Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Ik heb een vraagje :sst: : wanneer word de walkthrough afgewerkt van LCS :$

WikiGTA wordt gemaakt door vrijwilligers, niemand is ergens aan verplicht. Stukje bij stukje zal er iets bijkomen, maar we gebruiken geen deadlines.

Momenteel werken Joriz, Dizzee en Matiscus aan de LCS sectie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jullie kunnen ook een stap voor stap 100% walktrough maken.

Nou ja, die bestaat feitelijk al. Dizzee heeft een 100% checklist gemaakt met alles wat je nodig hebt voor de volledige felbegeerde 100%. Per onderdeel kun je vervolgens op WikiGTA de beschrijvingen lezen en zonodig volgen. Er moet natuurlijk nog wel iets van jezelf in het spel blijven zitten.....

Link to comment
Delen op andere websites

*Kleine bump*

Bij San Andreas, bij de plattgeronden, staat niet de locatie van de kledingwinkels, en nog wel wat meer niet. Ook is het misschien een idee om bij alle auto's te zetten waar je ze kan tunen. :Y En bij de missie Madd Dog, moet je gewoon de Walton laten staan waar die stond (dus je steelt de Walton, zet hem in de rode marker, en laat hem daar staan). :Y Dan jumpt Madd Dog er ook in. :Y

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Tip voor bij de LCS eastereggs:

Vlak bij de "hello again" easteregg zit en winkel die heet "Tube".

Zoals jullie misschien weten is dit een ander woord voor 'subway'.

het 'toeval' wil nu dat deze beide winkels hetzelfde logo hebben :*D

Link to comment
Delen op andere websites

heey ik had misschien nog een idee (ik weet niet of die eral bij stond maar net op de site zag ik het niet dus ik denk het niet ;))

bij de 100%completion lijst in gta SA op een rijtje wat de beloningen zijn .. net zoals bij VC ook is gedaan ... of zijn er geen beloning .. in dat geval dat dan even neerzetten

greetz René

owh btw ik zie net nog een kleine fout bij de extra missies bij gta III bij de taxi missies staat ''Het taxi rijden is één van de extra missies. Je kunt uit 2 taxi's kiezen, de gewonde Taxi en de Cabbie. '' ik denk niet dat je kan kiezen uit een gewonde taxi :puh: ... ik denk ik meld het even

nogmaals greetz ;)

Bewerkt: door ra-vds
Link to comment
Delen op andere websites

Het taxi rijden is één van de extra missies. Je kunt uit 2 taxi's kiezen, de gewonde Taxi en de Cabbie.

Ik zag dit ook al staan toen MarkB. deze missie had beschreven, ik zat te twijfelen of hij gewone of iets anders dergelijks gebruikt. Daarom heb ik het maar even laten staan. Ik stuur MarkB. wel even een PBtje. Wat hij percies bedoeld enzovoort.

Edit: Ik had MarkB. een Pbtje gestuurd, hij heeft het aangepast. Hier (klik) zie je het resultaat.

heey ik had misschien nog een idee (ik weet niet of die eral bij stond maar net op de site zag ik het niet dus ik denk het niet knipoog.gif)

bij de 100%completion lijst in gta SA op een rijtje wat de beloningen zijn .. net zoals bij VC ook is gedaan ... of zijn er geen beloning .. in dat geval dat dan even neerzetten

Goed idee. Ik zal er proberen iets van te maken, ik ga eerst wel even overleggen met de GTA:SA makers..

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Weet nie of dit al gezegd is (kont het niet vinden in elk geval) of dat er iemand aan werkt, maar het lijkt me

wel handig om van de auto's en outfits te beschrijven waar je ze kan vinden.

Ik kan namelijk nergens een Mr Whoopee auto vinden en ook niet die Cox-outfit :-(

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn op dit moment achter de schermen hard aan het werk om inderdaad voor alle voertuigen een uitgebreide beschrijving te maken + een kaartje met de vindplaatsen. Dit werkt voor sommigen al (klik maar eens op de helicopter Hunter in SA) maar voor de meesten nog niet. Maar het komt.......

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...