal:

Esperanto is een door Lejzer Zamenhof ontworpen, eenvoudig te leren, politiek neutrale, internationale taal (kunsttaal) . In 1887 publiceerde hij onder het pseudoniem Dr. Esperanto - "iemand die hoopt".

Esperanto is speciaal ontworpen om mensen uit verschillende culturen met elkaar te laten communiceren. Het is gemakkelijker te leren dan welke nationale taal dan ook door de grote regelmatigheid en simpele grammatica. Daarnaast is de taal politiek neutraal wat ervoor zorgt dat eventuele nationale belangen buiten spel worden gezet en de sprekers op gelijkwaardige voet kunnen communiceren. :*D

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

De easter egg die Dotz (thank you!) gevonden en gepost heeft in het GTA III topic (hier de link!), bevat een tweetal posters van o.a. Top Down City en Half Cocked.

Deze posters staan nog niet op WikiGTA!

Misschien een ideetje om dit erbij op te zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het meeste van de voorgestelde veranderingen voor GTA III toegepast. ;)

Dotz en ik zijn al haast de hele dag bezig en is een hele load aan info binnengekomen dus misschien moet je vanavond of morgen weer aan het werk Flitskikker :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het meeste van de voorgestelde veranderingen voor GTA III toegepast. ;)

Dotz en ik zijn al haast de hele dag bezig en is een hele load aan info binnengekomen dus misschien moet je vanavond of morgen weer aan het werk Flitskikker :)

Haha, ik ben nu ook bezig. De beloofde screen komt nog flits, ik heb 2 uur geprobeerd hem te maken maar het is nogal lastig.. :7 Ik kan de heli niet op de ''normale'' manier naderen want dan vliegt hij weg. Met de tank vliegen lukt niet, en de dodo lukt wel maar het is steeds wat.. Ik ga even nog wat ee's posten, en dan weer gauw proberen de screen te maken! :D

Edit: Misschien is het leuk om om deze pagina ook de slogan van Ammunation van GTA III te vermelden!

55ammunoblanks.jpg

Voor de duidelijkheid, de slogan luidt: We don't shoot blanks.

Overigens vind ik dit een betere screen voor de Police Maverick van GTAIII:

39heli.jpg

Hiermee wil ik niet zeggen dat jullie deze moeten gebruiken (voor mijn part :cab: ). Maar ik vind de huidige screen op deze pagina wel erg onduidelijk. Het lijkt eerder een UFO dan een helikopter.

Edit: Kijk ook eens in dit topic, een eventuele screen van een FBI Car mét chrome bumper komt nog!

Zo dus:

46fbichrome.jpg

Edit: Kijk ook eens in dit topic! Daar staat nog wat op wikigta ontbrekende info over deze man:

1269612845-520.jpg

Misschien een idee om deze pagina te updaten met wat info over de DSiXL? :engel: Ook misschien een idee om de Nintendo 64 pagina wat uit te breiden?

De GTA III-besturing van de xBox ontbreekt, de verhaallijn ook! En de credits!

Misschien zinvol om op deze pagina te vermelden dat je in de classics niemand dood kreeg met enkel je vuist. Tegenstanders zullen alleen een tijdje bewusteloos zijn.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...