Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeft er hier al iemand naar gekeken?

Iets voor in de timeline:

*1995:

  • Antonio 'Toni' Cipriani verlaat Liberty City en duikt onder nadat hij één van de belangrijke kopstukken van de Leone-familie heeft vermoord.

*1998 (GTA LCS):

  • Toni Cipriani keert na 3 jaar ondergedoken te hebben terug naar Liberty City en probeert zijn plaats in de Leone-family te herstellen.
  • Burgemeester R.C Hole wordt vermoord door Toni Cipriani, in opdracht van Donald Love.
  • Kazuki Kasen wordt vermoord door Toni Cipriani in opdracht van Kazuki's vrouw, Toshiko. Hierna pleegt Toshiko zelfmoord door uit het raam van haar appartement te springen.

Alvast bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik mis is de multiplayer mode want in VC en GTA 3 sijn die er niet en in SA wel maar das vind ik best wel slegt. :Y

meer modes bijv. een echyt gevecht tussen elkaar dat je ech s'on soort scherm krijgt van vechtspellen (denk maar aan tekken enso)

en wat ik ook mis ik speel heel veel SA en als een vriend bij me is gaan we gta Sa dus spelen.

en ik gebruik soms codes bijv armor dan kan je geen extra armor doen je de 2e speler.

en met de voertuigen dat hij in eeen auto kan rijden en ik en als je te ver gaat dat je dan gespilts scherm krijgt.

want ik weet bijna seker dat veel mensen ook de multiplayer veel spelen :puh:

nou dat was het :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heej

ik wil graag alle hiddenpackages verzamelen, maar op wikigta staat alleen een klein plaatje.

maar kunnen jullie ook een plattegrond maken en daar rode stippen op doen. dan kunnen we better 100 hiddenpackages halen, anders moet je alles zoeken en zo.

Groetjes JoV

Link to comment
Delen op andere websites

Plattegronden met vindplaatsen (Voor voertuigen, wapens, hidden packages, etc.) staan al in de to-do-list, maar aangezien dat een behoorlijk karwei is, kan dat nog wel even duren.

De afbeeldingen kun je overigens vergroten door er op te klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste allemaal,

Er ontbreekt nog iets bij de San Andreas besturing op WikiGTA, en het ontbreekt ook nog in dit (klik) topic. Namelijk de helikopter besturing. Daarom heb ik hem voor de PC even gemaakt.

W = naar boven.

S = naar beneden.

A / muis naar links = naar links rollen.

D / muis naar rechts = naar rechts rollen.

Pijltje naar boven / muis naar achteren = neus naar beneden.

Pijltje naar beneden / muis naar voren = neus naar boven.

E = neus naar rechts draaien.

Q = neus naar links draaien.

Q + E tegelijk ingedrukt houden = naar achteren kijken.

Capslock = helikopter recht zetten / licht aan (licht aan is alleen van toepassing met de Police Maverick).

Control: kogels afvuren (dit is maar met sommige helikopters van toepassing).

Linker muisknop: raketten afvuren (dit is alleen met de Hunter van toepassing).

Zo, dit was het lijstje. Als er nog wat aan ontbreekt, moeten jullie het maar zeggen. ;)

Die onderstreepte woorden (Police Maverick, Hunter) zijn links. Die eerste link (Police Maverick) is een link naar het plaatje van de Police Maverick, en die tweede link (Hunter) is een link naar het plaatje van de Hunter.

Verder ontbreekt er nog een ding aan mijn lijstje, maar dat komt omdat ik er niet helemaal zeker van was. Eerst was het zo bij mij:

Pijltje naar links = camera naar rechts draaien.

Pijltje naar rechts = camera naar links draaien.

En nu is het zo bij mij:

Pijltje naar links = naar links rollen.

Pijltje naar rechts = naar rechts rollen.

Nou weet ik niet wat juist is. Hoe het eerst was, of hoe het nu was. Hoe is het bij jullie? Zeg het a.u.b. , want dan kan ik dat ook in het lijstje zetten. Alvast bedankt. :)

Ik hoop dat jullie iets met het lijstje kunnen. :)

Groeten BaasBart :cya:

EDIT: Oeps, ik zie net dat iedereen die zo'n lijstje maakt een nieuw topic maakt met [inzending], en dan de titel. Dat zal ik ook wel doen. Kan een van de Global Moderators / Admins deze post dan a.u.b. verwijderen? Alvast bedankt. :)

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Een dag Counter .... hoeveel mensen er per dag op Wikigta.nl zijn geweest.

Deze is er zeker, hier vind je al een klein resultaat ervan. Deze counter kunnen naar mijn weten allen maar de Sytop (Admins van WiKiGTA) en Joriz bekijken. Ik denk wel dat Ewoud het ons af en toe zal vertelllen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Plattegronden met vindplaatsen (Voor voertuigen, wapens, hidden packages, etc.) staan al in de to-do-list, maar aangezien dat een behoorlijk karwei is, kan dat nog wel even duren.

wanneer komt dat to-do-list dan?

JoV

Bewerkt: door JoV
Link to comment
Delen op andere websites

Plattegronden met vindplaatsen (Voor voertuigen, wapens, hidden packages, etc.) staan al in de to-do-list, maar aangezien dat een behoorlijk karwei is, kan dat nog wel even duren.

wanneer komt dat to-do-list dan?

JoV

Is denk ik alleen maar voor degene die meewerken aan wikigta te zien. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben helemaal geen to-do-list. De doen alle dingen die eerste prioriteiten hebben als eerst. We proberen zoveel mogenlijk te doen, iedereen heeft eigenlijk een bepaalde taak. Je kan overal wat bewerken maar je moet je eigenlijk richten op je vakwerk. Bijvoorbeeld GTA:Vice City.

Ideeën zijn altijd welkom :)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Plattegronden met vindplaatsen (Voor voertuigen, wapens, hidden packages, etc.) staan al in de to-do-list, maar aangezien dat een behoorlijk karwei is, kan dat nog wel even duren.

wanneer komt dat to-do-list dan?

JoV

Een 'to-do-list' ('Nog-te-doen-lijst') is een opsomming van alles wat je nog van plan bent te doen. WikiGTA heeft, zoals Ruurd al zegt, niet zoiets als een officiële to do list, maar veel WikiGTAers hebben voor zichzelf wel een aantal plannen die ze nog willen uitvoeren. De vindplaatsen moeten er zeker komen, maar het vergt, zoals ik al zei, behoorlijk wat tijd.

Sheep zet zich momenteel in voor de vindplaatsen van de GTA SA voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien een stom idee,maar zou het niet goed zijn om bij iedere missie beschrijving een savegame te plaatsen.Voor als ze die missie echt niet kunnen of gewoon op nieuw willen spelen.Jullie kunnen dan de forum-savegames gebruiken.;)Het was maar een idee. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...